ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Πέμπτη 17 Ιούνη 1999
Σελ. /32
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΣ ΤΗΣ ΚΝΕ ΠΡΟΣ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ
Με νέα ορμή για το μέτωπο της σύγκρουσης και της νίκης
  • "Ανακατάληψη του Λιτόχωρου" θα γίνει στο πλαίσιο της μεγάλης αντιιμπεριαλιστικής εκδήλωσης που φέτος πραγματοποιείται στις 10 και 11 Ιούλη
  • Νέο μεγάλο άνοιγμα διαλόγου με τη νέα γενιά το 25ο Φεστιβάλ, που θα κορυφωθεί στις 16 - 19 Σεπτέμβρη στην Πανεπιστημιούπολη

Μήνυμα προς τη νεολαία απευθύνει το Κεντρικό Συμβούλιο της ΚΝΕ με αφορμή τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών, αλλά και ενόψει δύο σημαντικών σταθμών του νεολαιίστικου κινήματος, της μεγάλης αντιιμπεριαλιστικής εκδήλωσης "ανακατάληψης της παραλίας Λιτόχωρου" στις 10 - 11 Ιούλη και του 25ου Φεστιβάλ, οι εκδηλώσεις του οποίου άρχισαν ήδη και θα κορυφωθούν στις 16 - 19 Σεπτέμβρη στην Πανεπιστημιούπολη.

Το ΚΣ της ΚΝΕ, αφού επισημαίνει ότι "η επιλογή του ενωτικού - αγωνιστικού ψηφοδελτίου του ΚΚΕ από σημαντική μερίδα της νεολαίας, καταγράφει με σαφήνεια τη δυναμική που αποκτά στη νέα γενιά, η πολιτική του ΚΚΕ", υπογραμμίζει ότι οι νέες συνθήκες θέτουν την Οργάνωση των νέων κομμουνιστών μπροστά σε μεγαλύτερες ευθύνες. Παράλληλα, απευθύνει κάλεσμα στους νέους και στις νέες που το προηγούμενο διάστημα βρέθηκαν στους δρόμους του αγώνα στο πλευρό του ΚΚΕ και της ΚΝΕ διαδηλώνοντας ενάντια στις δολοφονικές επιδρομές Αμερικάνων και Ευρωπαίων ιμπεριαλιστών στη Γιουγκοσλαβία, να συνεχίσουν με ακόμα πιο αποφασιστικό τρόπο τους αγώνες ενάντια στην υποταγή και την υποδούλωση, παίρνοντας μαζικά μέρος στην αντιιμπεριαλιστική κινητοποίηση στο Λιτόχωρο.

Το μήνυμα του ΚΣ της ΚΝΕ έχει ως εξής:

"Χιλιάδες νέοι και νέες στις 13 Ιούνη έριξαν κόκκινο χρώμα στο μαύρο φόντο του πολέμου, έριξαν στην κάλπη ψηφοδέλτιο ελπίδας και ανυποχώρητου αγώνα, ενίσχυσαν αποφασιστικά το ΚΚΕ.

Η επιλογή του ενωτικού - αγωνιστικού ψηφοδελτίου του ΚΚΕ από σημαντική μερίδα της νεολαίας, καταγράφει με σαφήνεια τη δυναμική που αποκτά στη νέα γενιά, η πολιτική του ΚΚΕ. Το νεανικό ρεύμα που συναντήθηκε με την ΚΝΕ, με την πολιτική του ΚΚΕ, στους αγώνες της νεολαίας και του λαού μας όλο το προηγούμενο διάστημα για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων της νέας γενιάς, που δυνάμωσε και ριζοσπαστικοποιήθηκε στις κινητοποιήσεις ενάντια στην υποτελή πολιτική της κυβέρνησης Σημίτη, που χαρακτήρισε τρομοκράτη έναν ολόκληρο λαό, τον κουρδικό, που γιγαντώθηκε και απέκτησε ορμητικό χαρακτήρα στην πάλη ενάντια στο βρώμικο πόλεμο των ιμπεριαλιστών στα Βαλκάνια, στην άμεση συμμετοχή της κυβέρνησης, στο μακέλεμα του γιουγκοσλαβικού λαού, εκφράστηκε σε μεγάλο βαθμό και εκλογικά".

