Στο συλλαλητήριο της Παρασκευής επικεντρώνεται το ενδιαφέρον των μαθητών της Πάτρας, οι οποίοι είναι αποφασισμένοι να δώσουν εκεί μια μαχητική απάντηση στην αδιαλλαξία της κυβέρνησης, αλλά και στην ωμή βία και τρομοκρατία που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση ενάντια στο μαθητικό κίνημα. Παρά τις κινήσεις κρατικών και παρακρατικών να σπάσει το μέτωπο των κινητοποιήσεων, οι καταλήψεις σχολείων συνεχίζονται.
Στην Πάτρα,χτες, συνεχίστηκαν οι καταλήψεις σε 17 Λύκεια και 12 Γυμνάσια χωρίς ιδιαίτερες αντιδράσεις από τους εξωσχολικούς. Μοναδική εξαίρεση ήταν η ανεπιτυχής απόπειρα "αγανακτισμένων" να σπάσουν τις κλειδαριές του 17ου Γυμνασίου και να εισβάλλουν στο κτίριο. Οι μαθητές συνέχισαν απτόητοι τις κινητοποιήσεις, ενώ φαίνεται πως η αποφασιστική τους στάση συγκίνησε πολλούς γονείς, οι οποίοι εξέδωσαν ψήφισμα με το οποίο εκφράζουν το σεβασμό τους στις αποφάσεις των παιδιών τους. Παράλληλα, οι δεκάδες γονείς στο ψήφισμά τους καταγγέλλουν το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ότι με τους καθημερινούς τραμπουκισμούς έξω από το σχολείο θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των παιδιών, επειδή εφαρμόζει με υπερβάλλοντα ζήλο την παραγγελία του ΥΠΕΠΘ για καταστολή των κινητοποιήσεων με αστυνομία και εισαγγελέα. Οι γονείς θεωρούν πως το ΔΣ αποτελεί μειοψηφία, η οποία εκφράζει προσωπικές πολιτικές απόψεις.
Στην Καλαμάτα,μετά τα επεισόδια των προηγούμενων ημερών στο 1ο Λύκειο, με πρωταγωνίστρια την διευθύντρια Κ. Βεράρου,σειρά πήρε ο διευθυντής του 2ου Λυκείου Ν. Κοντόπουλος,ο οποίος χτες το πρωί μαζί με τον επιστάτη του σχολείου επιχείρησαν με λοστούς να σπάσουν την πόρτα. Στην εξέλιξη της "επιχείρησης" έσπασαν τα ενισχυμένα τζάμια της πόρτας και τραυμάτισαν δύο μαθητές. Μπροστά σ' αυτή την εξέλιξη οι θρασύδειλοι "παιδαγωγοί", οι οποίοι δεν πέτυχαν το στόχο τους, εγκατέλειψαν το χώρο, ενώ καθηγητές που πληροφορήθηκαν το περιστατικό έσπευσαν στο σχολείο και συνόδευσαν τους τραυματίες στο νοσοκομείο όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Οι μαθητές συνοδευόμενοι από γονείς και καθηγητές πήγαν στο αστυνομικό τμήμα, προκειμένου να υποβάλουν μηνύσεις.
Η ΝΕ Μεσσηνίας του ΚΚΕ με ανακοίνωσή της καταδικάζει το γεγονός και καλεί το λαό της Καλαμάτας να καταγγείλει τον τρομοκρατικό μηχανισμό της κυβέρνησης, εκφράζοντας την αλληλεγγύη της στο μαθητικό κίνημα, πλαισιώνοντας αποφασιστικά και περιφρουρώντας τις μαθητικές κινητοποιήσεις, τονίζοντας: "Είναι φανερό ότι με πρωταγωνιστή τον προϊστάμενο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σουμπλή οργανώνεται τοπικά ένας μηχανισμός που αξιοποιεί εκτός από μερίδα των ΜΜΕ και "οργισμένους" καθηγητές ή "αγανακτισμένους" γονείς. Ο μηχανισμός αυτός έχει αποθρασυνθεί. Ιδού το αποτέλεσμα του κυβερνητικού αυταρχισμού. Ιδού οι συνέπειες των υπηρεσιακών "παροτρύνσεων" και εντολών του κυβερνητικού υπαλλήλου κ. Σουμπλή. Να, τι περιμένει τα παιδιά μας, αν δε βρεθούμε σύσσωμοι στο πλευρό τους, άμεσα".
