ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 25 Απρίλη 1999
Σελ. /48
ΚΕΝΗ
ΓΚΑΖΙΕΣ

ΝΙΚΗ με το "καλημέρα σας" πέτυχε ο Αρης Βωβός (φωτό) στην πρώτη του ελληνική συμμετοχή με το Corolla WRC. Οι "στροφαρές" ειδικές της Χαλκιδικής του πήγαν γάντι και την ίδια ώρα η σπασμένη κρεμαγιέρα του Ford Escord WRC έστελνε τον Λεωνίδα Κύρκο εκτός συναγωνισμού. Ακολούθησαν οι Παπαδημητρίου - Στεφανής με το Subaru Impreza και οι Σωτήρης Χατζητσοπάνης - Νάνος με το Escort Cosworth. Η τέταρτη και η πέμπτη θέση κατακτήθηκαν από του Παναγιώτη Χατζητσοπάνη και Ιαβέρη junior με τα Fiat Seicento Sporting Kit Car, αποδεικνύοντας και το ταλέντο των νεαρών οδηγών και την ανταγωνιστικότητα των αυτοκινήτων.

ΜΠΡΟΣΤΑ σε 12.000 θεατές πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας στην πίστα των Μεγάρων. Ο Σπύρος Χαλδαίος πήρε τη νίκη στο Ενιαίο που μάζεψε 32 Seat Ibiza. Πρώτος νέος οδηγός ο 19χρονος Βαρούτσος, ενώ από τους συμμετέχοντες δημοσιογράφους που συμμετέχουν στην κατηγορία ειδικού τύπου ο Γιάννης Τσιγκρής. Στα Peugeot 106 Rallye μετά από έντονο συναγωνισμό με τον Κοτζιά ο Ρόδιος Βαγγέλης Κυπριώτης. Στην F3 νικητής ο Βασίλης Παπαφιλίππου (φωτό) και στην κατηγορία Β ο Κώστας Χαλκιόπουλος. Πρώτος στην ομάδα Ν ο Κώστας Κόρακας και στην κατηγορία Ε "των ρομαντικών" ο Νίκος Αγγλούπας.

ΠΡΩΤΟΣ αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσικλετών και πρώτη νίκη στην καριέρα του στα 500 κ. εκ. για τον Κένι Ρόμπερτς. Η πίστα της Μαλαισίας αποδείχτηκε γούρικη για την Suzuki. Καταπληκτικός ο δεύτερος Τσέκα(φωτό) που ξεκίνησε 14ος. Οι Ντούχαν, Μπιάτζι στάθηκαν άτυχοι και ίσως ανέτοιμοι. Ο Λόρις Καπιρόσι πήρε τη νίκη στα 250 κ. εκ. μετά από μάχη με τους Ιάπωνες Ουκάβα και Νακάνο. Στα 125 τη νίκη πήρε πάνω στο νήμα ο Αζούμα από τον Αλθαμόρα, με διαφορά ένα δέκατο του δευτερολέπτου. Επόμενος γύρος σήμερα στην πίστα του Μοτέγκι στην Ιαπωνία.

ΜΕ ΤΟ πιστοποιητικό ISO 9002 για την ικανοποίηση του πελάτη επιβράβευσε την Toyota Ελλάς η γερμανική T. U. V. Αυτό σημαίνει ότι αναγνωρίζεται από τον μεγαλύτερο παγκοσμίως οργανισμό τεχνικού ελέγχου ότι το σύστημα ποιότητας καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της αντιπροσωπείας και των 90 επισήμων εμπόρων. Πρακτικά αυτό μεταφράζεται στην άμεση παράδοση (2 ημέρες από την τιμολόγηση) των αυτοκινήτων, ενώ για τα ανταλλακτικά ο χρόνος είναι 24 ώρες για το 96% της ζήτησης.

Suzuki Grand Vitara

για... GRAND αποδράσεις

Με στόχο αυτούς που αναζητούν ένα αυτοκίνητο που θα εξυπηρετεί τις καθημερινές - αστικές - ανάγκες και θα είναι ταυτόχρονα σε θέση να τους ταξιδεύει στα εκτός δρόμου όνειρά τους, η Suzuki κατασκεύασε το Vitara. Με στόχο τη μέγιστη ικανοποίηση αυτών των αναγκών παρουσίασε το νέο GRAND VITARA.

Παρά το μεγάλο όνομά του δε διαθέτει διαστάσεις απαγορευτικές για την πόλη - ιδίως το τρίθυρο με μήκος 3,86 μ. - έχοντας μάλιστα και ένα αεροδυναμικό τόνο στη σχεδίασή του. Το χωματερό λουκ δεν πρέπει να προϊδεάζει για αγροτικό σαλόνι. Στο εσωτερικό - εκτός του πλήρους ταμπλό - όλα θυμίζουν επιβατικό, προσφέροντας και ικανοποιητικούς χώρους για οδηγό και επιβάτες. Το πορτ-παγκάζ δεν είναι κακό για τζιπ, αλλά αν πρέπει να φορτωθεί αρκετά θα πρέπει να "πέσουν" τα πίσω καθίσματα. Ο οδηγός θα βρει φιλικό το GRAND Vitara αλλά δεν πρέπει να ξεχνά ότι οδηγεί ένα έστω εξημερωμένο τετρακίνητο με παράδοση που ξεκινά πριν 30 χρόνια. Δεν είναι μόνο το ανεξάρτητο υπερενισχυμένο πλαίσιο, ούτε ο επιλογέας της τετρακίνησης που υπενθυμίζουν ότι πάει και στο χώμα. Είναι και οι αναρτήσεις που έχουν κατασκευαστεί, για να τα βγάζουν πέρα και με βράχια και είναι φυσικά κάπως σκληρές σε καθημερινή χρήση. Το κράτημα παρουσιάζει κάποιες "ιδιαιτερότητες" στις κλειστές στροφές που είναι όμως περισσότερο διασκεδαστικές παρά επικίνδυνες. Στην ευθεία είναι σταθερό και αρκετά ήσυχο, κάτι που αποδεικνύει την εξαιρετική δουλιά των σχεδιαστών, και σε συνδυασμό με τα άνετα καθίσματα δίνουν δυνατότητες για ευχάριστα ταξίδια.

