ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Πέμπτη 18 Αυγούστου 2005
Σελ. /24
Διαλέγεις καπιταλιστή;

Του Γιάννη Δερμεντζόγλου, από τον «Ελεύθερο Τύπο»
Του Γιάννη Δερμεντζόγλου, από τον «Ελεύθερο Τύπο»
Οπως κι αν το δεις - όσο παραμένεις στη στρούγκα τους - χαμένος είσαι.

Και η εκδοχή που δείχνει στην οικονομία και αυτή που δείχνει «τρομοκρατία» έχουν έναν κοινό παρονομαστή: Αφήνουν στο απυρόβλητο την αιτία που κινεί τα νήματα. Σα να υπάρχει κυνήγι του κέρδους που γίνεται με συνυπολογισμό κοινωνικού κόστους. `Η, σαν να υπάρχει τρομοκρατική πράξη τέτοιου μεγέθους που να μπορεί να οργανωθεί και εξελιχθεί χωρίς την άμεση συμμετοχή κρατικών υπηρεσιών.

Το άρχισαν προχτές ραδιοφ(ο)νικά το συνέχισαν και χτες έντυπα. Εσύ, ο νεκρός φταις που διαλέγεις φτηνά εισιτήρια, άρα και το θάνατό σου.

Εχουν προηγηθεί οι εφοπλιστές με το ανάλογο επιχείρημα. Οποιος θέλει ασφάλεια και ταχύτητα να πληρώσει. Οι άλλοι ...με το Σαμίνα.

Καλά κάνουν. Βρίσκουν και κάνουν. Εχουνε φέρει σε τέτοια αφασία πια την κοινωνία που νιώθουν τόσο ισχυροί, ώστε να μας δουλεύουν έτσι χοντρά.

Γι' αυτό δεν ξενίζουν ούτε τα καθ' υπαγόρευση του υπουργείου άμυνας «ρεπορτάζ» που τέσσερις μέρες μετά σερβίρει το λαϊκό ανάγνωσμα περί ηρωικού ζευγαριού που προσπάθησε, αλλά δεν μπόρεσε, να σώσει τους υπολοίπους. Στα ψιλά περνάνε κάτι πληροφορίες και για κάτι «Μιράζ» εκτός από τα F-16 που πετούσαν επίσης δίπλα στον «Ηλιο». Οπως και το γεγονός ότι η περιοχή προβλέπεται ως ζώνη ελεγχόμενης κατάρριψης.

Τι πράγματι έγινε; Δε θα το μάθεις. Ούτε για την αθώα περίπτωση του «Γιάκοβλεφ» δεν έμαθες και θες να μάθεις για κάτι που κινητοποίησε ολόκληρη πτέρυγα του ΝΑΤΟ;

Το σίγουρο είναι ότι το 737 της Μπόινγκ θα αποδειχθεί ένα υπερασφαλές αεροπλάνο που ακόμα και χωρίς πιλότο πετάει 3 ώρες με ασφάλεια! Ενώ, δες το άλλο, της Μακ Ντόναλντ έπεσε στη Βενεζουέλα ενώ και οι δύο πιλότοι τα είχαν τετρακόσια. Μακάβριο, αλλά ήδη σέρνεται.

Η ιστορία παραπέμπει στα Ιλιούσιν και τα Αντόνοφ. Ιπτάμενα οχυρά, τα πλέον ασφαλή. Αρχισαν να πέφτουν σαν τα κουνούπια που πέρασαν από νέφος DDT μόλις εντάχθηκαν στο καθεστώς της ελεύθερης αγοράς.

Σεργκέι Κρικάλεφ, 748 μέρες στο διάστημα. Πρώτη πτήση το 1988, με το ΜΙΡ και συνεχίζει. Μπράβο! Στο σοσιαλισμό που γνωρίσαμε!


ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΚΕΡΔΗ!

ΦΤΑΙΣ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕΣ! «Οι κρατικές υπηρεσίες οι οποίες πιστοποιούν την ποιότητα των προσφερομένων προϊόντων και υπηρεσιών στην ΕΕ (και στην Ελλάδα) δημιουργούν μεν την ψευδαίσθηση της ασφάλειας, αλλά δεν την πιστοποιούν. Και αυτή είναι η παγίδα την οποία ο πολίτης καλείται να αντιμετωπίσει παίρνοντας την ευθύνη των επιλογών του. Αξίζει για οικονομία λίγων ευρώ να διακινδυνεύσει;» (από το κύριο άρθρο στο «ΒΗΜΑ»).

«DEATH JUMBING»; «Το ερώτημα της ασφάλειας των φθηνών πτήσεων που ειδικά σε περιόδους αυξημένης τουριστικής κίνησης είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς οφείλει να απασχολήσει πλέον τους πάντες. Τους επίδοξους ταξιδιώτες οι οποίοι θα πρέπει να βάλουν σε πρώτη προτεραιότητα την ασφάλεια και όχι τη διασκέδασή τους...» (από το κύριο άρθρο στη «ΝΙΚΗ»).

Η ΠΙΤΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ: «Ούτως εχόντων των πραγμάτων, ο ανταγωνισμός και η παρατηρούμενη πτώση των τιμών είναι θετική εξέλιξη, υπό την αυστηρή προϋπόθεση ότι δεν θα καταστήσει καθ' οιονδήποτε τρόπο ανεκτές ακόμα και τις μικρότερες εκπτώσεις στους τομείς που συνθέτουν την ασφάλεια των πτήσεων» (από το κύριο άρθρο στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ»).

«ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ»: «"Διαβεβαιώνω ότι δεν έγινε ούτε ένας πτητικός έλεγχος" αναφέρει η επιστολή του Βρετανού Τιμ Τέιλορ, ο οποίος προειδοποιούσε τους προϊσταμένους του ότι λόγω των σοβαρών αδυναμιών στο τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας για περίοδο οκτώ μηνών δεν έγινε κανένας πραγματικός έλεγχος αλλά όλοι οι έλεγχοι αεροσκαφών γίνονταν μόνο στα χαρτιά» (το ρεπορτάζ στο «ΕΘΝΟΣ»).

ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΙ: «Θα πρέπει να σταματήσουν όσο είναι καιρός οι ανεπίσημοι έστω κυβερνητικοί κομπασμοί για τον "άψογο" υποτίθεται χειρισμό της κρίσης με το ακυβέρνητο Μπόινγκ που στηρίζονται μόνο και μόνο στο γεγονός ότι αποφύγαμε μια πρόσθετη τραγωδία. Η υπόθεση δεν προσφέρεται για πολιτική εκμετάλλευση ούτε προς τη μία αλλά ούτε προς την άλλη κατεύθυνση» (από το κύριο άρθρο στο «ΕΘΝΟΣ»).

ΤΑ ...ΕΞΑΣΤΗΛΑ

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: ΕΓΚΛΗΜΑ για περισσότερα κέρδη

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ: Ο «HELIOS» καίει κόμματα και πολιτικούς

Η ΧΩΡΑ: Τι κρύβουν

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ πτήσης και πτώσης

Ο ΛΟΓΟΣ: ΣΚΟΤΑΔΙ από την «Helios»

ΕΘΝΟΣ: ΜΥΣΤΗΡΙΟ πάνω από τα συντρίμμια

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ: ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ (Μήτση): Εγκλημα

Η ΝΙΚΗ: Πληθαίνουν τα ερωτήματα

Η ΑΥΓΗ: Οι ουρανοί είναι δικοί τους!

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: Ο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ επί 23 λεπτά στο πηδάλιο

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ (Ρίζου): ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ να πιλοτάρει το αεροσκάφος

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: Δραματικό ημίωρο στο πιλοτήριο

ΤΑ ΝΕΑ: Πάλευαν να τους σώσουν

Η ΒΡΑΔΥΝΗ: 3 ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ «ΤΡΙΤΟ» ΑΝΘΡΩΠΟ

ΤΟ ΒΗΜΑ: Τα τελευταία λεπτά της πτήσης ZU - 522

ΑΥΡΙΑΝΗ: 320 ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ

ΗΜΕΡΗΣΙΑ: Επιδρομή της Εφορίας σε 10 μέτωπα φοροδιαφυγής

ΥΠΟ-ΓΡΑΜΜΙΣΕΙΣ
Σενάρια

«Πάντως το ιστορικό της μοιραίας πτήσης όπως συντίθενται σιγά σιγά από τις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας είναι τόσο παράξενο ώστε να έχει δώσει λαβή σε ακραία σενάρια συνωμοσίας. Ειδικοί δεν αποκλείουν λοιπόν ούτε το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας και αεροπειρατείας, ούτε να υπέστη το αεροπλάνο δολιοφθορά, ούτε να κατερρίφθη το αεροπλάνο για να μην πέσει σε κατοικημένη περιοχή» (ο Π. Γαλιατσάτος στα «ΝΕΑ»).

«Εντός πεδίου κατάρριψης»

«Είχε προβλεφθεί η διαδικασία προσέγγισης του "χαμένου αεροπλάνου" με αεροσκάφη του ΝΑΤΟ και της Πολεμικής Αεροπορίας προκειμένου να ενεργοποιηθεί η διαδικασία κατάρριψής του. Μάλιστα τότε είχαν ορισθεί ανά περίπτωση και ανά σχέδιο πτήσης αεροσκαφών "πεδία κατάρριψης και συντριβής" των ανεξέλεγκτων αεροπλάνων όπου δεν θα υπήρχαν μεγάλες απώλειες στο έδαφος. Ενα από αυτά τα "πεδία" αποτελούσε και η περιοχή όπου κατέπεσε το αεροπλάνο» (το ρεπορτάζ στο «ΒΗΜΑ»).

«Μυστήριο»

«Μεγάλο μυστήριο παραμένει για τους Γερμανούς ειδικούς η πτώση του αεροσκάφους ενώ ορισμένοι δηλώνουν ότι θεωρούν πιθανότερο κάτι τέτοιο να έγινε εξαιτίας τρομοκρατικής ενέργειας παρά από πτώση της πίεσης στο εσωτερικό του» (το ρεπορτάζ στην «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ»).

Από τότε που το λέγανε Μιρ!

«Κάτοχος του ρεκόρ παραμονής στο διάστημα είναι πλέον ο Ρώσος κοσμοναύτης Σεργκέι Κρικάλεφ ο οποίος συμπλήρωσε χθες στον Διεθνή Διαστημικό σταθμό την 748η ημέρα παραμονής στο διάστημα κατά τη διάρκεια της 6ης αποστολής του σε τροχιά γύρω από τη Γη από το 1988» (η είδηση στην «ΗΜΕΡΗΣΙΑ»).



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