Στην Καλαμάτα συνεχίζονται οι καταλήψεις σε 6 Λύκεια και 2 στην επαρχία Μεσσηνίας.
Στην Κόρινθο με συνδυασμένη επιχείρηση από μέσα και απέξω ο μηχανισμός του ΠΑΣΟΚ κατάφερε να σπάσει την κατάληψη στο 1ο Λύκειο, όχι όμως και το φρόνημα των μαθητών. Ο διευθυντής του Λυκείου Γ. Ανδρέου,αφού πέρασε τη νύχτα μέσα στο σχολείο, το πρωί την ώρα που προσέρχονταν οι μαθητές κάλεσε την αστυνομία και τους συνήθεις "αγανακτισμένους γονείς" και από κοινού άρχισαν να κάνουν έλεγχο φρονημάτων στους μαθητές, απαγορεύοντας την είσοδο σε όσους ήταν υπέρ της κατάληψης. Ετσι, η πλειοψηφία των μαθητών παρέμεινε έξω από το σχολείο, το οποίο άρχισε "μαθήματα" με ελάχιστους, ενώ οι υπόλοιποι πραγματοποίησαν αποχή. Επίσης συνεχίζονται οι καταλήψεις σε 5 Λύκεια και 2 Γυμνάσια στην Κόρινθο, το Λουτράκι και τους Αγ. Θεοδώρους.
Στην Τρίπολη 5 Λύκεια συνεχίζουν τις καταλήψεις, παρότι στο 3ο Λύκειο η διευθύντρια συνοδευόμενη από τον πρόεδρο του Νομαρχιακού Συμβουλίου Αρκαδίας και στέλεχος της ΝΔ Β. Παπαγεωργίου και αστυνομικούς έκοψαν με αλυσοπρίονο τις κλειδαριές, εισέβαλαν στο κτίριο και απώθησαν τους μαθητές. Εκείνοι μετά από λίγο ανακατέλαβαν το κτίριο και συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους.
Στο Αστρος συνεχίζεται η κατάληψη σε 1 Λύκειο, καθώς και σε 3 Λύκεια του Ναυπλίου.
Στη Ζάκυνθο οι μαθητές 5 Λυκείων και 4 Γυμνασίων συνέχισαν και χτες τις καταλήψεις, ενώ πήραν αποφάσεις για συμμετοχή στο συλλαλητήριο της Παρασκευής. Παράλληλα, δυναμώνει το κίνημα συμπαράστασης στους μαθητικούς αγώνες από γονείς, εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους του νησιού. Η τοπική ΕΛΜΕ σε ανακοίνωσή της εκφράζει την αντίθεσή της "στην πολυμέτωπη επίθεση που γίνεται στα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα της νέας γενιάς και των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με την ενιαία κατεύθυνση της Ευρωπαϊκής Ενωσης και στο όνομα του λεγόμενου εθνικού στόχου της ΟΝΕ", καταγγέλλει την αστυνομοκρατία και την ποινικοποίηση των μαθητικών αγώνων και προτείνει τη διαμόρφωση ενιαίου προγράμματος δράσης με τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους εργαζόμενους για τη στήριξη των μαθητικών κινητοποιήσεων, την προώθηση των αιτημάτων της εκπαιδευτικής κοινότητας και την κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων 2525/97 και 2640/98. Η ΕΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν μαζικά στο συλλαλητήριο της Παρασκευής. Ανάλογες ανακοινώσεις στήριξης των μαθητικών αγώνων εξέδωσαν το ΕΚ Ζακύνθου και το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Σερβιτόρων και Εργατών Ξενοδοχείων του Νομού, καλώντας το σύνολο των εργαζόμενων να συμμετάσχει στο συλλαλητήριο και να καταδικάσει την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και το όργιο βίας και τρομοκρατίας που τη συνοδεύει.
