ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Πέμπτη 25 Ιούλη 2002
Σελ. /32
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ - ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ - ΕΜΠΟΡΟΙ
Καθορίζουν το πρόγραμμα δράσης

Το ΔΣ της ΓΣΕΒΕΕ εξετάζει τους τρόπους και τις μορφές αντίδρασης, ενάντια στη νέα φοροεισπρακτική επίθεση και τη γενικότερη αντιλαϊκή οικονομική πολιτική της κυβέρνησης

Τον προγραμματισμό δράσης του επόμενου διαστήματος, ώστε το συνδικαλιστικό κίνημα των ΕΒΕ να αποκρούσει, τη νέα φοροεπίθεση της κυβέρνησης, καθόρισε το ΔΣ της ΓΣΕΒΕΕ. Το ΔΣ εκτίμησε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μια μεγάλη επιχείρηση φορολογικού αφανισμού των ΜΜΕ, η οποία θα παίρνει διάφορες μορφές ανάλογα με τις εισπρακτικές ανάγκες της κυβέρνησης.

Ετσι, προκειμένου να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση και έχοντας υπόψη την αγωνιστική στροφή του συνδικαλιστικού κινήματος και τις ανάγκες για προγραμματισμό της δράσης καλεί όλες τις οργανώσεις, πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες:

  • Να οργανωθούν συσκέψεις - συγκεντρώσεις για να προγραμματιστούν ενέργειες το επόμενο διάστημα.
  • Να προσδιοριστούν αγωνιστικές κινητοποιήσεις και εκδηλώσεις για τη διεκδίκηση λύσεων. Οι μορφές των κινητοποιήσεων θα πρέπει να είναι ανάλογες με την κρισιμότητα των προβλημάτων μας.
  • Να γίνουν επαφές με κόμματα και τοπικούς φορείς για την προβολή των αιτημάτων.
  • Να προβληθούν τα αιτήματα του συνδικαλιστικού κινήματος μέσα από τα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης.
  • Να τυπωθεί υλικό ενημέρωσης των ΕΒΕ και της κοινής γνώμης.
  • Να γίνουν συνεργασίες με Επιμελητήρια, Εμπορικούς Συλλόγους, Αγροτικούς Συλλόγους, Εργατικά Κέντρα και άλλους φορείς για την ενίσχυση των θέσεών μας στη διεκδίκηση λύσεων και για κοινές δράσεις.

Σε ανακοίνωσή της «η ΓΣΕΒΕΕ καταγγέλλει τη νέα εκστρατεία φορολογικής αφαίμαξης των ΕΒΕ με πρωτοφανείς εκβιαστικούς ελέγχους τους οποίους έχει εξαγγείλει το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών. Είναι δε πρωτοφανές ο υφυπουργός Οικονομικών να διατρέχει την επικράτεια καλώντας τα ελεγκτικά όργανα σε εκδικητικό πογκρόμ φοροελέγχων των ΜΜΕ.

Η Συνομοσπονδία μας - συνεχίζει - έχει καταγγείλει τόσο τη συνάφεια του ΦΠΑ τριετίας 1999-2001 όσο και τη ρύθμιση των χρήσεων 1993-1998. Κάθε μέρα που περνά η πράξη βεβαιώνει την ορθότητα της θέσης μας, αφού αποδεικνύεται ότι η κυβέρνηση τις χρησιμοποιεί ως προπέτασμα καπνού για να εισπράξει φόρους με οποιοδήποτε δικαιολογητικό. Σημειώνουμε εδώ ότι η κυβέρνηση δε σέβεται ούτε την υπογραφή της, αφού η τόσο διατυμπανισθείσα "προαιρετικότητα" στην υποβολή δηλώσεων πετιέται στο καλάθι των αχρήστων και οι αρχές εφορμούν για να τις κάνουν ουσιαστικά υποχρεωτικές, αφού είδαν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ΕΒΕ αρνήθηκε να τις αποδεχτεί και να τις εφαρμόσει».

