ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Πέμπτη 10 Σεπτέμβρη 1998
Σελ. /36
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
"ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ"
Ολοκληρωμένη πρόταση για το κυκλοφοριακό
  • Σύγκρουση με τα πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα, που έχουν οδηγήσει την πόλη σε κυκλοφοριακό αδιέξοδο
  • Ακρογωνιαίος λίθος ο Δημόσιος Ενιαίος Φορέας και η ενίσχυση του δημόσιου χαρακτήρα των μέσων μαζικής μεταφοράς

Ολοκληρωμένη μελέτη των αιτίων και ταυτόχρονα πρόταση αντιμετώπισης του συγκοινωνιακού προβλήματος της Αθήνας και γενικότερα του Λεκανοπεδίου κατέθεσε χτες ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων Λεων. Αυδής, σε σχετική συνέντευξη Τύπου που οργάνωσε η "Αγωνιστική Αριστερή Οικολογική Συμπαράταξη για την Αθήνα".

Η συνέντευξη δεν είχε εντυπωσιακούς χάρτες, πομπώδεις λύσεις και μεγαλεπήβολα έργα σαν κι αυτά που συνηθίζουν να παρουσιάζουν συχνά - πυκνά οι καθ' ύλην αρμόδιοι υπουργοί και στις προεκλογικές περιόδους οι... εν δήμω εκπρόσωποί τους υποψήφιοι. Γιατί, για τη "Συμπαράταξη" τέτοιου είδους "έργα"- όπως απέδειξαν χτες στελέχη της - δεν έχουν στόχο την επίλυση του προβλήματος, αλλά τη διαιώνισή του για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων.

Εδώ βρίσκεται και το "κλειδί" της πρότασης που καταθέτει ο συνδυασμός του Λεων. Αυδή. "Υπάρχουν συγκεκριμένοι πολιτικοί και οικονομικοί λόγοι - όπως σημείωσε και ο ίδιος ο υποψήφιος δήμαρχος - που έχουν οδηγήσει την κυκλοφοριακή κατάσταση στην πόλη στο σημερινό αδιέξοδο".Αν δεν αρθούν αυτοί οι λόγοι δεν πρόκειται να αρθεί ούτε το αδιέξοδο. Γι' αυτό και έχει καθοριστική σημασία η πολιτική ταυτότητα, η τοποθέτηση της νέας Δημοτικής Αρχής. Θα συμμερίζεται και πολύ περισσότερο θα εκφράζει τα συμφέροντα που μέχρι σήμερα υπηρετούν οι πολιτικές επιλογές που ευθύνονται για την κατάσταση που επικρατεί; Η θα καταγγείλει τις συγκεκριμένες επιλογές και θα ταχθεί καθαρά με τα συμφέροντα όσων θίγονται, όσων δε βρίσκουν λεωφορείο στη στάση και στη συνέχεια τραμ να συνεχίσουν τη διαδρομή τους, όσων δεν έχουν ή δε θέλουν να κυκλοφορήσουν με το αυτοκίνητο, όσων δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις συνεχείς αυξήσεις των εισιτηρίων...

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αποθάρρυνση του ιδιωτικού αυτοκινήτου, ο περιορισμός της κυκλοφορίας του στην πόλη, μπορεί να αλλάξει ριζικά την κατάσταση. Αρκεί και μόνο το στοιχείο που παρουσίασε ο συγκοινωνιολόγος, καθηγητής του Πολυτεχνείου Γ. Σαρηγιάννης,ο οποίος μαζί με τους Χρ. Σταμούλο,μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, Κ. Διάκο καιΒ. Παπαστεργίου στελέχη της "Συμπαράταξης", ανέλυσαν στοιχεία του προγράμματος του συνδυασμού. Κάθε μετακινούμενος με ΙΧ καταλαμβάνει 32 ολόκληρα τ. μ. - σημείωσε ο καθηγητής - την ώρα που ο μετακινούμενος με το τραμ καταλαμβάνει μόλις ένα τ. μ. Αν σε αυτό το στοιχείο - συνέχισε - προσθέσουμε και αυτό της αξιολόγησης, της ιεράρχησης κάθε μαζικού μέσου μεταφοράς - λεωφορείου, τραμ, μετρό ή άλλου - σε σχέση με την περιοχή, την εγγύτητα ή όχι με το κέντρο της πόλης, τον πληθυσμό που θέλουμε να εξυπηρετήσουμε και άλλα χαρακτηριστικά, μπορούμε να έχουμε ένα αξιόπιστο σύστημα μέσων μαζικής μεταφοράς, που θα προσελκύσει επιβάτες, θα έχει ενιαίο και φτηνό εισιτήριο και θα επιτυγχάνει πυκνή κάλυψη μεγάλων εκτάσεων.