Κι ενώ η κυβέρνηση και αρκετά ΜΜΕ ισχυρίζονται ότι οι μαθητικές κινητοποιήσεις φθίνουν στην επαρχία, στη Θεσσαλία, από χτες, πολλά νέα σχολεία βρίσκονται σε κατάληψη,γεγονός που σημαίνει ότι, όχι μόνο δε φθίνουν οι κινητοποιήσεις, αλλά η πρωτοφανής επιχείρηση τρομοκράτησης των 16χρονων κι αστυνόμευσης των σχολείων δεν έχει τ' αποτελέσματα που θα ήθελαν και προσδοκούσαν οι κυβερνώντες. Στη Λάρισα, στο Βόλο, στην Καρδίτσα και στα Τρίκαλα, λοιπόν, καθημερινά αυξάνεται ο αριθμός των σχολείων που καταλαμβάνονται κι όλο και περισσότεροι μαθητές συνεχίζουν, πιο δυναμικά, στον αγώνα εναντίον της αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Οι μαθητές συνεχίζουν και κλιμακώνουν την πάλη τους και μεθαύριο Παρασκευή θα δώσουν βροντερό "παρών" στα νομαρχιακά συλλαλητήρια, που πραγματοποιούνται στις πρωτεύουσες των τεσσάρων θεσσαλικών νομών, με τη συμμετοχή των αγροτών, αλλά και άλλων εργαζομένων της πόλης και του χωριού, σ' ένα κοινό λαϊκό μέτωπο πάλης, κατά της αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής, που δημιουργεί και οξύνει τα λαϊκά προβλήματα.
Με απαράμιλλο θάρρος και θαυμαστή αγωνιστικότητα οι μαθητές της Θεσσαλίας αντιμετωπίζουν όλες τις επιθέσεις σε βάρος τους. Η κυβέρνηση χρησιμοποιεί όλα τα μέσα που διαθέτει, για να τους τρομοκρατήσει, να σπάσει την ενότητά τους, να στρέψει τους γονείς και τους καθηγητές εναντίον τους, με στόχο να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις και να ταπεινωθούν τα 16χρονα παιδιά, που παλεύουν για ουσιαστική γνώση και μόρφωση στο δημόσιο σχολείο.Εισαγγελείς παρεμβαίνουν, επισείοντας τη δικαστική ρομφαία. Οπως ο προϊστάμενος της εισαγγελίας πρωτοδικών Λάρισας, που διέταξε νέα προανάκριση για δυο ακόμα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη, μετά από εκείνη που είχε διαταχθεί πριν τις γιορτές κι αφορούσε σε δεκάδες κατειλημμένα σχολεία του νομού.
Αστυνομικοί και ασφαλίτες εμφανίζονται προκλητικοί κι απειλητικοί σε σχολεία. Οπως στα τεχνικά λύκεια Τρικάλων, όπου πάνω από 30 "όργανα της τάξης", μαζί με εισαγγελέα, πήγαν και παρέμειναν επί δυο ώρες, χωρίς, όμως, να καταφέρουν να "σπάσουν" την κατάληψη. Το ίδιο έγινε και στο λύκειο Καλαμπάκας.