Σε άλλο σημείο επισημαίνει ότι «από 550.000 υπόχρεους του ΦΠΑ τριετίας 1999-2001 και από 700.000 υπόχρεους των χρήσεων 1993- 1998 υπέβαλε δήλωση σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών ένα μικρό ποσοστό. Αυτό δείχνει ότι η μεγάλη πλειοψηφία των ΕΒΕ έχει απορρίψει τις ρυθμίσεις. Τώρα η κυβέρνηση παίρνει εκβιαστικά μέτρα και ανασύρει τα εξοντωτικά πρόστιμα και προσαυξήσεις ως 300% για να "πείσει" τους ΕΒΕ να υποβάλλουν δηλώσεις μέχρι τέλος του έτους» καταλήγει η ΓΣΕΒΕΕ.

Υστερούμε στην... ανταγωνιστικότητα

Στο συμπέρασμα ότι η Ελλάδα υστερεί απελπιστικά στους τομείς των υπηρεσιών και των προϊόντων σε σύγκριση με τις άλλες χώρες της ΕΕ, κατέληξε χτες το Εθνικό Συμβούλιο της Ανταγωνιστικότητας, ένα όργανο που συγκλήθηκε κατ' απαίτηση των βιομηχάνων, με σκοπό δήθεν τον έλεγχο της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων, αλλά ουσιαστικά αποσκοπεί στην παραπέρα αύξηση των υπερκερδών του ιδιωτικού κεφαλαίου.

Σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης Α. Τσοχατζόπουλου, η Ελλάδα έχε μείνει πολύ πίσω στον τομέα της «ανταγωνιστικότητας» και της παραγωγικότητας, από τις υπόλοιπες χώρες. Σε επισήμανση δημοσιογράφου, ότι όλα αυτά τα χρόνια το ΠΑΣΟΚ κυβερνάει, αλλά δεν υπάρχει καμία ανάπτυξη, ο Α. Τσοχατζόπουλος απέδωσε την καθυστέρηση στο... Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο! Κατά τα λοιπά, το εν λόγω συμβούλιο θα συνεδριάζει τρεις φορές το χρόνο, ώστε να καταμετράει την πορεία της «ανταγωνιστικότητας».

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΡ.1/2002 ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ

ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ

που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ ) ΦΕΚ 217/12-7-2002

Για την πλήρωση οργανικών θέσεων μονίμου προσωπικού υπηρεσιών ανταποδοτικού χαρακτήρα (καθαριότητας, ηλεκτροφωτισμού) με σειρά προτεραιότητας

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ

ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ

Την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριών (3) συνολικώς θέσεων της κατηγορίας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) και των κλάδων ΔΕ24 ηλεκτρολόγων, θέσεις δυο (2) και ΔΕ28 χειριστών μηχανημάτων έργων (JCB 100 ίππων) θέση μία (1).

ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ

Ι. ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ

Οι υποψήφιοι πρέπει:

1. Να είναι Ελληνες πολίτες.

Για όσους έχουν αποκτήσει την ελληνική ιθαγένεια με πολιτογράφηση θα πρέπει να έχει παρέλθει ένα (1) τουλάχιστον έτος από την απόκτησή της, μέχρι την ημερομηνία λήξεως της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.

Εξαίρεση: Δικαιούνται να είναι υποψήφιοι και πολίτες των Κρατών της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Για τους πολίτες αυτούς απαιτείται η γνώση της Ελληνικής γλώσσας σε βαθμό επαρκή (Β΄ επιπέδου) για την άσκηση των καθηκόντων του οικείου κλάδου, η οποία αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ελληνομάθειας (Ν. 2413/1996 άρθρο 10 παρ.1) που χορηγείται από το Κέντρο Ελληνικής γλώσσας (τηλ. 0310459101/5 και 0109273.112).

Επίσης αποδεικνύεται με αντίστοιχο πιστοποιητικό του σχολείου της Νέας Ελληνικής Γλώσσας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Πανεπιστημιούπολη Θεσσαλονίκης Τ.Κ. 540 06, Τηλ. 0310/997571-72-76), το οποίο θα χορηγείται ύστερα από σχετική εξέταση του υποψηφίου. Δικαιούνται επίσης να είναι υποψήφιοι και όσοι απέκτησαν την ελληνική ιθαγένεια με πολιτογράφηση, αλλά δεν έχει παρέλθει έτος από την απόκτησή της, εφόσον, μέχρι την απόκτησή της, ήταν υπήκοοι κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ενώσεως.