Ο νέος κινητήρας των 1.600 κ.εκ., διαθέτει δεκαεξαβάλβιδη κεφαλή και ψεκασμό πολλαπλών σημείων, αποδίδοντας 94 ίππους, αρκετή δύναμη για αναρριχήσεις και την αξιοπρεπή τελική των 150 χλμ. Ο γνωστός δίλιτρος που αποδίδει 128 άλογα ανεβάζει τον δείκτη του κοντέρ στα 160 χλμ. /ώρα και στα χέρια ενός έμπειρου οδηγού μπορεί να χαρίσει αρκετή ευχαρίστηση, ενώ αν μπει το αργό στον επιλογέα τότε πολύ δύσκολα θα βρεθεί εμπόδιο αρκετά GRAND για να σταματήσει το GRAND VITARA.

Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρική ασφάλιση θυρών, ηλεκτρικοί καθρέφτες και κεραία, φιμέ τζάμια, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, ρυθμιζόμενες καθ' ύψος αυτόματες ζώνες ασφαλείας, πλευρικές μπάρες κ. ά. Air condition και ABS διατίθενται προαιρετικά. Η τιμή του 1.600 ξεκινά λίγο κάτω από τα 7 εκ. δρχ. και του δίλιτρου από τα 9 εκ. δρχ.

"Ανοιξη" για την ευρωπαϊκή αγορά του Μάρτη}

"Ανοιξη" για την ευρωπαϊκή αγορά το Μάρτη

Μπορεί ο Μάρτης να αποδεικνύεται συχνά γδάρτης, αλλά αυτή τη φορά αν έγδαρε κάποιους αυτοί είναι οι Ευρωπαίοι που αγοράζουν σαν τρελοί, με αποτέλεσμα να σημειωθεί αύξηση πωλήσεων κατά 20,2% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 1998.

Το γκρουπ της "Φολκσβάγκεν" που συμπεριλαμβάνει εκτός των ομώνυμων αυτοκινήτων και τα Audi, Seat και Scoda κατέκτησε την πρώτη θέση με ποσοστό 18,2%. Εντυπωσιακή η παρουσία των Ιαπώνων που κατέκτησαν τη δεύτερη θέση με ποσοστό 12,7%, χάρη κυρίως στην Toyota που σαρώνει το πρώτο τρίμηνο, πραγματοποιώντας ρεκόρ πωλήσεων σε Ελλάδα, Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Ιρλανδία και Ουγγαρία. Μόνο στη χώρα μας έχουν πωληθεί 9.500 αυτοκίνητα έχοντας πραγματοποιήσει αύξηση 67%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

Εξίσου καλά έχουν πάει και οι Γάλλοι, αφού το γκρουπ PSA (Πεζό - Σιτροέν) έχει πιάσει την τρίτη θέση με 11,7% ξεπερνώντας την GΜ που ακολουθεί με 11,5% και τη Ford με 11,4%. Ανησυχητικό για "κάποιους" που σνομπάρουν την κορεατική δύναμη και το μερίδιο 2,9% που κατέκτησαν οι σχιστομάτηδες που πέτυχαν αύξηση πωλήσεων 55,5%!

Nissan Serena Aegean

Αιγαιοπελαγίτικη σερενάτα

Φιλοξενεί μέχρι και οκτώ άτομα, αλλά θέλει να το κάνει με βάση τις παραδόσεις του Αιγαίου. Το Serena Aegean προσπαθεί, σύμφωνα με την Nissan, να προσφέρει, χάριν στην ευέλικτη διάταξη των καθισμάτων του, τη μέγιστη δυνατή άνεση. Ετσι ανταποκρινόμενο στον πολυμορφικό χαρακτήρα του έχει καθίσματα που διπλώνονται, ανασηκώνονται ή διαιρούνται, ανάλογα με τις ανάγκες, δίνοντας από ένα σαλόνι οκτώ θέσεων έως ένα ευρύχωρο βαν που χάρη στην πέμπτη του πόρτα μπορεί να αντεπεξέλθει ακόμα και σε επαγγελματικές ανάγκες.

Ο κινητήρας που είναι τοποθετημένος - για καλύτερη κατανομή βάρους - προς το κέντρο του αμαξώματος και τα 1.600 κ. εκ. του αποδίδουν 97 ίππους, δίνοντας τελική 155 χλμ. Στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνονται: υδραυλικό τιμόνι, ζώνες ασφαλείας 3 σημείων ELR, μπάρες ασφαλείας στις πόρτες, τρίτο φως φρένων ψηλά τοποθετημένο, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα και κλειδαριές ασφαλείας για παιδιά. Το Serena Aegean, που χρωστάει το όνομά του και στο χρωματικό συνδυασμό του μεσογειακού μπλε με το ασημί, κοστίζει 7.340.000 εκατ. δρχ., που αν προστεθεί air condition ανεβαίνει κατά 400.000 και με επιπλέον αερόσακο οδηγού φθάνει στα 7.925.000 εκατ. δρχ.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