"Αγανακτισμένοι" γονείς και "έξαλλοι" διευθυντάδες σχολείων επιχειρούν να δημιουργήσουν κλίμα βαρβαρότητας σε σχολεία. Οπως στο 1ο λύκειο Λάρισας, όπου προσπάθησαν να σπάσουν την πόρτα και να μπουν μέσα, αλλά εμποδίστηκαν από τους μαθητές. Στο 1ο ΤΕΛ του νομού αυτοί οι "αγανακτισμένοι" πολίτες, έδειξαν "από πού υποκινούνται και σε τι σκοπεύουν", όταν δεν επιτέθηκαν μόνο εναντίον των μαθητών, αλλά και εναντίον όλων όσοι δε δέχονται να μετατραπούν σε"κυβερνητικούς μπράβους", στρεφόμενοι κατά των παιδιών τους κι επιμένουν να συμπαραστέκονται στους μαθητές. Μάλιστα, ο Ρίζος Κομίτσας,νέος δήμαρχος Νίκαιας Λάρισας και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, έστρεψε τα βέλη της επίθεσής του εναντίον.... των μελών της Πανθεσσαλικής Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα των αγροτών και του Εργατικού Κέντρου Λάρισας, επειδή, όπως ισχυρίστηκε, παραδειγματίζουν αγωνιστικά τους μαθητές, χαρακτηρίζοντας τους συνδικαλιστές της αγροτιάς και της εργατικής τάξης, ως "αποτυχημένους"...
Βεβαίως, στον αγώνα τους οι μαθητές δεν είναι μόνοι. Εχουν τη συμπαράσταση της πλειοψηφίας των γονιών τους, των καθηγητών τους, των εργαζομένων, όλων όσοι φλογίζονται κι ίδιοι από το αγωνιστικό πάθος των 16χρονων για το δίκιο, για τη μόρφωση και την κοινωνική προκοπή. Κι αυτό το λαϊκό μέτωπο για την παιδεία που διαμορφώνεται είναι που φοβίζει περισσότερο την κυβέρνηση και τα όργανά της.
Ο κυβερνητικός μηχανισμός είναι σε πλήρη ανάπτυξη σε σχολεία της Θεσσαλονίκης, ενώ ακόμη εντονότερη ήταν και χτες η παρουσία εξαγριωμένων γονιών σε σχολεία, όπου εκδηλώθηκε η επιθυμία να γίνουν Γενικές Συνελεύσεις, αλλά και σ' αυτά που από τη Δευτέρα είχαν αποφασίσει να προχωρήσουν σε κατάληψη των σχολικών κτιρίων.
Ετσι, από νωρίς το πρωί, γονείς "συνόδευαν" τα παιδιά τους στο σχολείο. Δεν έλειψαν και οι ακραίες καταστάσεις, όπως στο Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο Νεάπολης,όπου ομάδα 20 "εξαγριωμένων" γονέων, υπέγραψε ψήφισμα στο οποίο απαιτούνταν από την Αστυνομία της περιοχής να επέμβει για να καταστείλει τις κινητοποιήσεις των μαθητών. Νωρίτερα, ο πρόεδρος του Συλλόγου, παρουσία του δημάρχου Γ. Χατζησάββα,προσπάθησε να σπάσει με βαριά τις αλυσίδες που είχαν τοποθετήσει οι μαθητές, προκειμένου να περιφρουρήσουν την κατάληψή τους. Ομως, οι μαθητές δηλώνουν αμετακίνητοι στις θέσεις τους.
Χτες το απόγευμα, οι μαθητές του 2ου Λυκείου Ανω Τούμπας αποφάσισαν να προχωρήσουν σε κατάληψη. Εκαναν ψηφοφορία, στήνοντας κάλπη στο προαύλιο και η απόφαση για κατάληψη ελήφθη με 200 ψήφους υπέρ και 60 κατά.
Επεισόδια έγιναν και στο 23ο Λύκειο Θεσσαλονίκης από ομάδα γονιών, οι οποίοι δε δίστασαν να καταφερθούν εναντίον καθηγητή, κατηγορώντας τον ότι παρότρυνε τα παιδιά να κάνουν κατάληψη, όταν η πλειοψηφία των μαθητών ψήφισε υπέρ της συνέχισης των κινητοποιήσεων.