2. Να έχουν γεννηθεί κατά τα έτη 1967 έως και 1981.

Εξαιρέσεις:

α) Οσοι εμπίπτουν στην κατηγορία των ανέργων, οι οποίοι έχουν απολυθεί από το Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α λόγω κατάργησης υπηρεσιών ή από Ν.Π.Ι.Δ. του άρθρου 14 παρ.1 του Ν. 2190/1994, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του Ν. 2527/1997, λόγω οριστικής διακοπής λειτουργίας μονάδων ή θέσεως της επιχειρήσεως υπό εκκαθάριση και εφόσον είχαν συνεχή υπηρεσία δυο (2) τουλάχιστον ετών, πρέπει να έχουν γεννηθεί κατά τα έτη 1962 έως και 1981 (παρ. 4 άρθρου 18 Ν. 2190/1994 όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 3 του Ν. 2527/1997).

β) Οσοι εμπίπτουν στις κατηγορίες των (i) παλιννοστούντων Ποντίων ομογενών, (ii) παλιννοστούντων ομογενών, που έχουν συνεχή μόνιμη εγκατάσταση στην αλλοδαπή για 15 τουλάχιστον έτη, (iii) πολιτικών προσφύγων, ανεξαρτήτως χρόνου εγκαταστάσεως στην αλλοδαπή και (iv) των ομογενών που απέκτησαν την Ελληνική ιθαγένεια σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2790/2000, ανεξαρτήτως χρόνου εγκαταστάσεώς τους στην αλλοδαπή πρέπει να έχουν γεννηθεί κατά τα έτη 1947 έως και 1981 (παρ. 6 άρθρου 14 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει).

γ) Για τους υπαγόμενους στην παρ. 6 του άρθρου 18 του Ν. 2768/1999 (σύζυγος ή τέκνο προσώπου, το οποίο απεβίωσε εξαιτίας του σεισμού της 7ης Σεπτεμβρίου 1999 (βλ. ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ περ. Γ΄ του παρόντος Κεφαλαίου) ως κατώτερο όριο ηλικίας ορίζεται το 21ο, δηλαδή να έχουν γεννηθεί κατά το έτος 1981, χωρίς δέσμευση ως προς το ανώτατο όριο ηλικίας (παρ. 4 άρθρο 8 Ν. 2880/2001).

3. Να είναι υγιείς, αρτιμελείς και να έχουν φυσική καταλληλότητα για την εκτέλεση των καθηκόντων της θέσεως που επιλέγουν.

4. Κατά τον χρόνο λήξεως της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων και κατά τον χρόνο διορισμού:

α) Να μην έχουν κώλυμα διορισμού για λόγους που αναφέρονται στο άρθρο 16 του Ν. 1188/1981.

β) Οι άνδρες να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή να έχουν απαλλαγεί νόμιμα από αυτές και να μην έχουν κηρυχτεί ανυπότακτοι ή καταδικαστεί για λιποταξία με τελεσίδικη απόφαση.

Εξαίρεση: Δεν απαιτείται εκπλήρωση των στρατιωτικών υποχρεώσεων για τους πολίτες κράτους της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, για τους οποίους δεν προβλέπεται στη χώρα τους τέτοιο κώλυμα.

Σημείωση: Η απονομή χάριτος δεν αίρει το κώλυμα από ποινική καταδίκη του υποψηφίου για διορισμό, εφόσον μέχρι την τελευταία ημέρα υποβολής των αιτήσεων δεν έχει εκδοθεί το κατά το άρθρο 47 παρ. 1 του Συντάγματος διάταγμα που να αίρει το σχετικό κώλυμα για το συγκεκριμένο υποψήφιο.

Σημείωση: Σε κάθε περίπτωση εφαρμογής του άρθρου 18 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει τακτικοί υπάλληλοι του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο Τ Α. α' και β' βαθμίδας που διορίστηκαν με τις διατάξεις του Ν. 2190/1994 δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία πλήρωσης των θέσεων της παρούσας προκήρυξης, εάν δεν έχει παρέλθει πενταετία από την ημερομηνία του διορισμού τους (παρ. 5 άρθρο 10 του Ν. 2839/2000).

II. ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΔΟ 'Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΚΛΑΔΟΣ - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΔΕ 24 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ

1. Κύρια προσόντα:

α. Αδεια άσκησης επαγγέλματος εγκαταστάτη ηλεκτρολόγου ΣΤ΄ ειδικότητας.

β. Ο ομώνυμος ή αντίστοιχος τίτλος ΙΕΚ ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου Α΄ ή Β΄ κύκλου σπουδών ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου ή Τεχνικών Επαγγελματικών Σχολών ή σχολών μαθητείας του ΟΑΕΔ ή άλλοι ισότιμοι τίτλοι σχολικών μονάδων της ημεδαπής ή αλλοδαπής αντίστοιχης ειδικότητας.

Γίνεται επίσης δεκτός οποιοσδήποτε τίτλος ΙΕΚ ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή άλλος ισότιμος και αντίστοιχος τίτλος σχολικών μονάδων της ημεδαπής ή αλλοδαπής, υπό την προϋπόθεση ότι ο υποψήφιος υποβάλλει βεβαίωση της αρμόδιας για την έκδοση της άδειας υπηρεσίας, ότι η άδεια άσκησης επαγγέλματος χορηγήθηκε βάσει του συγκεκριμένου τίτλου είτε αυτοτελώς είτε με συνυπολογισμό και εμπειρίας.

2. Επικουρικά προσόντα:

α. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η πλήρωση των θέσεων από υποψηφίους με τα κύρια προσόντα επιτρέπεται ο διορισμός με άδεια άσκησης επαγγέλματος εγκαταστάτη ηλεκτρολόγου ΣΤ΄ ειδικότητας και με ομώνυμο ή αντίστοιχο, απολυτήριο τίτλο αναγνωρισμένης κατώτερης τεχνικής σχολής της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο σχολής της αλλοδαπής.

Γίνεται επίσης δεκτός οποιοσδήποτε τίτλος αναγνωρισμένης κατώτερης τεχνικής σχολής της ημεδαπής, υπό την προϋπόθεση ότι ο υποψήφιος υποβάλλει βεβαίωση της αρμόδιας για την έκδοση της άδειας υπηρεσίας, ότι η άδεια άσκησης επαγγέλματος χορηγήθηκε βάσει του συγκεκριμένου τίτλου είτε αυτοτελώς είτε με συνυπολογισμό και εμπειρίας.

β. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η πλήρωση των θέσεων από υποψηφίους με τα προαναφερόμενα προσόντα, επιτρέπεται ο διορισμός από κατόχους της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος εγκαταστάτη ηλεκτρολόγου ΣΤ΄ ειδικότητας με απολυτήριο τίτλο τουλάχιστον υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψηφίους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου) και αντίστοιχη εμπειρία τουλάχιστον τριών (3) ετών μετά την απόκτηση της παραπάνω άδειας.

Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η πλήρωση των θέσεων από υποψηφίους με άδεια άσκησης επαγγέλματος εγκαταστάτη ηλεκτρολόγου ΣΤ΄ ειδικότητας με κύρια ή επικουρικά προσόντα, η θέση θα καλυφθεί από υποψηφίους με άδεια εγκαταστάτη ηλεκτρολόγου Α΄ και Γ΄ ειδικοτήτων κατόχους κύριων ή επικουρικών προσόντων.

Στον κύριο πίνακα και στον α΄ επικουρικό, πρώτο κριτήριο κατάταξης είναι ο βαθμός του τίτλου σπουδών σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 3 του ν. 2527/1997.

Στο β΄ επικουρικό πίνακα πρώτο κριτήριο είναι η εμπειρία μετρούμενη σε εξάμηνα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 3 ν. 2527/1997.

ΚΛΑΔΟΣ - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΔΕ 28 ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΩΝ (JCB 100 ίππων)

1. Κύρια προσόντα

α. Αδεια μηχανοδηγού - χειριστή μηχανημάτων έργων ομάδας Β΄ και τάξης Δ΄.

β. Ο ομώνυμος ή αντίστοιχος τίτλος ΙΕΚ ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου Α΄ ή Β΄ κύκλου σπουδών ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου ή Τεχνικών Επαγγελματικών Σχολών ή σχολών μαθητείας του ΟΑΕΔ ή άλλοι ισότιμοι τίτλοι σχολικών μονάδων της ημεδαπής ή αλλοδαπής αντίστοιχης ειδικότητας.

