Σημειώνουμε τα παραπάνω, γιατί - εκτός των άλλων - στην ISAF μετέχει και ελληνική στρατιωτική δύναμη, η οποία, μάλιστα, πρόκειται να ενισχυθεί μέσα στο φθινόπωρο. Κι ακόμη, γιατί οι πάντες προβλέπουν ότι θα ενταθούν ακόμη περισσότερο οι κάθε λογής συγκρούσεις στην πολύπαθη αυτή χώρα, καθώς οδεύει προς εκλογές το Σεπτέμβρη. Γίνεται φανερό, δηλαδή, ότι η κυβέρνηση της ΝΔ - από δω και πέρα - δε θα φέρει μόνο τις σοβαρότατες ευθύνες, για την παραμονή της ελληνικής στρατιωτικής δύναμης στο Αφγανιστάν, αλλά και για οτιδήποτε απευκταίο συμβεί. Δε θα έχει την παραμικρή δικαιολογία.
Σαράντα τρεις (43) ολόκληρες ώρες κράτησε προχτές το ταξίδι του 30χρονου επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου «Δημητρούλα», από τον Πειραιά μέχρι την Καβάλα, με ενδιάμεσους σταθμούς στην Πάρο, τη Σάμο, τη Χίο, τη Μυτιλήνη και τη Λήμνο. Απέπλευσε το απόγευμα της Παρασκευής και έφτασε στον τελικό προορισμό του την Κυριακή στις 10 το πρωί, σημειώνοντας καθυστέρηση εννέα (9) ωρών.
Αναρωτιόμαστε, μήπως, η πλοιοκτήτρια εταιρία πρέπει να το μετατάξει στα ...κρουαζιερόπλοια. Πάντα, βέβαια, σε συνεργασία με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, αφού, το τελευταίο επιδοτεί αδρά το συγκεκριμένο δρομολόγιο, από χρήματα του κρατικού προϋπολογισμού...
Προφανώς, μερικοί νομίζουν πως απευθύνονται σε ηλίθιους ή, τουλάχιστον, σε αθεράπευτα και ...βαριά αφελείς. Μιλάμε για την «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα» (ΑΠΔΠΧ), η οποία σε πρόσφατη ανακοίνωσή της, ενημερώνει τους Ελληνες πολίτες ότι ανανέωσε τις άδειες λειτουργίας των ηλεκτρονικών καμερών παρακολούθησης αποκλειστικά και μόνο για τη διαχείριση της κυκλοφορίας. Σημειώνει, μάλιστα, ότι δεν εγκρίθηκε το αίτημα της ΕΛ. ΑΣ για επέκταση της λειτουργίας του συστήματος, όπως και αυτό για την άρση των περιορισμών, που είχαν τεθεί στην προηγούμενη απόφαση της ΑΠΔΠΧ. Οι περιορισμοί αυτοί συνεχίζουν να ισχύουν, υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.
Χρειάζεται, άραγε, να θυμίσουμε τις πάμπολλες περιπτώσεις - αρκετές είδαν και το φως της δημοσιότητας - όπου χρησιμοποιήθηκαν οι ηλεκτρονικοί χαφιέδες, για σκοπούς εντελώς άσχετους με τη διαχείριση της κυκλοφορίας, όπως, για παράδειγμα, την παρακολούθηση διαδηλώσεων και την καταγραφή των διαδηλωτών; Μάλλον όχι. Αλλωστε, κανένας δεν πιστεύει ότι οι κυβερνώντες ξόδεψαν τόσα πολλά χρήματα μόνο και μόνο για να ρυθμίζουν την κυκλοφορία. Αν είναι έτσι, πάντως, μπορούμε να τους προτείνουμε πολύ οικονομικότερους τρόπους...
