ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τετάρτη 18 Φλεβάρη 2009
Σελ. /32
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΛΑΡΙΣΑΣ
Ξεπουλά σχολικούς χώρους!

Αντιδράσεις από το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών και τους γονείς στην ενοικίαση των οροφών σχολείων

Στους ιδιώτες, για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, παραχωρεί τις στέγες του συνόλου, σχεδόν, των σχολικών κτιρίων της Λάρισας, η Δημοτική Αρχή της πόλης, οδηγώντας σε περαιτέρω εμπορευματοποίηση το χώρο της εκπαίδευσης και τις υποδομές του. Συγκεκριμένα ο Δήμος Λάρισας, με απόφαση της πλειοψηφούσας παράταξης, που στηρίζεται από τη ΝΔ, προκήρυξε πλειοδοτική δημοπρασία, για την εκμίσθωση σχολικών οροφών, για 20 χρόνια, προκειμένου να εγκαταστήσουν, ιδιώτες, φωτοβολταϊκούς συλλέκτες για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος. Η φανερή πλειοδοτική δημοπρασία αφορά 36 σχολικούς χώρους και θα γίνει σήμερα το πρωί στο Δημαρχείο.

Το ξεπούλημα στο οποίο οδηγούνται σχολικοί χώροι μετά την απόφαση του Δήμου Λάρισας να εκμισθώσει τέτοιους σε ιδιώτες, καταγγέλλουν η Ομοσπονδία Ενώσεων Συλλόγων Γονέων και το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Λάρισας. Συγκεκριμένα, αναφέρονται στην απόφαση του Δήμου να νοικιάσει για 20 χρόνια τις οροφές των σχολείων της πόλης για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων, η οποία δεν είναι βέβαια ξεκομμένη από τη γενικότερη πολιτική επέκτασης της ιδιωτικοποίησης και των συμπράξεων ιδιωτικού - δημόσιου τομέα, που δίνει σε κάποιους τη δυνατότητα να αποκομίσουν τεράστια κέρδη από την περιουσία του λαού. Μάλιστα, όπως καταγγέλλουν, δεν είναι το πρώτο κρούσμα εμπορικής εκμετάλλευσης σχολικών χώρων στη Λάρισα, αφού τα τελευταία χρόνια όλα τα γυμναστήρια της πόλης εκμισθώνονται σε αθλητικές ομάδες που μετακυλίουν αυτό το κόστος στους αθλητές τους με τη μορφή ετήσιας συνδρομής, τη στιγμή που τα παιδιά δεν έχουν χώρο να αθληθούν.

«Χτες τα γυμναστήρια, σήμερα οι οροφές για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, πράξη ουσιαστικής στήριξης της ιδιωτικής επιχειρηματικής δράσης, αύριο να περιμένουμε την ενοικίαση των προαυλίων για την επίλυση του προβλήματος της στάθμευσης. Απομένουν και οι σχολικές αίθουσες να νοικιαστούν και αυτές σε διάφορα ιδιωτικά κέντρα σπουδών. Το μόνο που θα απομείνει είναι ένας κατ' ευφημισμόν τίτλος "δημόσιου" χώρου», προειδοποιεί η Ομοσπονδία Γονέων Λάρισας και απαιτεί από τη δημοτική αρχή να σταματήσει τώρα το ξεπούλημα, καλώντας παράλληλα τους συλλόγους γονέων να αντιδράσουν άμεσα και δυναμικά για να αποτραπεί η εμπορευματοποίηση και η ιδιωτικοποίηση της λαϊκής περιουσίας.