Νέες ευθύνες, μεγαλύτερες απαιτήσεις

"Η ισχυροποίηση του ΚΚΕ, η απήχηση που συναντά η πολιτική του στη νέα γενιά, μάς γεμίζει με νέες ευθύνες, μάς βάζει μπροστά σε μεγαλύτερες απαιτήσεις.

  • Για τον ακόμα πιο σαφή και πιο μόνιμο προσανατολισμό μας στην ανάπτυξη του νεολαιίστικου κινήματος, των αγώνων της νέας γενιάς, κόντρα στην πολιτική κυβέρνησης - ΕΕ που στήνει στον τοίχο καταχτήσεις και δικαιώματα, που υποτάσσει τη ζωή και το μέλλον μας στις αδηφάγες ορέξεις του μεγάλου κεφαλαίου.
  • Για τη συνάντηση του ΚΚΕ, της ασυμβίβαστης και καινοτόμας πολιτικής του με ακόμη πλατύτερες μάζες της νεολαίας, για το κέρδισμα ακόμη περισσότερων νεανικών συνειδήσεων με την προοπτική του ανυποχώρητου αγώνα της ρήξης με τις επιλογές της ΟΝΕ, της σύγκρουσης με την ΕΕ του κεφαλαίου.
  • Για την αποφασιστική μαζικοποίηση των γραμμών της ΚΝΕ, που αποτελεί εγγύηση για την ανάπτυξη και το συνεπή αντιιμπεριαλιστικό προσανατολισμό του κινήματος της νέας γενιάς.

Η ΚΝΕ, όλο το προηγούμενο διάστημα, βρέθηκε στην πρώτη γραμμή της πάλης της νέας γενιάς, συνεχίζει και σήμερα να βρίσκεται στην εμπροσθοφυλακή του νεανικού αντιιμπεριαλιστικού κινήματος, ενάντια στη ΝΑΤΟική κατοχή που επιβάλλει στο Κοσσυφοπέδιο η ιμπεριαλιστική "ειρήνη" που υπογράφτηκε με το πιστόλι στον κρόταφο".

Ανακατάληψη του Λιτόχωρου

"Στις 10 και 11 Ιούλη, η ανυπόταχτη ελληνική νεολαία πραγματοποιεί τη δική της απόβαση και ανακατάληψη του Λιτόχωρου, που η κυβέρνηση Σημίτη παρέδωσε στις ορδές των δολοφονικών στρατευμάτων των ΗΠΑ. Στήνουμε μπλόκο στον πόλεμο και στον στρατό κατοχής του ΝΑΤΟ, κλείνουμε τα σύνορα, αποκλείουμε τους δρόμους διέλευσης των μισθοφόρων της ΝΑΤΟικής συμμορίας, απαιτούμε την άμεση επιστροφή όλων των Ελλήνων στρατιωτών που βρίσκονται έξω από τα σύνορά μας, συμμετέχοντας υπό τις διαταγές των ΝΑΤΟφονιάδων, στην κατοχή ενός γειτονικού λαού. Τραγουδάμε και διαδηλώνουμε στη Θεσσαλονίκη που βρίσκεται υπό ΝΑΤΟική κατοχή, κάνοντας ξεκάθαρο στους υπαλλήλους των ιμπεριαλιστών, στην κυβέρνηση Σημίτη, ότι η πατρίδα μας δεν είναι ΝΑΤΟικό προτεκτοράτο, ότι η ελληνική νεολαία αρνείται να παραδοθεί στους ιμπεριαλιστές, απαιτεί να φύγει τώρα το ΝΑΤΟ από τα Βαλκάνια".

