Είναι περιττό να σημειώσουμε ότι εδώ περίσσεψε η υποκρισία. Αραγε, τότε σκέφτεται την αιμορραγία των εργατών ο Γ. Παναγόπουλος, όταν πρόκειται να απεργήσουν; Οταν υπέγραφε για 77 λεπτά του ευρώ αύξηση στη σύμβαση, οι εργάτες δεν έχαναν, δεν αιμορραγούσαν; Ισχυρίστηκε ο Γ. Παπαναγόπουλος ότι οι εργάτες δεν ακολουθούν, όταν παίρνονται βολονταριστικές αποφάσεις. Αλήθεια, πώς μέτρησε η ΓΣΕΕ τις διαθέσεις των εργατών; Μήπως κατέβηκε ποτέ η πλειοψηφία στα εργοστάσια να τους ρωτήσει;
Η πραγματικότητα άλλα δείχνει. Η συμμετοχή χιλιάδων εργαζομένων στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια διαψεύδουν τον πρόεδρο της ΓΣΕΕ. Χιλιάδες εργάτες διαδήλωναν μαζί με τα παιδιά τους, τα στήριξαν στον αγώνα τους έμπρακτα και όχι υποκριτικά, με λόγια, όπως χωρίς κόπο σκορπάει η ΓΣΕΕ.
Οσο για το ότι οι φοιτητές στράφηκαν ενάντια στο εργατικό κίνημα, ένα μόνο σχόλιο: Οι φοιτητές δε στράφηκαν γενικά ενάντια στο εργατικό κίνημα. Στράφηκαν ενάντια στη γραμμή της υποταγής που ακολουθεί η πλειοψηφία. Ενάντια στην ανυπόληπτη στάση της και στο ζήτημα της Παιδείας. Το αντίθετο από αυτό που υποστήριξε ο Γ. Παναγόπουλος έγινε. Οι φοιτητές πορεύτηκαν μαζί με το εργατικό κίνημα, που τιμά το ρόλο του με συγκεκριμένα έργα. Με κείνο το εργατικό κίνημα που κρατά ψηλά τη σημαία του ταξικού αγώνα και είναι περήφανο για το ρόλο του.
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι το αεροδρόμιο των Σπάτων κόστισε 2,1 δισ. ευρώ. Ετσι μας έλεγαν όλοι. Να, όμως, που η Εθνική Τράπεζα, που υπήρξε χρηματοοικονομικός σύμβουλος του έργου, στην προσπάθειά της να βρει κι άλλους πελάτες, σε ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώριση ειδικής έκδοσης για τα ΣΔΙΤ της εφημερίδας «City Prees» του περασμένου Φλεβάρη, μας λέει ότι κόστισε 400 εκατ. ευρώ (19%) παραπάνω!
Πώς; Λόγω αναχρηματοδότησης των υφιστάμενων δανειακών υποχρεώσεων, στη μελέτη της οποίας η Εθνική Τράπεζα υπήρξε και πάλι χρηματοοικονομικός σύμβουλος! Να, λοιπόν, που οι περιβόητες «συμβάσεις παραχώρησης» έχουν και «κρυφό» κόστος, το οποίο, όπως είναι φυσικό, το πληρώνει και πάλι ο ελληνικός λαός με πανάκριβα χαράτσια και τέλη. Εμείς απλώς ρωτάμε:
Κοντεύουν τρία χρόνια (3.6.2004) που ο πρωθυπουργός, Κ. Καραμανλής, συνοδευόμενος απ' τον τότε υπουργό Υγείας Νικήτα Κακλαμάνη και τον υφυπουργό Υγείας Θ. Γιαννόπουλο, επισκέφτηκε το Θριάσειο νοσοκομείο, όπου δήλωσε: «Αμεση προτεραιότητα είναι η λειτουργία της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού, του "Λάτσειου" Κέντρου και της Μονάδας Εμφραγμάτων. Και βέβαια άμεση προτεραιότητα είναι η πλήρωση των κενών οργανικών θέσεων, κυρίως σε νοσηλευτικό προσωπικό».