Απαραίτητη, βέβαια, προϋπόθεση είναι τα μέσα μαζικής μεταφοράς να σχεδιάζονται και να λειτουργούν, με στόχο να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό. Αν γίνονται, για να λειτουργήσουν ως ιδιωτικές επιχειρήσεις των εργολάβων που τα κατασκευάζουν - όπως το μετρό και αύριο και τα υπόλοιπα μέσα - η κατάσταση δε θα αλλάξει.

Ενιαίος Δημόσιος Φορέας

Ετσι, όπως υπογράμμισε ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων, ακρογωνιαίο λίθο και ταυτόχρονα βασική θέση της "Συμπαράταξης για την Αθήνα" αποτελεί η ενίσχυση του δημόσιου χαρακτήρα των μέσων μαζικής μεταφοράς,μέσω της δημιουργίας ενιαίου φορέα αστικών συγκοινωνιών, με την ενοποίηση των υπαρχόντων και ένταξη σ' αυτόν των νέων μέσων, στον οποίο πρέπει να συμμετάσχει η Τοπική Αυτοδιοίκηση, τόσο στο σχεδιασμό των συγκοινωνιακών γραμμών, όσο και στη διαχείρισή τους. Εφικτή επίσης, σε ένα ενιαίο και δημόσιο δίκτυο είναι η καθιέρωση ενιαίου φτηνού εισιτηρίου σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς και δρομολογίων ολόκληρο το 24ωρο.

Σε αυτό το πλαίσιο χρειάζεται, όπως υπογράμμισε ο Λ. Αυδής να διασφαλιστεί η κατοχύρωση των εργαζομένων στη συγκοινωνία.Η προσπάθεια της κυβέρνησης να διαλύσει τις εργασιακές σχέσεις και σε αυτό το χώρο, άλλωστε, δεν έχει σκοπό τη μείωση του κόστους, που επικαλείται αλλά τη διευκόλυνση των ιδιωτικοποιήσεων, την εξυπηρέτηση του ιδιωτικού συμφέροντος όπως και τον περιορισμό των δικαιωμάτων των εργαζομένων.

Το αποδεικνύει - όπως είπε ο Χρ. Σταμούλος - το ένα τρισεκατομμύριο δραχμές που χαρίζεται στους ιδιώτες, με την προώθηση του κυβερνητικού σχεδίου για ιδιωτικοποιημένες αστικές συγκοινωνίες την ίδια ώρα που το ιδιωτικοποιημένοι μετρό αναγορεύεται σε απόλυτο "αγά και κεχαγιά" των συγκοινωνιών. Τελικά, ο επιβάτης - κατέληξε ο συνδικαλιστής - είναι αυτός που θα χρυσοπληρώσει την προίκα στους ιδιώτες και οι δημοτικές εκλογές είναι μια απ' τις ευκαιρίες, που έχει, για να δείξει ότι δεν είναι διατεθειμένος να το δεχτεί και ακόμα να δημιουργήσει και με την ψήφο τους προϋποθέσεις, για να αλλάξει η σημερινή κατάσταση.

Αλλωστε, ακόμα και το επίσημο Δελτίο της Ευρωπαϊκής Ενωσης, παραδέχεται ότι... μετά τα μέτρα ιδιωτικοποίησης των συγκοινωνιών στην Αγγλία επί πρωθυπουργίας Θάτσερ οι επιβάτες τους μειώθηκαν κατά 27 % και το κόμιστρο αυξήθηκε κατά 25 %.

Βασανιστήριο για τους εργαζόμενους

Το κυκλοφοριακό - συγκοινωνιακό είναι το καθημερινό βασανιστήριο των εργαζομένων και έχει δημιουργήσει ποικίλες στρεβλώσεις στη λειτουργία της πόλης και στον τρόπο της ζωής μας. Η επιλογή των ασχολιών, η ψυχαγωγία, η κοινωνική ζωή, η οικογενειακή ζωή, η επαγγελματική δράση, οι συνήθειες της καθημερινής ζωής εξαρτώνται κατά μεγάλο μέρος από τις συνθήκες κυκλοφορίας και συγκοινωνίας, υπογράμμισε ο Λ. Αυδής.