Το 25ο Φεστιβάλ

"Το 25ο Φεστιβάλ ΚΝΕ - ΟΔΗΓΗΤΗ, που ξεκινά από σήμερα, αγκαλιάζοντας ολόκληρη την Ελλάδα και θα κορυφωθεί στις 16 - 19 Σεπτέμβρη στην Πανεπιστημιούπολη των Ιλισίων, θα αποτελέσει ένα νέο μεγάλο άνοιγμα διαλόγου της ΚΝΕ με χιλιάδες νέους και νέες, συμβάλλοντας στην επικοινωνία της ανατρεπτικής πολιτικής πρότασης του ΚΚΕ με ακόμη πλατύτερες μάζες νεολαίας, δίνοντας ταυτόχρονα τη συνέχεια των μεγάλων νεανικών και λαϊκών αγώνων, προετοιμάζοντας τις νέες αναμετρήσεις με τον ιμπεριαλισμό, την ΕΕ και την κυβερνητική πολιτική, που βρίσκονται μπροστά μας.

Το 25ο Φεστιβάλ ΚΝΕ - ΟΔΗΓΗΤΗ, αποτελεί ταυτόχρονα και ένα πλατύ κάλεσμα συστράτευσης, μέσα από τις γραμμές της ΚΝΕ, σε κάθε νέο και νέα που δε βολεύεται με τη σημερινή κατάσταση, που καταλαβαίνει ότι δε φτάνει μόνο να αγανακτείς, αλλά απαιτείται και η οργανωμένη δράση για να ανατραπεί αυτή η πολιτική, να αποτραπεί το μαύρο μέλλον που μας ετοιμάζουν. Πιο ισχυρή ΚΝΕ σημαίνει πολύ πιο δυνατό νεολαιίστικο κίνημα, ικανό να συμβάλλει αποφασιστικά στη συγκρότηση του μεγάλου λαϊκού Μετώπου της σύγκρουσης και της νίκης, κάνει πιο ορατό σε πλατιές μάζες της νεολαίας, φέρνει πιο κοντά το ελπιδοφόρο μέλλον, που το ΚΚΕ με την ενωτική πολιτική του χαράζει για τον τόπο και το λαό μας".

Με Χημεία συνεχίζονται σήμερα οι εξετάσεις

Στο μάθημα της Χημείας εξετάζονται σήμερα, Πέμπτη, οι μαθητές της Β Λυκείου, διανύοντας την τρίτη μέρα των πανελλαδικών εξετάσεων. Η χτεσινή μέρα κύλησε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα ως προς τη διαδικασία, με εξαίρεση το εξεταστικό κέντρο για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στο Ν. Φάληρο.

Σε ό,τι αφορά τα χτεσινά θέματα της Αλγεβρας, ο μαθηματικός Γ. Κερασαρίδης,παρατηρούσε ότι ήταν πραγματικά μέτριας δυσκολίας, χωρίς όμως αυτό να λέει τίποτα αν ληφθεί υπόψη το επίπεδο προετοιμασίας των παιδιών. Ιδιαίτερα επισήμανε ότι στο τέταρτο θέμα λίγοι θα πάρουν πολύ καλό βαθμό. Σχολιάζοντας τα περί "εύκολων θεμάτων", επισημαίνει ότι ήταν μία από τις δεσμεύσεις του υπουργείου απέναντι στους μαθητές μπροστά στους αγώνες που είχαν αναπτύξει εκείνη την εποχή. "Σκοπός του υπουργείου ήταν να συζητούν όλοι για εύκολα θέματα και να μην ασχολείται κανείς με την ουσία της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Μην ξεχνάμε το παράδειγμα των πανελλαδικών εξετάσεων: Τα δύο - τρία πρώτα χρόνια τα θέματα ήταν απλούστατα και όταν εφαρμόστηκε για τα καλά και εκείνη η μεταρρύθμιση, τα θέματα ήταν δρακόντεια".