«Ο Δήμος της Λάρισας δίνει μαθήματα επιχειρηματικής δράσης», σχολιάζει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Λάρισας, θυμίζοντας πως «η προσπάθεια άλωσης του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης φέρει τη σφραγίδα της ΕΕ, του μεγάλου κεφαλαίου και των κυβερνήσεων του δικομματισμού», σημειώνοντας ότι οι δήμοι ως ιμάντας διαβίβασης εντολών της κεντρικής εξουσίας λειτουργούν στην προώθηση αυτής της πολιτικής. «Ο Καποδίστριας Β', που επιχειρούν να προωθήσουν, θα αλλάξει ριζικά το τοπίο στην εκπαίδευση. Η υπαγωγή της εκπαίδευσης στους δήμους θα ανοίξει διάπλατα την πόρτα για την ιδιωτικοποίηση της Παιδείας. Οι δήμοι θα μετατραπούν σε φορομπηχτικούς μηχανισμούς των γονέων και θα στραφούν στην αναζήτηση πόρων από την ιδιωτική επιχειρηματική δράση», αναφέρει, τονίζοντας ότι «η λαϊκή περιουσία δεν ανήκει σε κανέναν παρά μόνο στους εργαζόμενους» και καλώντας τη δημοτική αρχή να αναιρέσει την απόφασή της.

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ
Λύση εδώ και τώρα...

Παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας έκαναν χτες γονείς και μαθητές του σχολείου κωφών και βαρηκόων

Από τη χτεσινή κινητοποίηση
Από τη χτεσινή κινητοποίηση
Μέσα της σχολικής χρονιάς και το κουδούνι δεν έχει χτυπήσει ακόμη για μαθητές του Ειδικού ΤΕΕ - Γυμνασίου - Λυκείου Κωφών και Βαρηκόων, λόγω έλλειψης μεταφορικών μέσων! Γονείς και μαθητές των τριών σχολείων συνεχίζουν για δεύτερη βδομάδα την κατάληψη του σχολείου στην Αγ. Παρασκευή και χτες πραγματοποίησαν, με τη συμμετοχή και της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα Αναπήρων (ΣΕΑΑΝ), παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας. Γονείς και μαθητές απαίτησαν λύση εδώ και τώρα: Δημόσιο και δωρεάν σύστημα μεταφοράς, υψηλής ποιότητας και ασφάλειας, με μόνιμο εξειδικευμένο προσωπικό με βάση τις ανάγκες.

Κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχαν αντιπροσωπεία γονιών και μαθητών με στελέχη του υπουργείου και τον υφυπουργό Παιδείας Αν. Λυκουρέντζο ακολουθήθηκε η γνώριμη πλέον τακτική εμπαιγμού που στέλνει γονείς και μαθητές «από τον Αννα στον Καϊάφα», με το μπαλάκι της ευθύνης να μεταφέρεται στις Νομαρχίες, σε μελλοντικές τροπολογίες, σε σχολικές επιτροπές. «Μας κοροϊδεύουν, μας κάνουν μπαλάκι από τον ένα στον άλλο. Η κατάληψη συνεχίζεται», δήλωσαν οι γονείς.

Τη συμπαράστασή της στο δίκαιο αγώνα γονιών και μαθητών εξέφρασε η βουλευτής του ΚΚΕ Εύα Μελά, επισημαίνοντας ότι το πρόβλημα της μεταφοράς δεν αφορά μόνο το συγκεκριμένο σχολείο. «Το υπουργείο Παιδείας, σχολίασε, δεν αναλαμβάνει την ευθύνη μεταφοράς, την αναθέτουν σε ιδιώτες και δημιουργούνται χιλιάδες προβλήματα λόγω αυτής της κατάστασης. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι αναπληρωτές, ωρομίσθιοι και σε ένα τόσο ευαίσθητο χώρο είναι ανεπίτρεπτο και αντιεπιστημονικό να εναλλάσσονται οι εκπαιδευτικοί. Καταγγέλλουμε την πολιτική που μετατρέπει την Παιδεία και την Υγεία σε πεδίο κερδοσκοπίας. Η μαζική συμμετοχή των αναπήρων, των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών μπορεί και πρέπει να είναι η απάντηση απέναντι σ' αυτή την πολιτική».