Γίνεται επίσης δεκτός οποιοσδήποτε τίτλος ΙΕΚ ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή άλλος ισότιμος και αντίστοιχος τίτλος σχολικών μονάδων της ημεδαπής ή αλλοδαπής, υπό την προϋπόθεση ότι ο υποψήφιος υποβάλλει βεβαίωση της αρμόδιας για την έκδοση της άδειας υπηρεσίας, ότι η άδεια άσκησης επαγγέλματος χορηγήθηκε βάσει του συγκεκριμένου τίτλου είτε αυτοτελώς είτε με συνυπολογισμό και εμπειρία.

γ. Αδεια οδήγησης αυτοκινήτου ερασιτεχνική ή επαγγελματική.

2. Επικουρικά προσόντα:

α. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η πλήρωση της θέσεως από υποψηφίους με τα κύρια προσόντα επιτρέπεται ο διορισμός με άδεια μηχανοδηγού - χειριστή μηχανημάτων έργων ομάδας Β΄ και τάξης Δ΄ και με ομώνυμο ή αντίστοιχο, απολυτήριο τίτλο αναγνωρισμένης κατώτερης τεχνικής σχολής της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο σχολής της αλλοδαπής.

Γίνεται επίσης δεκτός οποιοσδήποτε τίτλος αναγνωρισμένης κατώτερης τεχνικής σχολής της ημεδαπής, υπό την προϋπόθεση ότι ο υποψήφιος υποβάλλει βεβαίωση της αρμόδιας για την έκδοση της άδειας υπηρεσίας, ότι η άδεια άσκησης επαγγέλματος χορηγήθηκε βάσει του συγκεκριμένου τίτλου είτε αυτοτελώς είτε με συνυπολογισμό και εμπειρία και άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ερασιτεχνική ή επαγγελματική.

β. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η πλήρωση της θέσεως ούτε από υποψηφίους με τα προαναφερόμενα προσόντα, επιτρέπεται ο διορισμός από κατόχους της άδειας μηχανοδηγού-χειριστή ομάδας Β΄ και τάξης Δ΄ με απολυτήριο τίτλο τουλάχιστον υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψηφίους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου), αντίστοιχη εμπειρία τουλάχιστον τριών (3) ετών μετά την απόκτηση της παραπάνω άδειας και άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ερασιτεχνική ή επαγγελματική.

Σημείωση: Σε όλες τις περιπτώσεις ισχύει και αντίστοιχη άδεια που έχει εκδοθεί βάσει του Π.Δ.22/1976.

Στον κύριο πίνακα και στον α΄ επικουρικό, πρώτο κριτήριο κατάταξης είναι ο βαθμός του τίτλου σπουδών σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 3 του ν. 2527/1997.

Στο β΄ επικουρικό πίνακα πρώτο κριτήριο είναι η εμπειρία μετρούμενη σε εξάμηνα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 3 ν. 2527/1997.

Επισήμανση: Οι υποψήφιοι των κλάδων ΔΕ24 και ΔΕ28 που θα καταταγούν με κύριο προσόν την εμπειρία μπορούν να υποβάλλουν οποιονδήποτε τίτλο σπουδών κατέχουν, καθόσον ο τίτλος σπουδών αποτελεί το αμέσως επόμενο κριτήριο σε περίπτωση ίσου χρόνου εμπειρίας (παρ. 5β του άρθρου 18 του Ν.2190/1994 όπως ισχύει μετά την αντικατάστασή του από το άρθρο 3 του N.2527/1997).

ΑΙΤΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ - ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ

Η αίτηση απευθύνεται στο Δήμο Πετρούπολης και υποβάλλεται στο τμήμα Προσωπικού Κ. Βάρναλη 76-78 Τ.Κ. 132 21 Πετρούπολη τηλ. 010 5065419.

Για την ίδια προκήρυξη επιτρέπεται η υποβολή μίας μόνο αιτήσεως.