Σε ό,τι αφορά τα προβλήματα που προέκυψαν κατά την εξέταση των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, πρόκειται για μια κατηγορία μαθητών της Β Λυκείου που κλήθηκε κυριολεκτικά στο "παρά πέντε" των εξετάσεων, με τροποποίηση του ΠΔ 248/97, να πάρει μέρος σε πανελλαδικού χαρακτήρα εξετάσεις. Οπως επεσήμαναν σε Ερώτηση για τη ρύθμιση αυτή που είχαν καταθέσει οι βουλευτές του ΚΚΕ Απ. Τασούλας και Ορ. Κολοζώφ,"με τον πανελλαδικό χαρακτήρα που αποκτούν οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, ξεκινώντας από τις φετινές της Β Λυκείου, καλείται η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των παιδιών, που φοιτούν στα κοινά σχολεία, να εξεταστούν έξω από το σχολικό περιβάλλον τους, από εκπαιδευτικούς που δε θα γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητές τους με βαριές συνέπειες στην απόδοση και τελικά στις επιδόσεις των μαθητών". Το παραπάνω ήρθε να επιβεβαιώσει και η χτεσινή αίτηση εξεταστών να εξαιρεθούν, δηλώνοντας ότι δεν έχουν την απαραίτητη μετεκπαίδευση για να εξετάσουν τέτοια κατηγορία παιδιών.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ ρωτούσαν τον υπουργό Παιδείας πώς παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, που φοιτούν - καλώς γι' αυτή την κατηγορία - στα κοινά σχολεία, θα απομακρύνονται από τους συμμαθητές τους και τους καθηγητές τους, για να εξεταστούν σε βαθμολογικό κέντρο στην πρωτεύουσα του νομού ή της περιφέρειας, δημιουργώντας επιπλέον προβλήματα σε οικογένειες, ιδιαίτερα τις εργατικές και αγροτικές. Ρωτούσαν επίσης πώς τυφλοί, κωφοί, παραπληγικοί, καλούνται να διαγωνιστούν με ίσους όρους κατά κατηγορία, όταν είναι γνωστά τα τεράστια προβλήματα της ειδικής αγωγής στη χώρα μας, με αποτέλεσμα να συνεκπαιδεύονται παιδιά με διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τελικά να μην εκπαιδεύεται κανένας σωστά.

Χτες, το υπουργείο Παιδείας με ανακοίνωση αναφέρθηκε στο πρόβλημα που προέκυψε στο βαθμολογικό κέντρο του Φαλήρου, θεωρώντας ούτε λίγο ούτε πολύ ότι στέλνοντας μία εγκύκλιο με οδηγίες για ιδιαίτερη μεταχείριση στα παιδιά αυτά, εξάντλησε τις υποχρεώσεις του. Πάντως ενώ διευκρινίζει από ποια πόρτα μπορούν να μπουν τα παιδιά στο βαθμολογικό κέντρο, δεν τοποθετείται στο αίτημα μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και γονιών για κατάργηση του πανελλαδικού χαρακτήρα των εξετάσεων.

Ερωτήματα και απαντήσεις

Τελείωσε λοιπόν η παπαγαλία και περνάμε στον αιώνα της κριτικής σκέψης; Η παιδεία αλλάζει σελίδα; Οι μαθητές είναι όντως ευτυχείς και μετανιωμένοι για τους αγώνες τους; Αυτά και άλλα ερωτήματα βασανίζουν αυτές τις μέρες με αφορμή τη διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων και την αυτοπροβολή της "μεταρρύθμισης" ως ιστορική τομή. Τελικά όλη η αντιπαράθεση στην εκπαιδευτική "μεταρρύθμιση" έγινε για το χαρακτήρα και το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων; Είναι η εξεταστική διαδικασία, το πρώτο και τελευταίο στοιχείο της μορφωτικής λειτουργίας του σχολείου;

Γιατί, αν πιστέψουμε τα όσα δήλωναν χτες στην "Καθημερινή" στελέχη του υπουργείου Παιδείας, τότε "και μόνον από τις ερωτήσεις μπορεί κανείς να μορφωθεί, ακόμα κι αν δεν ήξερε τις απαντήσεις". Η παιδαγωγική όμως λέει ότι η αξιολόγηση είναι το τελευταίο στοιχείο της μορφωτικής διαδικασίας και εξυπηρετεί το σκοπό, το πρόγραμμα και τη μεθοδολογία του σχολείου. Ποιος όμως είναι ο σκοπός του σχολείου που διαμορφώνει η εκπαιδευτική αντιμεταρρύθμιση; Είναι σκοπός του η γενική παιδεία, δηλαδή η διαμόρφωση της προσωπικότητας του μαθητή; Η μήπως είναι η παροχή σε μορφή σύνοψης πανεπιστημιακών παραδόσεων εκείνων των επιστημονικών πεδίων για τα οποία θα επιλεγεί ο μαθητής για τις "μετέπειτα εκπαιδευτικές του διαδρομές"; Τελικά ένα σχολείο επιλεκτικό, ασφυκτικά συνδεδεμένο στη διαδικασία εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση, μπορεί να απαλλάξει τα παιδιά από το άγχος του ανταγωνισμού, να καλλιεργήσει το πνεύμα και την προσωπικότητα του μαθητή, να εξαλείψει με άλλα λόγια το λειτουργικό αναλφαβητισμό και τις συνέπειές του, αποτέλεσμα του χαρακτήρα του λυκείου σαν προθαλάμου των ΑΕΙ;