Εκ μέρους της ΣΕΑΑΝ, ο Χάρης Χουρδάκης κάλεσε γονείς και μαθητές να βγάλουν τα συμπεράσματά τους, καθώς «δεν υπάρχει κανένας νόμος που να λέει ότι τα παιδιά που γράφτηκαν στο σχολείο δεν μπορούν να πηγαίνουν σχολείο. Είναι υποχρεωμένοι να δώσουν άμεσα λύσεις. Είναι ευθύνη και του υπουργείου και της Νομαρχίας και οι δύο έχουν δημιουργήσει το πρόβλημα και είναι υποχρεωμένοι να το λύσουν».

Στην παράσταση διαμαρτυρίας παραβρέθηκαν εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών, της Ομοσπονδίας Γονέων, της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας, του Συλλόγου Γονέων ΚΕΑΤ.

Επίκαιρη Ερώτηση κατέθεσε το ΚΚΕ

Για το σοβαρό πρόβλημα μεταφοράς κατέθεσε, χτες στη Βουλή, Επίκαιρη Ερώτηση η βουλευτής του ΚΚΕ Λίλα Καφαντάρη, προς τον υπουργό Παιδείας. «Το πρόβλημα της μεταφοράς μαθητών με ειδικές ανάγκες στο σχολείο τους ταλαιπωρεί χιλιάδες μαθητές και τους γονείς τους κάθε χρονιά», επισημαίνει μεταξύ άλλων και ρωτάει τον υπουργό Παιδείας «τι συγκεκριμένα μέτρα θα πάρει προκειμένου να σταματήσει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση και να αναλάβει επιτέλους το κράτος τη μεταφορά των μαθητών με αναπηρίες μέσω ενός δημόσιου και δωρεάν ασφαλούς συστήματος μεταφοράς, με εξειδικευμένο προσωπικό που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες, αλλά και των υπολοίπων μαθητών άλλων σχολείων που είναι αναγκαία η μεταφορά τους (Μουσικά, Αθλητικά κ.ά.)».

ΔΗΠΑΚ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ
Διακήρυξη μπροστά στο συνέδριο της Ομοσπονδίας

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες στους συλλόγους των πανεπιστημιακών μπροστά στο 9ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας τους (ΠΟΣΔΕΠ), που θα γίνει στις αρχές Μάρτη. Η Δημοκρατική Πανεπιστημονική Κίνηση (ΔΗΠΑΚ), μπροστά στο συνέδριο της Ομοσπονδίας, απευθύνεται κύρια στο κομμάτι εκείνο των πανεπιστημιακών που δε φιλοδοξούν να ανέβουν τα σκαλιά της νέας επιχειρηματικής πανεπιστημιακής ιεραρχίας, αλλά προσηλωμένοι στη διδασκαλία και την επιστήμη τους θέλουν να κατακτήσουν τον κοινωνικό τους ρόλο στον αντίποδα των μονοπωλιακών σχεδιασμών.

Με τη διακήρυξή της μπροστά στο συνέδριο, η ΔΗΠΑΚ κάνει μια εκτίμηση της κατάστασης στην ανώτατη εκπαίδευση, της δράσης της ΠΟΣΔΕΠ τα τελευταία χρόνια και ασκεί εμπεριστατωμένη κριτική στις άλλες δυνάμεις που δρουν στους πανεπιστημιακούς. Μεταξύ άλλων τονίζει: «Η ΔΗΠΑΚ είχε καταστήσει σαφές σε κάθε κατεύθυνση και σχεδόν, σε κάθε συνεδρίαση της ΔΕ της ΠΟΣΔΕΠ, πως δεν έχει προωθήσει καμιά συνεργασία με καμιά άλλη δύναμη του πανεπιστημιακού κινήματος. Αλλωστε, δεν προέκυψε η ανάγκη για μια τέτοια ενέργεια μια και οι θέσεις της ΔΗΠΑΚ είχαν αναγνωριστεί από καιρό για την ορθότητά τους, η πολιτική της στάση ήταν και είναι σαφής, σταθερή και διαχρονικά κατασταλαγμένη. Κατέθεσε τις θέσεις της, διεκδικούσε την υιοθέτησή τους από την ΠΟΣΔΕΠ, εξέφραζε τις κριτικές της παρατηρήσεις για κάθε παράταξη, τις διαφωνίες της, αλλά και κατάγγειλε την απαράδεκτη στάση της ΚΙΠΑΝ και της ΑΡΜΕ ως κυβερνητικών φερεφώνων μέσα στην ΠΟΣΔΕΠ».