Μιλώντας στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, ο δημοτικός σύμβουλος Αγάπιος Σαχίνης κατήγγειλε τους μηχανισμούς της Νομαρχίας που συγκεντρώνουν πληροφορίες για τους μαθητές.
Οι μαθητές της Θεσσαλονίκης προετοιμάζονται πυρετωδώς για το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, που θα γίνει την Παρασκευή, δίνοντας ραντεβού στο Αγαλμα του Βενιζέλου, ώρα 12 μ. Ηδη αποφάσεις για συμμετοχή στο συλλαλητήριο έχουν λάβει οι μαθητές στα περισσότερα σχολεία της πόλης, εκδηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο την αγωνιστική τους διάθεση, τόσο απέναντι στην αυταρχική στάση της κυβέρνησης και των μηχανισμών της, όσο και στις κατασταλτικές προσπάθειες των κινητοποιήσεων που επιχειρούνται.
Με καταλήψεις σχολικών κτιρίων και με αποχή από τα μαθήματά τους συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις και οι μαθητές της Μακεδονίας και Θράκης. Καθολική είναι η απόφαση συμμετοχής των μαθητών στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια που διοργανώνονται από τα τοπικά Συντονιστικά των μαθητών.
Η ιδιωτικοποίηση της δημόσιας παιδείας σε πορεία υλοποίησης. Γεννήτορας των αντιεκπαιδευτικών νόμων, η Ευρωπαϊκή Ενωση. Ανάδοχος και εκτελεστής, η σημερινή κυβέρνηση. Συνδαιτυμόνας στο μεγάλο φαγοπότι από το εμπόρευμα "εκπαίδευση", το ιδιωτικό κεφάλαιο και τα άλλα τρωκτικά του δημόσιου πλούτου. Το υπουργείο Παιδείας, αφορμώμενο από τη νεοφιλελεύθερη αντίληψη της "Λευκής Βίβλου" για τη διάχυση της γνώσης μέσα στους αδυσώπητους νόμους της καπιταλιστικής αγοράς, επιδιώκει να φέρει την Παιδεία σε αντιστοίχιση με ένα υπό διαμόρφωση παραγωγικό μοντέλο, στο κέντρο του οποίου βρίσκεται ο νέος τύπος εργαζόμενου, ο "απασχολήσιμος". Η νεολαία μας ξέρει καλύτερα από κάθε άλλον τι σημαίνει ο νεόκοπος αυτός εργατικός όρος και τι μέλλον της επιφυλάσσει τυχόν εδραίωσή του. Γι' αυτό και αυτή η πρωτοφανής σε έκταση, πρωτοτυπία και πάθος αντίδρασή της.
Από τους ανομολόγητους στόχους που έντεχνα κρύβει ο κυβερνητικός νόμος είναι να διαμορφώσει ένα εργατικό δυναμικό, φτηνό, μισοειδικευμένο, μακριά και πέρα από κάθε δυνατότητα οργανωμένης παρέμβασης στα εργασιακά και πολιτικά δρώμενα, σε διαρκή εργασιακή περιπλάνηση, αδύναμο να κρίνει τα γύρω του και να διακρίνει τον υπαίτιο της αδικίας, της εκμετάλλευσης, αυτού που "ξαίνει" τη ζωή και το μέλλον το δικό του και των παιδιών του. Είναι ένας νόμος που με ύπουλο τρόπο διεισδύει στα άδυτα των αδύτων της εφηβικής ψυχής, στρεβλώνει την κριτική ικανότητα του παιδιού σε μια πολύ γλυκιά και κρίσιμη χρονικά περίοδο της ζωής του, σωματικής και ψυχικής ολοκλήρωσης. Γι' αυτό, άλλωστε, είναι και διπλά επικίνδυνος. Μ' αυτόν τον τρόπο επιχειρεί το οικονομικό και πολιτικό κατεστημένο να οικοδομήσει τον νέο άνθρωπο που αγόγγυστα θα μπαινοβγαίνει στην ανεργία, θα εκτονώνεται στα ναρκωτικά και την πορνεία, στη γηπεδική βία, θα δουλεύει σαν ρομπότ, χωρίς να διεκδικεί, χωρίς να απαιτεί, ένα άθυρμα στη βουλιμία και στα κέφια του μικρού και του μεγάλου αφεντικού, της αστικής τάξης. Πελαγωμένος ο νέος άνθρωπος μέσα στις λαβίδες της άγνοιας, του σκοταδισμού, της ανεργίας και της αβεβαιότητας, θα υποτάσσεται πιο εύκολα στα συμφέροντα του κεφαλαίου, δε θα διεκδικεί και προπαντός δε θα αμφισβητεί το κοινωνικοοικονομικό σύστημα. Αυτό ακριβώς οικοδομεί ο νέος νόμος: τον άβουλο αχθοφόρο του πλούτου και της χλιδής των εκμεταλλευτών της ανθρώπινης εργασίας. Και τη διασφαλισμένη συνέχεια. Κι ας μη φαίνεται αυτό με την πρώτη.