Με την κατάθεση της αιτήσεως επισυνάπτεται και παράβολο 3,00 ΕΥΡΩ που εκδίδεται από Δημόσιο Ταμείο, άλλως η αίτηση δε λαμβάνεται υπόψη.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι είκοσι (20) ημερών και αρχίζει από την επομένη της τελευταίας δημοσίευσης της περίληψης της παρούσας προκήρυξης στις εφημερίδες.

Ο υποψήφιος με την αίτηση πρέπει να υποβάλει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά επικυρωμένα όπως αυτά αναλυτικά αναφέρονται στην υπ' αριθ. 1/2002 αναρτηθείσα στον Δήμο Πετρούπολης Προκήρυξη, στην οποία αναφέρονται λεπτομερώς και οι λοιπές προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν οι υποψήφιοι.

Σχετικές πληροφορίες παρέχονται από το Τμήμα Προσωπικού του Δήμου Πετρούπολης στα τηλέφωνα 010-5065.419.

Πετρούπολη 16 Ιουλίου 2002

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Γιώγος Γεώργιος

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Τσεκουρώνονται οι δαπάνες του 2002

Και «πλαφόν» στις δαπάνες του 2003

Τη δραστική περικοπή των δαπανών του φετινού προϋπολογισμού αλλά και του υπό κατάρτιση προϋπολογισμού 2003 μεθοδεύει η κυβέρνηση, αξιοποιώντας έτσι και τις «δυσκολίες» που συναντά μετά τις πρόσφατες αποφάσεις της στατιστικής υπηρεσίας της ΕΕ «Γιούροστατ» που αφορούν τη λογιστική απεικόνιση των φετινών κρατικών εσόδων και του δημοσίου χρέους. Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσεται η χτεσινή συνάντηση του υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών Ν. Χριστοδουλάκη με τον υφυπουργό Γ. Φλωρίδη και τους Αγγλους «συμβουλάτορες» για τους τρόπους ψαλιδίσματος και «αξιολόγησης» των διαφόρων δαπανών των υπουργείων.

Από τα μέχρι τώρα τώρα δεδομένα προκύπτουν τα εξής:

  • Μπαίνει πλαφόν 2% στις δαπάνες των υπουργείων και των περιφερειών για το 2003, ποσοστό που είναι πολύ χαμηλότερο ακόμη και από τον επίσημο τιμάριθμο. Το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους έχει καλέσει τα υπουργεία και τους φορείς να περιορίσουν τις ανάγκες τους σε αυτό το μέγεθος, κάτι που είναι δύσκολο να γίνει, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται σημαντικές καθυστερήσεις στην υποβολή των σχεδίων σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα.
  • Εξω από τις προδιαγραφές των κυβερνώντων κινείται και ο φετινός προϋπολογισμός (2002). Ηδη μετά τις πρόσφατες αποφάσεις της «Γιούροστατ», το δημόσιο χρέος φτάνει στο 105% του ΑΕΠ (αντί 100%). Ταυτόχρονα, από τα δημόσια έσοδα «αφαιρέθηκε» το κονδύλι των 160 δισ. δρχ. που προήλθε από την κοπή και κυκλοφορία των κερμάτων ευρώ, με αποτέλεσμα τη συρρίκνωση του πλεονάσματος στο φετινό προϋπολογισμό.

Είναι φανερό ότι οι κοινοτικές αποφάσεις θα αξιοποιηθούν από την κυβέρνηση προκειμένου να περικοπούν και οι όποιες - πενιχρές έτσι κι αλλιώς - «αυξήσεις» μισθών στο πλαίσιο της εισοδηματικής πολιτικής για το 2003.

Σε αυτό το καθορισμένο από την ΕΕ πεδίο διαμόρφωσης της οικονομικής πολιτικής και ενόψει των εξαγγελιών στη ΔΕΘ, θα συναντηθούν σήμερα το απόγευμα ο πρωθυπουργός Κ. Σημίτης με τον υπουργό Οικονομίας. Στην ημερήσια διάταξη θα βρεθεί και η λεγόμενη «φορολογική μεταρρύθμιση» που προωθεί η κυβέρνηση, προβλέποντας νέα φορολογικά χαράτσια για τα εργαζόμενα νοικοκυριά και ταυτόχρονα νέες φοροελαφρύνσεις και απαλλαγές για το μεγάλο κεφάλαιο.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