Μέσα στους πίνακες της Ελ. Θεοφυλάκτου υπάρχουν ιστορίες καθημερινής τρέλας, αληθινές ή σκηνοθετημένες που τις χαρακτηρίζει μια ανεπαίσθητη υπέρβαση του ρεαλισμού. Στο έργο του Στ. Καράμπαμπα οι χειρονομίες, οι ρυθμικές διατάξεις επαναλήψεων και οι γραφισμοί δίνουν ένα πλήθος εικόνων που εμπεριέχουν ή εμπεριέχονται σε μία. Το μοίρασμα των σκούρων και ανοιχτών επιφανειών και των μαύρων γραμμών πλάθουν το χώρο, δομούν και ισορροπούν τη σύνθεση.
Δυναμικό "παρών", δίνουν αυτές τις μέρες, σημαντικές Ελληνίδες εικαστικοί δημιουργοί, παρουσιάζοντας έργα τους σε γνωστούς εκθεσιακούς χώρους.
Στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών (Γλύκωνος 4), εγκαινιάζεται στις 27 Μάρτη, έκθεση έργων της Ρουμπίνας Σαρελάκου.Υστερα από αρκετά χρόνια, η καταξιωμένη ζωγράφος και χαράκτρια, εκθέτει την πρόσφατη εικαστική της δημιουργία και πάλι στην Αθήνα. Παρουσιάζει 30 έργα που προχωρούν τη δουλιά της πέρα από τις μέχρι σήμερα, γνωστές αναζητήσεις της. Πρόκειται για έργα ζωγραφικής αλλά και κατασκευές: λεπταίσθητα στεφάνια από φυσικά υλικά, λιτά και πλούσια μαζί, οριακά. Οπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο Γιάννης Παπαϊωάννου "τα τοπία αποδίδονται με αδρές φόρμες και δραματικές αντιπαραθέσεις (...) ανάμεσα στη ρεαλιστική ακρίβεια της καταγραφής και τη μεταφυσική απόδοση της εσώτερης ουσίας των πραγμάτων".
Εγκαινιάζεται την 1η Απρίλη στην αίθουσα τέχνης "Μαρία Παπαδοπούλου (Ξενοκράτους 33), έκθεση έργων ζωγραφικής της Χρύσας Χάρατση."Καρπός αυτής της προσπάθειας" σημειώνει η ζωγράφος "είναι η προσπάθεια δημιουργίας χώρων - φυσικών (τοπία) και εσωτερικών ή κατασκευαστικών στοιχείων - όπου ο ένας φέρει στοιχεία του άλλου, η ρευστότητα της φόρμας εναλλάσσεται με τη γεωμετρικότητα εις βάρος ή προς ανάδειξη της άλλης". Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 27 Απρίλη.
Η τρίτη ατομική έκθεση έργων της Μαρίας Γιαννακάκη φιλοξενείται μέχρι τις 21 Απρίλη στην γκαλερί "Νέες Μορφές (Βαλαωρίτου 9). Η καινούρια δουλιά που παρουσιάζει, χαρακτηρίζεται από πλήθος εξπρεσιονιστικών στοιχείων τα οποία δουλεύει συστηματικά, ενσωματώνοντας αρμονικά όλα εκείνα που τη γοήτεψαν στην κινέζικη κουλτούρα με τις ρίζες του δικού μας πολιτισμού. Η Μ. Γιαννακάκη εκφράζει προσωπικά βιώματα, νιώθοντας την ανάγκη να αφηγηθεί μέσα από νύξεις τις σχέσεις της με τους ανθρώπους, τις αναμνήσεις που γεννά το παρελθόν ή τη σημερινή ζωή της.
Στην γκαλερί "AGATHE HENKEL" του Βερολίνου, σε συνεργασία με την γκαλερί "Αρια",ξεκινά αύριο η πρώτη από μία σειρά εικαστικών παρουσιάσεων της συνεργασίας της ζωγράφου Μαριλένας Ζαμπούρα και του ποιητή Δημοσθένη Δαββέτα.Πρόκειται για την πρώτη σειρά ζωγραφικών έργων που γεννήθηκαν από το δημιουργικό διάλογο μεταξύ των δύο καλλιτεχνών. Οπως στα συγκοινωνούντα δοχεία, έτσι και εδώ το δημιουργικό πνεύμα ξέρει να χρησιμοποιεί τις διαφορετικές καλλιτεχνικές γλώσσες στα πλαίσια μιας ποιοτικής επιμειξίας και να καταθέσει ως παράγωγο ένα κοινό έργο. Αυτή η πολύ ενδιαφέρουσα συνεργασία δύο γνωστών καλλιτεχνών δείχνει ότι κάθε διαφορετικό μέσον καλλιτεχνικής έκφρασης δεν είναι κατ' ανάγκην αύταρκες και δεν εξαντλείται στα όρια του εαυτού του.
Εγκαινιάζεται στις 26 του Μάρτη στην γκαλερί "Χρυσόθεμις" (25ης Μαρτίου 20, Χαλάνδρι), έκθεση έργων ζωγραφικής του Γιώργου Κορασίδη.
Οπως χαρακτηριστικά σημειώνεται στον κατάλογο της έκθεσης: "Οι υπερμεγεθυμένες φιγούρες του με δάνεια από το θέατρο σκιών, δίνουν στη φαντασία προέκταση σάτιρας και καθιστούν το λαϊκό σουρεαλισμό, σαρκαστικό κριτικό σχόλιο. Την υπερβολή των μορφών την ακολουθεί η τόλμη των χρωμάτων, το πικρό πράσινο και το μελαγχολικό βιολετί που ξεκαθαρίζουν μόνο, με το "Ξαφνικό Μπουρίνι". Αυτό, που δίνει λάμψη στα θαλασσινά χρώματα και κάνει πάλι ολόχρυσους τους λόφους του κυκλαδίτικου νησιού. Στην προκειμένη περίπτωση της Τζιας, όπου ο Κορασίδης, καλλιτέχνης με ταλέντο πληθωρικό και πηγαίο, περνάει μεγάλο μέρος του χρόνου του αντλώντας έμπνευση, από την αντιπαράθεση του άλλοτε και του τώρα της νησιώτικης ζωής". Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 20 Απρίλη.