Τεράστιο είναι το ψυχικό κόστος για τους μαθητές σήμερα. Σε μια τρυφερή ηλικία, τα εφηβικά τους χρόνια, καλούνται ανάμεσα στις συμπληγάδες πέτρες των αλλεπάλληλων, απρόσωπων, ανταγωνιστικών εξετάσεων να αποφασίσουν - μια κι έξω - για το μέλλον τους. Οι σημερινοί μαθητές έχουν εξουθενωτικό πρόγραμμα. Κατά μέσο όρο εργάζονται γύρω στις 12 - 16 ώρες τη μέρα, όσο κανένας άλλος άνθρωπος. Ο προσωπικός τους ελεύθερος χρόνος συρρικνώνεται και δεν προλαβαίνουν - όπως οι ίδιοι, άλλωστε, το λένε στα συνθήματά τους - "ούτε να ονειρευτούν ούτε να ερωτευτούν".
Πριν καλά καλά μπούμε στην περίοδο των εκπτώσεων στην αγορά, ο κ. Αρσένης προχώρησε στις δικές του εκπτώσεις. Στην προσπάθειά του να διασπάσει την ενότητα των μαθητών με τεχνητά ρήγματα, εξήγγειλε εκπτώσεις - δωροδοκίες για τους μαθητές της φετινής Β τάξης. Ετσι ο κ. υπουργός αναγορεύεται από τώρα κιόλας υποκινητής καταλήψεων για τη φετινή Α τάξη, αφού τα παιδιά αυτής της τάξης θα έχουν πλέον κάθε δικαίωμα του χρόνου, στο πνεύμα των... ίσων παροχών, να ζητήσουν με τη σειρά τους αν όχι περισσότερες τουλάχιστον τις ίδιες εκπτώσεις. "Κάτσε καλά, λοιπόν, Γεράσιμε" και μη μας πεις μεθαύριο ότι οι καταλήψεις οφείλονται στην παραπληροφόρηση και ότι αυτές τις υποκινεί - ποιος άλλος - το ΚΚΕ. Η αλήθεια είναι ότι το ΚΚΕ συμφωνεί με τα αιτήματα των μαθητών και των εκπαιδευτικών και στηρίζει τους αγώνες τους με όση δύναμη διαθέτει μέσα και έξω από τη Βουλή. Οπως υποστηρίζει τους αγώνες των εργατών, των γεωργών, όλων των καταπιεσμένων και αδικημένων. Αυτός είναι ο ρόλος του και αυτή είναι η ιστορική του αποστολή, να υπερασπίζεται τα δίκαια της εργατικής τάξης και όλων των εργαζομένων μέχρι να μπουν στα αζήτητα της ιστορίας όλοι όσοι εκμεταλλεύονται την ανθρώπινη εργασία. Η υπεράσπιση αυτή είναι τίτλος τιμής για τους κομμουνιστές και το κόμμα τους. Ομως, το ΚΚΕ δεν είναι ο υποκινητής των μαθητικών κινητοποιήσεων. Υποκινητής είναι η αντιεκπαιδευτική πολιτική που εφαρμόζει ο ίδιος ο υπουργός και η κυβέρνηση στην οποία ανήκει. Ολα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και τίποτε άλλο.