Καθώς είναι φανερή από δημοσιεύματα συγκεκριμένων συγκροτημάτων του Τύπου και από τη δράση των άλλων δυνάμεων, ότι επιχειρείται η ανατροπή των όποιων θετικών αποφάσεων έχει πάρει μέχρι τώρα η Ομοσπονδία ενάντια στις αναδιαρθρώσεις στην ανώτατη εκπαίδευση, η ΔΗΠΑΚ καλεί τους πανεπιστημιακούς: «Να υπερασπιστούν τις θέσεις της ΠΟΣΔΕΠ και να δυναμώσουν παραπέρα τη ΔΗΠΑΚ, ως τη μόνη δύναμη του πανεπιστημιακού κινήματος που μπορεί να εγγυηθεί μια πραγματικά επιθετική πορεία της ΠΟΣΔΕΠ, σύγκρουσης με τις αντιδραστικές πολιτικές απ' όπου κι αν προέρχονται, για μια Δημόσια Δωρεάν Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση».

Κάλεσμα στην ΕΣΑΚ-ΔΕΕ με τη σκέψη στην ΠΑΣΚ...

Στην αρχή νομίσαμε ότι πρόκειται για τυπογραφικό λάθος. Τελικά όμως πρόκειται για τα γνωστά κατά διαστήματα πυροτεχνήματα - ελιγμούς της παράταξης των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ στο χώρο της εκπαίδευσης προκειμένου να θολώσει τα νερά. Αναφερόμαστε στην «Ανοιχτή επιστολή - κάλεσμα» της παράταξης των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ στην ΟΛΜΕ προς τις παρατάξεις της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ και της ΕΣΑΚ-ΔΕΕ για «ουσιαστικό συντονισμό όλων των μαχόμενων τμημάτων της εκπαίδευσης».

Είναι γνωστό πως σταθερά εδώ και 12 χρόνια η παράταξη αυτή συμμαχεί, στο όνομα ενός φθηνού αντικυβερνητισμού, στα Συνέδρια, στο ΔΣ της ΟΛΜΕ και τις ΓΣ των ΕΛΜΕ με την παράταξη της ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ και τον κυβερνητικό συνδικαλισμό (με τη ΔΑΚΕ μέχρι το 2004 και τώρα με την ΠΑΣΚ). Αυτή η συμμετοχή των δυνάμεων του οπορτουνισμού στις ηγεσίες στην ΟΛΜΕ (αλλά και στη ΔΟΕ) έχει μια ξεκάθαρη πολιτική βάση. Η κοινή πορεία με έναν από τους δύο πόλους του δικομματισμού κάθε άλλο παρά συγκυριακή και χωρίς αρχές είναι, αντίθετα αναδεικνύει την ουσία της οπορτουνιστικής λογικής ότι οι αλλαγές στην εκπαίδευση αλλά και στην κοινωνία μπορούν να επιτευχθούν υπό την πίεση για αλλαγή των συσχετισμών εντός των τειχών του συστήματος και με ένα κίνημα που στην καλύτερη περίπτωση θα διεκδικεί αιτήματα που μπορούν ενσωματωθούν στα πλαίσια της αστικής διαχείρισης.