Το "ενιαίο" λύκειο είναι ελιτίστικο, εξαιτίας του σκοπού, του προγράμματος και της μεθοδολογίας του (βλ. κατευθύνσεις, πανελλαδικού χαρακτήρα εξετάσεις κλπ.). Ο ελιτίστικος χαρακτήρας του εκφράζεται επιπλέον με την προνομιακή μεταχείριση κάποιων γόνων αστικών οικογενειών που μπορούν να πληρώσουν τα ακριβά δίδακτρα ιδιωτικών σχολείων και να πάρουν ισοδύναμο απολυτήριο των δημόσιων σχολείων χωρίς να πάρουν μέρος στην ψυχοφθόρα διαδικασία των εξετάσεων, με το "Διεθνές Απολυτήριο". Από την άλλη, φαίνεται πόσο κοινωνικά άδικο είναι το νέο σύστημα που δε λαμβάνει υπόψη του την ιδιαιτερότητα κάθε μαθητή, αφού οι εξετάσεις είναι πανελλαδικού και άρα απρόσωπου χαρακτήρα, ο καθηγητής δηλαδή δε γνωρίζει την ιδιαιτερότητα του μαθητή που εξετάζεται. Ακραία έκφραση του προβλήματος είναι ότι καλούνται και οι φυσικώς αδύνατοι μαθητές να εξεταστούν μακριά από το σχολείο τους και τον καθηγητή τους στο όνομα του "αδιάβλητου" και της συγκρισιμότητας των εξετάσεων.

Λόγος εφησυχασμού δεν υπάρχει. Ακόμα και τα - υποτίθεται - εύκολα θέματα, και το γεγονός ότι για φέτος δε μετρά ο βαθμός της Β λυκείου παρά μόνο όταν είναι ευνοϊκός για το μαθητή, η δυνατότητα επανεξέτασης των αποτυχόντων της Β Λυκείου και το ότι οι μαθητές της Γ τάξης των νυχτερινών λυκείων δε δίνουν εξετάσεις, είναι παραχωρήσεις που έκανε η κυβέρνηση ακριβώς εξαιτίας της μεγάλης αντίδρασης που προκαλεί η πολιτική της, των αγώνων που αφήνουν παρακαταθήκες για το μέλλον. Αν λοιπόν οι σχολάρχες και οι μεγαλοφροντιστηριούχοι τρίβουν τα χέρια τους, το υπουργείο Παιδείας γιατί πανηγυρίζει; Την αντιεκπαιδευτική πολιτική την πλήρωσε η κυβέρνηση στις ευρωεκλογές και όσο επιμένει να την εφαρμόζει, θα την πληρώσει ακόμα πιο ακριβά.

Μ. Ν.

Τα θέματα της Αλγεβρας

ΘΕΜΑ 1ο

1. Α. Εστω Ρ (χ) ένα πολυώνυμο του χ και ρ ένας πραγματικός αριθμός. Αν π (χ) είναι το πηλίκο και υ (χ) το υπόλοιπο της διαίρεσης του πολυωνύμου Ρ (χ) με το πολυώνυμο (χ - ρ),τότε:

α) Να γράψετε την ταυτότητα της διαίρεσης του Ρ (χ) με το (χ - ρ).

(Μονάδες 2,5)

β) Το υπόλοιπο υ (χ) είναι:

Α. Πάντοτε πολυώνυμο ίδιου βαθμού με το Ρ (χ).

Β. Πολυώνυμο πρώτου βαθμού.

Γ. Σταθερό πολυώνυμο.