Γι' αυτό και είναι ανυπολόγιστες οι επιπτώσεις από τις κυβερνητικές και δημοτικές επιλογές, που ταυτίζονται με τα συμφέροντα των πολυεθνικών του αυτοκινήτου - τις επονομαζόμενες εφτά αδελφές του πετρελαίου και τις αυτοκινητοβιομηχανίες - που έχουν συμφέρον από την απουσία εκτεταμένων δικτύων μέσων σταθερής τροχιάς, όπως το τραμ και οι περιαστικοί σιδηρόδρομοι - για να κερδοσκοπούν από τις πωλήσεις.

Ετσι, ακόμα και η περιώνυμη αποκέντρωση υπουργείων και άλλων υπηρεσιών επιδεινώνει το πρόβλημα, αφού τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο τις μεταφέρει στην περιφέρεια. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της μετεγκατάστασης του ΥΠΕΧΩΔΕ στον Ελαιώνα. Για τη Συμπαράταξη, αντίθετα, όπως υπογράμμισε ο Λ. Αυδής, η συγκέντρωση συγγενών κεντρικών επιτελικών υπηρεσιών μπορεί να συμβάλει στη μείωση των επιπτώσεων του κυκλοφοριακού. Γιατί "για όσο διάστημα θα είναι αναγκαίο το πέρασμα από το κέντρο για τη μετάβαση από τη μια γειτονιά της Αθήνας σε μια άλλη η μηχανιστική μεταφορά υπηρεσιών όχι μόνο δε θα ανακουφίσει, αλλά και θα επιδεινώσει το κυκλοφοριακό, μεταφέροντας πολλαπλάσιο το πρόβλημα στην περιφέρεια. Ορθή αποκέντρωση είναι, αντίθετα, να διασκορπιστούν σε επίπεδο Δήμου - και για μεγάλους Δήμους, όπως ο Δήμος Αθηναίων, σε επίπεδο Διαμερίσματος - οι καθημερινές και τρέχουσες εξυπηρετήσεις του πολίτη: ταυτότητες, πιστοποιητικά, διαβατήρια, άδειες οδήγησης, περίθαλψη".

Μπορεί να αλλάξει η κατάσταση

Ο περιαστικός σιδηρόδρομος, η γραμμή Αθήνας - Λαυρίου, εγκαταλείφθηκε τη δεκαετία του '50 για χάρη των μετόχων των ΚΤΕΛ, που ήταν βέβαια ψηφοφόροι των κομμάτων που επέβαλλαν τις σχετικές αποφάσεις, υπενθύμισε ο Λ. Αυδής.

Σήμερα γίνεται το ίδιο στην Αττική Οδό - προβλέπει περιαστικό σιδηρόδρομο στη μεσαία λωρίδα της η μελέτη του έργου - όπου οι εργολάβοι που θα διαχειριστούν αύριο το διόδιο δε θέλουν τη δρομολόγηση ανταγωνιστικού του αυτοκινήτου μέσου - συμπλήρωσε ο Κ. Διάκος από την πλευρά της Κίνησης "Αθήνα - Ανθρώπινη Πόλη". Παράλληλα - όπως σημείωσε ο Β. Παπαστεργίου από την"Αριστερή Ριζοσπαστική Πρωτοβουλία" - οι φοροαπαλλαγές για το ιδιωτικό αυτοκίνητο ευνοούν την κυκλοφορία του, αντί να την αποτρέπουν.

Φαίνεται από όλα αυτά ότι το τεράστιο ζήτημα της αντιμετώπισης του συγκοινωνιακού και κυκλοφοριακού προβλήματος δεν μπορεί να προχωρήσει με τις εξαγγελίες - προφάσεις εν αμαρτίαις των υπευθύνων για τη διαιώνισή του. Ο Δήμος της Αθήνας, η αλλαγή πολιτικής κατεύθυνσης στο δημοτικό χώρο, αποτελεί κρίσιμο βήμα, για να αρχίσει να αλλάζει η κατάσταση. Ο συνδυασμός της "Αγωνιστικής Αριστερής Οικολογικής Συμπαράταξης για την Αθήνα" δεν παραλείπει να τονίσει την ανάγκη για δημιουργία εκτεταμένων δικτύων πεζοδρόμων, κατασκευή ποδηλατοδρόμων, επιστροφή τελικά στον πεζό της πόλης που στερείται. Αλλά αυτά αν τα υπόσχονται όλοι, δε σημαίνει και ότι θα γίνουν. Σήμερα όπως είπε χαρακτηριστικά ο Κ. Διάκος δεν έχουμε πεζοδρόμια, αλλά "τροχοεμποροδρόμια". Ξέρουμε όμως τι χρειάζεται για να αρχίσουμε να φτιάχνουμε αυτά που πραγματικά θέλουμε...