Η συμμαχία τους αυτή δεν περιορίζεται στις επετειακές 24ωρες απεργίες αλλά επεκτείνεται σε ολόκληρο το πλαίσιο δράσης της ΟΛΜΕ (Πολιτικό στίγμα, αιτήματα, πρόγραμμα δράσης). Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η συμμαχία ΠΑΣΚ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ αντί για κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ζητάει διαφάνεια στο διαγωνισμό, αντί για κατάργηση του διπλού εκπαιδευτικού δικτύου καλλιεργούν αυταπάτες για ισοτιμία Γενικής-Τεχνικής εκπαίδευσης, λοιδόρησε το προηγούμενο διάστημα το πρωτοποριακό αίτημα του ΠΑΜΕ για 1.300 ευρώ βασικό και αντί για ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς κατεύθυνε τους εκπαιδευτικούς στα δικαστήρια για επιδόματα. Αντί για μόνιμη σταθερή εργασία διεκδικούν «διορισμό μετά από 18 μήνες προϋπηρεσία ως συμβασιούχος». Την ίδια μέρα (10/2/08) που καλεί υποτίθεται την ΕΣΑΚ-ΔΕΕ για συντονισμό, ο εκπρόσωπός της στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ, για διαμόρφωση εισήγησης προς τις ΓΣ των ΕΛΜΕ, απευθυνόμενος στην ΠΑΣΚ τόνισε εκνευρισμένος: «Σας έδωσα το πλαίσιο, σας έδωσα το πρόγραμμα δράσης, δώστε μου και εσείς κάτι»!.. Αυτό το «κάτι», που το αρνήθηκε η ΠΑΣΚ με αποτέλεσμα να μην ψηφίσει την εισήγηση, είναι να πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις - συσκέψεις των ΕΛΜΕ, για να μπορέσει να περιοδεύσει ανά την Ελλάδα ο εκπρόσωπος των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ενόψει εκλογών για το 14ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ. Πάντα επιδιώκει αυτό το «κάτι», π.χ. μία αμφίσημη φράση, ένα αμφίσημο αίτημα για να το παρουσιάσει στους εκπαιδευτικούς σαν πρόσχημα για τη συμμαχία της με τον κυβερνητικό συνδικαλισμό.

Ακόμη και μετά το κάλεσμα προς την ΕΣΑΚ - ΔΕΕ συνεχίζονται στην ΟΛΜΕ πότε στα γραφεία της ΠΑΣΚ πότε των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ, οι διαβουλεύσεις μεταξύ ΠΑΣΚ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ και ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ και είμαστε βέβαιοι ότι είναι θέμα ημερών να τα βρουν, όπως γίνεται ανελλιπώς από το 2004 (πριν το 2004 με τη ΔΑΚΕ).

Την ίδια επίσης μέρα ο εκπρόσωπος των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ψήφισε στο ΔΣ της ΟΛΜΕ μαζί με την ΠΑΣΚ και τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ το διμερή διάλογο υπουργείου Παιδείας - ΟΛΜΕ.

Επομένως το φυσιολογικό, το συνεπές, είναι μαζί με τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ να προσκληθεί στη συνάντηση η ΠΑΣΚ, ως τμήμα της πλειοψηφίας στην ΟΛΜΕ.

Τι είναι όμως αυτό που κάνει την παράταξη των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ το πρωί να διαβουλεύεται, να παζαρεύει με την ΠΑΣΚ να της δώσει αυτό το «κάτι» για να ψηφίσει για άλλη μια φορά την εισήγηση και το απόγευμα να καλεί δήθεν την ΕΣΑΚ-ΔΕΕ για συντονισμό;

Στην πραγματικότητα δεν την ενδιαφέρει κανένας συντονισμός με την ΕΣΑΚ-ΔΕΕ, όπως δεν την ενδιαφέρει κανένας συντονισμός ΕΛΜΕ, γιατί απλούστατα αυτά συγκρούονται με τη στρατηγική της επιλογή να συμμαχεί πότε με τη ΔΑΚΕ πότε με την ΠΑΣΚ, στο όνομα ενός φθηνού αντικυβερνητισμού.