Χτες, ο νυν υπουργός Υγείας Δημήτρης Αβραμόπουλος επισκέφτηκε αιφνιδιαστικά (;) το «Λάτσειο» «της οποίας τα περισσότερα κρεβάτια δε λειτουργούν» και δήλωσε ότι «επιτέλους ανοίγει τις πόρτες του σε 45 ημέρες από τώρα».
Κι όταν ρωτήθηκε, αν σε αυτό το διάστημα το «Λάτσειο» θα έχει στελεχωθεί επαρκώς, ο Δ. Αβραμόπουλος πρόσεξε την απάντησή του: «Είπα πριν ότι στόχος είναι - και αυτές οι διαδικασίες ξεκίνησαν εδώ και αρκετούς μήνες - να λειτουργήσει με πληρότητα και επάρκεια».
Καμιά, δηλαδή, δέσμευση για την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού που να διασφαλίσει και τη μόνιμη λειτουργία της μονάδας. Ετσι φαίνεται ότι η λειτουργία θα γίνει με οχταμηνίτες συμβασιούχους και κάθε φορά που θα λήγει η σύμβασή τους θα ανανεώνονται οι στόχοι και οι προτεραιότητες για επαναλειτουργία...
Επίσης στην τότε επίσκεψή του, ο Κ. Καραμανλής δήλωσε: «Στόχος μας είναι να αναδειχτεί το Θριάσιο σε σύγχρονο Περιφερειακό Νοσοκομείο ολόκληρης της Δυτικής Αττικής».
Στο μεσοδιάστημα, όμως, το μόνιμο προσωπικό στο Θριάσιο νοσοκομείο μειώθηκε, με αποτέλεσμα δύο πολύτιμα κρεβάτια στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) να κλείσουν, τη στιγμή που κάθε μέρα αναζητούνται, εναγωνίως, πάνω από 25 κρεβάτια ΜΕΘ σε ολόκληρο το Λεκανοπέδιο Αττικής.
Αυτή η μείωση δεν αναδεικνύει το Θριάσιο σε σύγχρονο νοσοκομείο που το έχουν ανάγκη τα λαϊκά στρώματα στη Δυτική Αττική. Ανέδειξε όμως τη δυνατότητα των επιχειρηματιών να έχουν πελάτες τους αρρώστους, καθώς η κυβέρνηση της ΝΔ νοίκιασε κρεβάτια ΜΕΘ από ιδιωτικές κλινικές, επικαλούμενη την έλλειψη κρεβατιών που η ίδια δημιουργεί με την πολιτική της!
...Πρωταθλητής στις φιέστες, μακράν όλων των άλλων υπουργών της «νέας διακυβέρνησης», αναδεικνύεται ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Μ. Λιάπης.
Και πού δεν έχει διοργανώσει φιέστες; Στη Θεσσαλονίκη, στην Κοζάνη, στο Λιανοκλάδι, στην Κόρινθο, στο Ξυλόκαστρο και αλλού. Και δεν αναφερόμαστε στις εβδομαδιαίες φιέστες που διοργανώνει στην Αττική. Αρέσκεται, κυρίως, στην «επιθεώρηση» σιδηροδρομικών έργων και από τις «αγαπημένες» του εξαγγελίες είναι οι υπογειοποιήσεις των γραμμών. Προχτές, ο υπουργός επισκέφτηκε την Πάτρα. Ε, δεν ήθελε και πολύ για να προαναγγείλει την υπογειοποίηση πέντε χιλιομέτρων της σιδηροδρομικής γραμμής στην πόλη της Πάτρας. Α, έταξε και την ανάπτυξη δικτύου τραμ με τη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων στην πόλη της Πάτρας.
Ο Μ. Λιάπης δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει το «φίλο από τα παλιά», από τα έδρανα της Βουλής, Δήμαρχο της πόλης Ανδρ. Φούρα για «τα καλά του λόγια» και τη «μεγάλη αρχή» που έκαναν για την επίλυση ...όλων των προβλημάτων της περιοχής, αλλά «στο μέτρο του δυνατού».
Μετά από αυτό το «πάντρεμα» Λιάπη - Φούρα, οι κάτοικοι της Πάτρας θα πρέπει να αισθάνονται ανακούφιση ότι επιτέλους τα προβλήματά τους «βαίνουν» προς επίλυση...