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Αθλητισμός, δεν είναι οι εξαρτημένοι οπαδοί

Η Συμπαράταξη της δράσης δε θα μπορούσε παρά να είναι αντίθετη - όπως σημειώνεται στο πρόγραμμα του συνδυασμού, που διεκδικεί, με υποψήφιο δήμαρχο τον Λεων. Αυδή,τη δημαρχία της Αθήνας - στον εγκλωβισμό του κατοίκου αυτής της πόλης, του ανθρώπου που έχει δικαίωμα στην άθληση, στη θέση του εξαρτημένου οπαδού, της "ομάδας - θιάσου" ή του απλού θεατή - χειροκροτητή.

Γιατί για την "Αγωνιστική Αριστερή Οικολογική Συμπαράταξη για την Αθήνα" η φυσική αγωγή και ο αθλητισμός είναι κίνημα ειρήνης, φιλίας, γνωριμίας, αλληλοκατανόησης των ανθρώπων όλου του κόσμου, ευγενούς άμιλλας και όχι αντιπαλότητας και αντιπαράθεσης, που επιχειρείται μέσω του ανταγωνισμού των εταιριών και του διαστρεβλωμένου πρωταθλητισμού!

Ετσι η ανάγκη προστασίας του δικαιώματος άθλησης όλων των κατοίκων της πόλης, ανεξάρτητα από φύλο και ηλικία, για θωράκιση της υγείας και βελτίωση της ποιότητας ζωής κρίνεται επιτακτική από τη "Συμπαράταξη", που αποδοκιμάζει "τη χρήση αναβολικών και άλλων φαρμάκων που υποτάσσουν τη ζωή των ανθρώπων στον κερδοφόρο για τους σπόνσορες πρωταθλητισμό".

Με στόχο την ανάπτυξη του μαζικού λαϊκού αθλητισμού η "Συμπαράταξη" προτείνει και δεσμεύεται με το πρόγραμμά της να διεκδικήσει:

  • Πολλαπλάσιους χώρους φυσικής αγωγής και άθλησης.
  • Ελεύθερους χώρους και γυμναστήρια με οργάνωση και υποδομή σε κάθε γειτονιά, χωρίς αμοιβή, για όλους τους κατοίκους.
  • Ουσιαστική ένταξη της άθλησης σε κάθε βαθμίδα του σχολείου, με προληπτικό έλεγχο κάθε χρόνο όλων των παιδιών.
  • Εκπόνηση αξιόπιστων προγραμμάτων ανάλογα με τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα, τον ελεύθερο χρόνο και τις επαγγελματικές δραστηριότητες.
  • Επιστημονική οργάνωση και απαραίτητο προσωπικό - γυμναστές, γιατρούς και άλλους ειδικούς.
  • Συντονισμό των αθλητικών, περιηγητικών και εξωραϊστικών συλλόγων κάθε συνοικίας, ενίσχυσή τους, για συνδυασμένη ανάπτυξη του μαζικού αθλητισμού, ενημέρωση για την ανάγκη της φυσικής αγωγής.
  • Να αξιοποιηθούν επιπλέον οι σχολικοί χώροι και ως χώροι άθλησης στις εκτός λειτουργίας του σχολείου ώρες. Χωρίς αντάλλαγμα, να δίνονται στους μαθητές τα αθλητικά κέντρα και κολυμβητήρια, που υπάρχουν γύρω από τα σχολεία.
2004 κίνδυνοι

Δεν είναι μόνον οι ελεύθεροι χώροι του Λεκανοπεδίου, το ελάχιστο πράσινο που μας έχει απομείνει, που απειλούνται από τα "περιώνυμα" Ολυμπιακά έργα, στα οποία αναφερθήκαμε τις προηγούμενες μέρες. Η ίδια η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 με τον τρόπο που προωθείται και όσα προηγήθηκαν πριν και μετά την ανάληψή τους αναγκάζουν τη Συμπαράταξη να θέσει πέρα από την προστασία του περιβάλλοντος δύο ακόμα στόχους - μέτωπα πάλης, στα οποία οι κάτοικοι της Αθήνας - αν πραγματικά θέλουν να κρατήσουν της πόλη τους - οφείλουν να ανταποκριθούν:

Ετσι η "Αγωνιστική Αριστερή Οικολογική Συμπάραταξη για την Αθήνα" και ο υποψήφιος δήμαρχός της καλούν τους κατοίκους της πόλης και ιδιαίτερα τους νέους να αντισταθούν στην ιδεολογία του πρωταθλητισμού, του υπερθεάματος, της παθητικότητας, της υποταγής στην κυριαρχία των πολυεθνικών και να αξιώσουν μέτρα διάδοσης της μαζικής άθλησης και της φυσικής αγωγής, καθώς και ανάπτυξης της αθλητικής έρευνας.

Ο επόμενος στόχος αφορά στην αποτροπή της αφαίμαξης του λαού, τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος και τα κάθε λογής σκάνδαλα. Οι περιβαλλοντικές, πολεοδομικές, χωροταξικές, οικονομικές, ιδεολογικές και πολιτικές επιπτώσεις της διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 στην Αθήνα - όπως εκτιμά ο συνδυασμός του Λ. Αυδή - θα είναι εξαιρετικά σοβαρές και αρνητικές.

Είναι χαρακτηριστικό και μόνο το ότι η δήθεν "εθνική ομοψυχία" στο όνομα της "Ολυμπιακής Ιδέας" χρησιμοποιείται για τον περιορισμό των δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών. Ετσι αμέσως μετά την ανάληψη της Ολυμπιάδας σημειώθηκαν τα πρώτα κρούσματα καταστολής με τη σύλληψη πολιτών, που απλώς διαδήλωναν την αντίθεσή τους.

ΑΥΡΙΟ: Ζωή χωρίς ναρκωτικά

ΖΕΦΥΡΙ
Παλεύουμε για ένα καλύτερο αύριο!

Τον πλούσιο απολογισμό της Δημοτικής Αρχής παρουσίασε προχτές το βράδυ ο δήμαρχος της πόλης Γιάννης Λάππας, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων "Ζεφύρια '98"

"Οραματιζόμαστε και παλεύουμε για το αύριο του τόπου μας"! Με το σύνθημα αυτό ο δήμαρχος Ζεφυρίου Γιάννης Λάππας κάλεσε τους νέους της πόλης να πάρουν μέρος στις πολιτιστικές εκδηλώσεις και να παλέψουν μαζί με τη Δημοτική Αρχή για ένα καλύτερο αύριο.

Στη μουσική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε προχθές το βράδυ, στο πλαίσιο των "Ζεφυρίων '98", ο λαός της πόλης έδωσε το "παρών" συμμετέχοντας με μεγάλο ενθουσιασμό. Ο μεγάλος "απών" αλλά πάντα παρών με το τεράστιο έργο του ήταν ο Κώστας Λιάρος,ο δήμαρχος που συνέδεσε το όνομά του με την αναμόρφωση της πόλης. Προς τιμήν του το Δημοτικό Συμβούλιο, αποφάσισε να ονομάσει τον ελεύθερο χώρο - που θα γίνει πάρκο - του κτήματος Κωνσταντινίδη, "Δημοτικό Πάρκο "Κώστας Λιάρος"".

Στην έναρξη της εκδήλωσης ο Γ. Λάππας επισήμανε ότι στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι η συνεχής αναβάθμιση της πόλης. "Θέλουμε ένα Ζεφύρι ανθρώπινο, ικανό να καλύπτει τις καθημερινές μικρές, αλλά ανθρώπινες ανάγκες όλων μας", σημείωσε.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα πεπραγμένα της τετραετίας που πέρασε, υπογραμμίζοντας τη σημασία του αντιπλημμυρικού έργου του ρέματος Ευπειρίδων- που ήταν η "αιτία" των μεγάλων πλημμυρών της περασμένης άνοιξης - καθώς αποτελεί έργο πνοής για το δήμο. "Ο δήμος, σημείωσε ο δήμαρχος, έγινε ιδιοκτήτης του κτήματος Κωνσταντινίδη, στόχος και όνειρο μιας 20ετίας και πνεύμονας πρασίνου στην είσοδο της πόλης. Την ίδια ώρα εντάχθηκε στο Σχέδιο Πόλης η περιοχή της Λίμνης και ήδη ολοκληρώνεται η ανάπλασή της".