Το έργο το έχουμε ξαναδεί

Στο παρελθόν, όταν τα παζάρια ανάμεσα στις παρατάξεις της πλειοψηφίας δεν προχώραγαν, χρησιμοποίησε αυτό το τέχνασμα, με τη στήριξη της ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ, του δήθεν συντονισμού και κοινής δράσης από τα κάτω, στην προσπάθειά της να πιέσει τους συμμάχους της. Μόλις τα έβρισκαν στο ΔΣ της ΟΛΜΕ και ψήφιζαν π.χ. την εισήγηση προς τις ΓΣ των ΕΛΜΕ τότε και οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ και η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ διέλυαν - αποχωρούσαν από το συντονισμό των ΕΛΜΕ.

Το ίδιο έργο βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή την περίοδο στη ΔΟΕ. Η «αντιδεξιά» πλειοψηφία ΠΑΣΚ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ διαμόρφωσε το προηγούμενο διάστημα το πλαίσιο αιτημάτων και μια άλλη πλειοψηφία ΠΑΣΚ - ΔΑΚΕ κατέθεσε το πλαίσιο αυτό στο ΥΠΕΠΘ για διάλογο!

Τώρα που η ΠΑΣΚ δε δίνει ούτε μια 24ωρη ή ένα συλλαλητήριο, οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ξεκίνησαν δήθεν συντονισμό των διδασκαλικών συλλόγων για να πιεστεί η ΠΑΣΚ και όχι γιατί έχει αλλάξει γραμμή - τακτική στο κίνημα. Την περίοδο όμως της απεργίας παρέδωσε εν λευκώ τη διαχείριση της απεργίας στην ΠΑΣΚ και κατάγγελλε κάθε προσπάθεια συντονισμού των συλλόγων από τα κάτω, και τη δράση του ΠΑΜΕ σαν διασπαστικές κινήσεις.

Αυτά τα τερτίπια είναι πλέον ξοφλημένα, δεν ξεγελάνε κανένα. Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών δεν πρόκειται να πάρει μέρος στους ενδοοικογενειακούς καβγάδες της πλειοψηφίας.

Τελικά, η παράταξη των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ θέλει να αξιοποιήσει το συντονισμό «από τα κάτω» για να νομιμοποιήσει τη συμμετοχή της στις ηγεσίες της ΟΛΜΕ, για να ασκηθεί πίεση στους συμμάχους της (την περίοδο αυτή στην ΠΑΣΚ) μήπως και στα μεταξύ τους παζάρια πάρει κάτι παραπάνω, τέλος για να αντιμετωπίσει την πίεση που δέχεται από εκπαιδευτικούς που ριζοσπαστικοποιούνται και αποστασιοποιούνται από την τακτική της συναίνεσης και της συμμετοχής στις πλειοψηφίες σε ΟΛΜΕ και ΔΟΕ που ακολουθεί.

Καλεί την ΕΣΑΚ-ΔΕΕ αλλά η σκέψη της είναι στην ΠΑΣΚ.

Οι εκπαιδευτικοί έχουν βγάλει συμπεράσματα από αυτό το κακοπαιγμένο έργο όλα αυτά τα χρόνια.

Οποιος πραγματικά θέλει συντονισμό - κοινή δάση στο συνδικαλιστικό κίνημα, που θα συγκρούεται με την αντιλαϊκή πολιτική ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΕΕ και τον ευρωμονόδρομο, δεν μπορεί παρά να στηρίξει παντού τον ταξικό πόλο του ΠΑΜΕ.

Αυτός είναι ο δρόμος για να χτυπηθεί ο κυβερνητικός - εργοδοτικός συνδικαλισμός, για την ταξική ανάταση των αγώνων, του μαζικού κινήματος.