Το λαϊκό κίνημα διεκδικεί:
Ο κομματικός μηχανισμός της κυβέρνησης με τις εγκάθετες συνδικαλιστικές και διοικητικές ηγεσίες κάνουν ό,τι μπορούν να περικυκλώσουν το μαθητικό κίνημα, αλλά και το ευρύτερο λαϊκό κίνημα, με συκοφαντίες, λασπολογία, παραποίηση της αλήθειας. Η ίδια η κυβέρνηση άνοιξε το δρόμο των εισαγγελικών παρεμβάσεων, για τρομοκράτηση των δυνάμεων που βρίσκονται σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις. Κινητοποιούν "ανησυχούντες γονείς" αλλά και ενάριθμους - ευτυχώς - διευθυντές Λυκείων ή και Γυμνασίων και ανεύθυνα ανάβουν το πράσινο φως για βίαιη διάσπαση της ενότητας, που πρέπει να διακρίνει το δάσκαλο και το μαθητή. Οσοι από τους παραπάνω επιμένουν να βλέπουν τα νέα παιδιά μέσα από τα γυαλιά του αυταρχισμού και της βίας, οφείλουν να καταλάβουν ότι προσφέρουν κάκιστη υπηρεσία στην παιδεία και το μέλλον της νέας γενιάς.
Γιώργος ΤΕΜΕΚΕΝΙΔΗΣ
Φιλόλογος, διευθυντής 3ου Λυκείου Καλαμαριάς
Σύσκεψη για την παιδεία διοργανώνουν σήμερα, Τετάρτη 13 Γενάρη, φορείς των Πετραλώνων με θέμα "Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση: Οι επιπτώσεις της".Η εκδήλωση θα γίνει στο Πολιτιστικό Κέντρο Κάτω Πετραλώνων (Αθηνοδώρου 61), στις 6.30 το απόγευμα και τη συνδιοργανώνουν το Πνευματικό Κέντρο Πετραλώνων, Ε ΕΛΜΕ Αθήνας, Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης "ο Παρθενώνας", ο Πολιτιστικός - Εξωραϊστικός Σύλλογος Ανω Πετραλώνων "Ο Περικλής", Συνδικάτο Οικοδόμων Πετραλώνων.
Ζημιές προκάλεσαν προβοκάτορες στα γραφεία του ΚΚΕ, στη συνοικία Νέα Σμύρνη της Λάρισας. Συγκεκριμένα, έσπασαν την πόρτα και κατέστρεψαν την κόκκινη σημαία με το σφυροδρέπανο, αλλά και την εθνική σημαία, που ήταν αναρτημένες στα γραφεία. Την ενέργεια αυτή κατήγγειλε στην Αστυνομία η ΝΕ Λάρισας του ΚΚΕ. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι οι προβοκάτορες έδρασαν σε μια συγκυρία, κατά την οποία αναπτύσσονται πολλοί αγώνες στην περιοχή - μαθητών, αγροτών, ανέργων, εργαζομένων, συνταξιούχων - στους οποίους το ΚΚΕ και η ΚΝΕ συμπαραστέκονται με όλες τις δυνάμεις τους. Να σημειωθεί ακόμα ότι στην πόρτα της πολυκατοικίας, όπου διαμένει ο γραμματέας του ΝΣ Λάρισας της ΚΝΕ, Αγης Τρυγάζης,οι προβοκάτορες έγραψαν χυδαία συνθήματα κατά της ΚΝΕ....