Δ. Πάντοτε το μηδενικό πολυώνυμο.

(Μονάδες 5)

γ) Να δείξετε ότι το υπόλοιπο της διαίρεσης του πολυωνύμου Ρ (χ) με το (χ - ρ) είναι ίσο με την τιμή του πολυωνύμου για χ=ρ.Είναι δηλαδή υ = Ρ (ρ).

(Μονάδες 5)

1. Β. Εστω το πολυώνυμο Ρ (χ) = k (τετράγωνο) x (κύβος) - kx (τετράγωνο) + kx + 1,όπου k πραγματικός αριθμός. Για ποια από τις παρακάτω τιμές του k το υπόλοιπο της διαίρεσης του Ρ (χ) με το (χ - 1) είναι ίσο με το μηδέν.

Α. k = 0,B. k = - 1,Γ. k = 1,Δ. k = 2,E. k = - 2

(Μονάδες 12,5)

ΘΕΜΑ 2ο

Εστω γεωμετρική πρόοδος της οποίας ο τρίτος όρος είναι ίσος με 16 και ο έκτος όρος είναι ίσος με 2.

α) Ο πρώτος όρος α1 και ο λόγος λ της γεωμετρικής προόδου είναι:

Α. α1 = 64 και λ = - 1/2

Β. α1 = - 64 και λ = - 1/2

Γ. α1 = 64 και λ = 1/2

Δ. α1 = 32 και λ = 1/2

(Μονάδες 9)

β) Να βρείτε τον δέκατο όρο της γεωμετρικής προόδου.

(Μονάδες 9)

γ) Να βρείτε το άθροισμα των άπειρων όρων της γεωμετρικής προόδου.

(Μονάδες 7)

ΘΕΜΑ 3ο

α) Να αποδείξετε ότι ημ6χ + ημ4χ = 2ημ5χσυνχ

(Μονάδες 10)

β) Να λύσετε την εξίσωση: ημ6χ + ημ4χ + 4ημ5χ = 0

(Μονάδες 15)

ΘΕΜΑ 4ο

Η τιμή αγοράς ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή είναι μεγαλύτερη από 620 χιλιάδες δραχμές και μικρότερη από 640 χιλιάδες δραχμές.

Κατά την αγορά συμφωνήθηκαν τα εξής:

  • Να δοθεί προκαταβολή 120 χιλιάδες δραχμές.
  • Η εξόφληση του υπόλοιπου ποσού να γίνει σε 10 μηνιαίες δόσεις.
  • Κάθε δόση να είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη κατά ω χιλιάδες δραχμές, όπου ω θετικός ακέραιος.
  • Η τέταρτη δόση να είναι 48 χιλιάδες δραχμές.

α) Να εκφράσετε το ποσό της πρώτης δόσης ως συνάρτηση του ω.

(Μονάδες 5)

β) Να εκφράσετε την τιμή αγοράς ως συνάρτηση του ω.

(Μονάδες 5)

γ) Να βρείτε την τιμή του ω.

(Μονάδες 5)

δ) Να βρείτε το ποσό της τελευταίας δόσης.

(Μονάδες 5)

ε) Να βρείτε την τιμή αγοράς του ηλεκτρονικού υπολογιστή.

(Μονάδες 5)

Πρωτοβουλία αλληλεγγύης προς την Κούβα

Σε κοινή πρωτοβουλία αλληλεγγύης προς την Κούβα, συμμετέχει η ΚΝΕ μαζί με άλλες τρεις νεολαίες, την ΕΔΟΝ,την ΚΝ Πορτογαλίας και τη Σοσιαλιστική Εργατική Γερμανική Νεολαία.Η καμπάνια αλληλεγγύης έχει ως σκοπό την ανέγερση ενός κέντρου υγείας στο Πανεπιστήμιο του Matansas. Για το λόγο αυτό, έχει ανοιχτεί Λογαριασμός στην Εθνική Τράπεζα στον αριθμό 155/344494 - 57.Ο λογαριασμός αυτός είναι στα ονόματα των δύο μελών του Γραφείου του ΚΣ της ΚΝΕ, Ν. Σερετάκη και Δ. Παπαδημητρίου.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