Σάββας ΣΑΒΒΑ
Στέλεχος του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΚΝΕ
Περιοδείες κι εκδηλώσεις

Περιοδείες και εκδηλώσεις περιλαμβάνει το πρόγραμμα της Οργάνωσης Περιοχής Θεσσαλίας της ΚΝΕ για το επόμενο διάστημα. Συγκεκριμένα, σήμερα Τετάρτη, διοργανώνονται περιοδείες:

  • Στην ΕΠΑΣ Τρικάλων, στις 2 μ.μ., με την Αρετή Κουκουτσέλου, μέλος του ΝΓ Τρικάλων της ΚΝΕ.
  • Στο ΙΕΚ του ΟΑΕΔ Βόλου, με τον Θοδωρή Βλαχάκη, γραμματέα του ΝΣ Μαγνησίας της ΚΝΕ.

Επίσης, δυο εκδηλώσεις προγραμματίζονται για το Σάββατο 21/2 στη Λάρισα:

Η ΤΟ Εργατών Λάρισας διοργανώνει εκδήλωση στο Εργατικό Κέντρο, στις 7 μ.μ., με θέμα «Η μεγάλη απεργιακή κινητοποίηση στη ΛΑΡΚΟ. Διδάγματα και καθήκοντα της νέας βάρδιας της εργατικής τάξης σε συνθήκες κρίσης». Ομιλήτρια: Δασκαλάκη Αγγελική, μέλος του ΣΠ Θεσσαλίας.

Η ΤΟ Μαθητών Λάρισας, υποδέχεται τα νέα μέλη της στα γραφεία της ΝΕ ΚΚΕ, στις 7 μ.μ. Ομιλητής: Αχιλλέας Σίμος, μέλος του ΓΠ Θεσσαλίας της ΚΝΕ.

Διεκδικούν αγωνιστικά νέα σχολικά κτίρια

Κινητοποιήσεις διοργανώνουν σήμερα στην Πειραιώς και στον Κεραμεικό, γονείς, μαθητές κι εκπαιδευτικοί απαιτώντας άμεσα ανέγερση σχολικών κτιρίων

Για σήμερα είναι προγραμματισμένες οι κινητοποιήσεις γονιών, μαθητών κι εκπαιδευτικών από σχολεία του 3ου Διαμερίσματος της Αθήνας που απαιτούν να αρχίσει άμεσα η ανέγερση νέων σχολικών κτιρίων και να πάψουν να κάνουν μάθημα σε σχολεία - «κλουβιά». Τα αγωνιστικά τους ραντεβού είναι στις 12 το μεσημέρι σε δυο σημεία της οδού Πειραιώς: Στο ύψος του «Alex Pack» (όπου βρίσκεται το οικόπεδο που προορίζεται για το 149ο Δημοτικό Σχολείο) και στον Κεραμεικό, στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Ασωμάτων (όπου βρίσκεται το οικόπεδο του 49ου Δημοτικού Σχολείου).

Τις κινητοποιήσεις οργανώνουν η Ενωση Γονέων 3ου Διαμερίσματος, η Ε' ΕΛΜΕ Αθήνας, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Ο Παρθενώνας» και οι Σύλλογοι Γονέων 49ου και 149ου Δημοτικών Σχολείων Αθήνας.

Αμεσα ζητούν την ανέγερση κτιρίων για τα 149ο και 49ο Δημοτικά Σχολεία, το 84ο Νηπιαγωγείο, το 9ο Γυμνάσιο και το 12ο Λύκειο. Παράλληλα, επισημαίνουν ότι ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζουν και άλλα τρία τουλάχιστον σχολεία του διαμερίσματος, ενώ η «πίεση» από το συγκεκριμένο πρόβλημα αγγίζει και τα γειτονικά σχολεία και απλώνεται έτσι στις περιοχές Πετραλώνων, Θησείου, Βοτανικού και Κεραμεικού.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