Η καλλιτεχνική επιμέλεια και η ενορχήστρωση ήταν του Γιάννη Παπαζαχαριάκη και το ταξίδι στους στίχους του Δ. Χριστοδούλου το κάναμε με τις δυνατές και τρυφερές ερμηνείες της Πέγκυς Ζήνα και του Παντελή Θαλασσινού.
Ηταν ταυτόχρονα ένα αφιέρωμα που έδεσε απόλυτα με τον φόρο τιμής που απότισε όλο το Φεστιβάλ στον μεγάλο μας Μίκη Θεοδωράκη, αφού ξεκίνησε ορχηστρικά με τους δικούς του «Χαρταετούς» που καταχειροκροτήθηκαν από τις πρώτες νότες.
Ο Δημήτρης Χριστοδούλου ήταν ένας από τους παραγωγικότερους μεταπολεμικούς λογοτέχνες, με 30 ποιητικές συλλογές, 15 μυθιστορήματα και 14 θεατρικά έργα. Αγαπήθηκε ιδιαίτερα για τους στίχους του που μελοποιήθηκαν από τους σημαντικότερους Ελληνες συνθέτες και αποτύπωσαν τους καημούς και τις ελπίδες του ελληνικού λαού. Κι αυτό αποτυπώθηκε από την πρώτη στιγμή και στο αφιέρωμα του Φεστιβάλ, με την Πέγκυ Ζήνα και τον Παντελή Θαλασσινό να ανεβαίνουν μαζί στη σκηνή ερμηνεύντας το «Ποιος δρόμος είναι ανοιχτός» του Γ. Μαρκόπουλου. Από το μελωδικότατο «Μια καλημέρα είναι αυτή» του Μάνου Λοΐζου και το «Βραδιάζει» του Μίκη Θεοδωράκη, ο Παντελής Θαλασσινός έδωσε στη συνέχεια τη σκυτάλη στην Πέγκυ Ζήνα για να ερμηνεύσει επίσης γνωστά και αγαπημένα τραγούδια του Μίκη, όπως το «Γωνιά - Γωνιά» και το «Παράπονο», αλλά και να εκφράσει τη χαρά της για το αντάμωμά της με τον κόσμο στο Φεστιβάλ, όπου βρέθηκε για πρώτη φορά.
Η Λαϊκή Σκηνή τίμησε και με το παραπάνω τον τίτλο της σ' αυτό το αφιέρωμα, που στάθηκε ιδιαίτερα και στη μακρά συνεργασία του Δ. Χριστοδούλου με τον Γιώργο Ζαμπέτα: «Μέρα μπαίνει, μέρα βγαίνει», «Κι αν θα διαβείς τον ουρανό», «Κοντά στα ξημερώματα», «Τι να φταίει» κ.ά.
Και το φινάλε στράφηκε και πάλι στις λαϊκές μουσικές του Μίκη, με τους καλλιτέχνες στη σκηνή να ενώνουν τις φωνές τους στο «Είναι μεγάλος ο καημός» και «Βράχο βράχο τον καημό μου» και τον κόσμο να συμμετέχει κατανυκτικά.
Την εμφάνιση του Γ. Μαργαρίτη προϋπάντησαν μελωδικά ο γιος του, Κώστας Μαργαρίτης, και η Φραντζέσκα Μιχάλη, που «ζέσταναν» το κοινό πριν την εμφάνισή του στη σκηνή, με τον ίδιο να ανάβει για τα καλά το κέφι με τις γνωστές επιτυχίες του όπως «Δρόμοι του πουθενά», «Μονάχα εσύ», «Το καλύτερο μπεγλέρι», «Στο κελί 33», «Πεθαίνω για σένα», καθώς και τραγούδια άλλων ερμηνευτών προκαλώντας απανωτά χειροκροτήματα.
Αναφέρθηκε επίσης στη συνάντησή του με τον Μίκη Θεοδωράκη πριν λίγα χρόνια, τον οποίο χαρακτήρισε «παγκόσμιο δημιουργό» και τον τίμησε τραγουδώντας το «Στρώσε το στρώμα σου για δυο», με την ορχήστρα να κλείνει το κομμάτι με απόσπασμα από τον «Ζορμπά». Αξιοσημείωτη ήταν και η αναφορά του στη συνάντηση το 2010 με τον στιχουργό Μανώλη Ρασούλη.
Στον χώρο της Λαϊκής Σκηνής βρέθηκε και ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, με τον Γ. Μαργαρίτη να τον καλωσορίζει από σκηνής, σχολιάζοντας ότι «τη φτάσαμε τη Θεσσαλονίκη και μάλλον την ξεπεράσαμε», εννοώντας το μεγάλο λαϊκό γλέντι που έδωσε στο Φεστιβάλ της ΚΝΕ εκεί. Μετέπειτα, κάνοντας διάλειμμα, ο Γ. Μαργαρίτης κάθισε στο τραπέζι μαζί με τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ και είχαν μια εγκάρδια συνομιλία.
Οι πιστοί «θαμώνες» των νησιώτικων γλεντιών ξανάκουσαν μετά από καιρό τον αυθεντικό «καριώτικο» σκοπό, κι ας ήταν ένα αλλιώτικο γλέντι λόγω των μέτρων για την πανδημία. «Να 'μαστε καλά να ξανανταμώσουμε! Ζήτω η ΚΝΕ», ήταν τα λόγια με τα οποία καλωσόρισε το κοινό ο Ν. Φάκαρος.
Το «παρών» έδωσαν εκεί και οι διεθνείς αντιπροσωπείες Κομμουνιστικών Νεολαιών που φιλοξενήθηκαν στη χώρα μας στο πλαίσιο του Φεστιβάλ.
Ακόμα, συναντήθηκε με τον ομοσπονδιακό προπονητή Στίβου Γιώργο Πομάσκι, τον μπασκετμπολίστα Νίκο Παππά.
Συναντήθηκε επίσης με τον πανεπιστημιακό Γιάννη Μηλιό και την Μαρία Παπαγιάννη, λογοτέχνη και σύζυγο του αξέχαστου μεγάλου μουσικοσυνθέτη Θάνου Μικρούτσικου.
Ρεπορτάζ και από το υπόλοιπο πλούσιο πρόγραμμα του Φεστιβάλ θα δημοσιεύσει ο «Ριζοσπάστης» στο αυριανό φύλλο, στο τετρασέλιδο «Νεολαία».