Ο Γ. Λάππας αναφέρθηκε αναλυτικά στα έργα που έχουν ξεκινήσει και ολοκληρώνονται, όπως η κατασκευή σχολείων στην περιοχή, ώστε να λειτουργούν όλα με πρωινή βάρδια.

Επίσης, ζήτησε από την πολιτεία, να αποζημιώσει επιτέλους τους πλημμυροπαθείς της περιοχής. "Πλησιάζοντας προς το χειμώνα, είναι υποχρέωση της πολιτείας να επουλώσει τις πληγές του προηγούμενη χρόνου και να αποκατασταθούν οι πληγέντες της περιοχής μας", τόνισε ο δήμαρχος Ζεφυρίου."Ζούμε σε μία δύσκολη γωνιά του Λεκανοπεδίου. Η ζωή έχει δείξει πως λύνοντας ένα πρόβλημα αμέσως, εμφανίζεται η ανάγκη να απαντήσεις σε πολλαπλάσια. Ενα είναι σίγουρο, πως η ενότητα του λαού και η αποφασιστικότητα της Διοίκησης του Δήμου είναι ικανά εργαλεία για να λύσουν τα δύσκολα προβλήματα. Παρά τις δυσκολίες και τα προβλήματα, αισιοδοξούμε πως το Ζεφύρι θα γίνει η πόλη που όλοι ονειρευόμαστε", κατέληξε ο δήμαρχος.Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο νομάρχης Δυτικής Αττικής Π. Παπαπέτρου,ο υποψήφιος νομάρχης Δυτικής Αττικής και επικεφαλής της "Νομαρχιακής Αγωνιστικής Συνεργασίας" Α. Χοροζάνης,βουλευτές του υπολοίπου Αττικής, νομαρχιακοί σύμβουλοι Δυτικής Αττικής, δημοτικοί σύμβουλοι του Ζεφυρίου, καθώς και οι υποψήφιοι δήμαρχοι της περιοχής, που στηρίζονται από διάφορους συνδυασμούς. Μετά το τέλος του απολογισμού της Δημοτικής Αρχής ακολούθησε μουσική εκδήλωση με παραδοσιακά τραγούδια από την Γιώτα Βέη.

Δραστηριότητες της Συμπαράταξης

Σήμερα: Για την εγκληματικότητα,το ρατσισμό και την ξενοφοβία συζητούν σήμερα το απόγευμα με πρωτοβουλία της "Αγωνιστικής Αριστερής Οικολογικής Συμπαράταξης για την Αθήνα" ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων Λεων. Αυδής και οι δικηγόροι Βασίλης Δημακόπουλος,Γιάννα Κούρτοβικ,Τάκης Παππάς και Σπύρος Φυτράκης.Η εκδήλωση, που οργανώνει η Συμπαράταξη, πραγματοποιείται στις 8.30 το απόγευμα, στην αίθουσα του Συλλόγου Υπαλλήλων Τραπέζης Ελλάδος - Σίνα 16.

Τη Δευτέρα: Συνάντηση αριστερών διανοουμένων και καλλιτεχνών οργανώνει η Συμπαράταξη για την ερχόμενη Δευτέρα. Η συνάντηση θα γίνει στο αίθριο της Αρχιτεκτονικής Σχολής στο Πολυτεχνείο, στις 8.30 το βράδυ.

Λεωφορεία εγκλωβισμένα από χιλιάδες ΙΧ. Η αποθάρρυνση χρήσης των ΙΧ είναι από τα πρώτα που προτείνει η Συμπαράταξη

Ο λαός του Ζεφυρίου, έδωσε το "παρών" στη χτεσινή εκδήλωση των "Ζεφυρίων '98"

"Οραματιζόμαστε και παλεύουμε για το αύριο του τόπου μας". Με τη φράση αυτή ο Γ. Λάππας κάλεσε το λαό του Ζεφυρίου να αγωνιστεί για ένα καλύτερο αύριο

Πολλαπλάσιους χώρους άθλησης, χωρίς αμοιβή, για όλους τους κατοίκους, απαιτεί η "Συμπαράταξη για την Αθήνα"

Ο αριθμός του λογαριασμού που έχει ανοίξει στην Εμπορική Τράπεζα για τη στήριξη της "Αγωνιστικής Αριστερής Οικολογικής Συμπαράταξης για την Αθήνα" είναι 45066827.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