Πριν λίγες μέρες, ειδήσεις και φωτογραφίες των διεθνών ειδησεογραφικών πρακτορείων ανέδειχναν τη φτήνια της ανθρώπινης ζωής στην Ινδία. Περισσότεροι από 1.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, ανεξακρίβωτος ήταν ο αριθμός όσων έμειναν άστεγοι, μεγάλες πλημμύρες, αλλεπάλληλες κατολισθήσεις και κάθε λογής καταστροφές, ήταν οι συνέπειες των ετήσιων μουσώνων, που φέτος ήταν λίγο ισχυρότεροι. Σε συνδυασμό, βέβαια, με την ανυπαρξία των αναγκαίων έργων υποδομής και τις απαράδεκτες συνθήκες ζωής των λαϊκών στρωμάτων στη δεύτερη σε πληθυσμό χώρα του πλανήτη.
Προχτές, τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία πανηγύριζαν επειδή ο βασικός δείκτης του Χρηματιστηρίου της Βομβάης ξεπέρασε για πρώτη φορά στην ιστορία του τις 7.800 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση κατά 15% από τον Ιούνη. Τόνιζαν, επίσης, τα τεράστια ξένα κεφάλαια, που εισρέουν τα τελευταία χρονιά στην ινδική οικονομία, σημειώνοντας, ότι μόνον από την αρχή του τρέχοντος έτους, έχουν εισρεύσει στη χρηματιστηριακή αγορά της πάνω από 6,6 δισ. δολάρια.
Οψεις του ίδιου νομίσματος, του σύγχρονου καπιταλισμού.
Την ίδια στιγμή, οι βρετανικές μυστικές υπηρεσίες ανακοίνωσαν, ότι - σύμφωνα με τις πληροφορίες τους - οι τρομοκράτες βρίσκονται στα τελευταία στάδια προγραμματισμού των ενεργειών τους.
Αύριο - μεθαύριο, θα προκύψουν άλλες προβλέψεις, που θα αφορούν σε άλλες χώρες και θα κάνουν το γύρο του κόσμου, μέσω των διεθνών ειδησεογραφικών πρακτορείων και των ΜΜΕ. Και στο μεταξύ, κάπου στον πλανήτη θα σκάσει μια μπόμπα και, το πιθανότερο, σε μια από τις αρκετές χώρες, που συμπεριλαμβάνονται στη λίστα των προβλέψεων.
Κι έτσι, η «τρομοϋστερία» συνεχίζει να τρέφει τα κάθε λογής «τρομο-μέτρα», επιχειρώντας - εκτός των άλλων - να μην αφήσουν κανέναν να σκεφτεί λίγο βαθύτερα και να αναζητήσει τις απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα, όπως, ποιοι ωφελούνται απ' όλες αυτές τις ιστορίες...
ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΙΑΖΟΥΝ στο ΠΑΣΟΚ (όπως διαβάζουμε στην αρθρογραφία φιλικά προσκείμενων εφημερίδων) για το πώς θα εμφανιστεί το «Κίνημα» στη Διεθνή Εκθεση της Θεσσαλονίκης. Αν θα ασκήσει απλά κριτική στις κυβερνητικές θέσεις ή θα παρουσιάσει τη δική του «κυβερνητική» πρόταση. Τόσο βαθύς προβληματισμός.
Ενα είναι σίγουρο: Ο,τι από τα δύο και να κάνουν, θα δυσκολευθούν ιδιαίτερα για να διαφοροποιηθούν από τη Νέα Δημοκρατία. Μπορούν φυσικά να λένε ό,τι θέλουν περί «ανικανότητας» και «έλλειψης σχεδίου» της κυβέρνησης (ό,τι δηλαδή τους έλεγε η ΝΔ ως αντιπολίτευση), όμως για να αντιπαρατεθείς με κάποιον, πρέπει να έχεις και διαφορετική πολιτική.
Πώς να το κάνουμε, η λιτότητα, είτε με «μπλε», είτε με «πράσινο» προγραμματισμό, παραμένει λιτότητα. Κι αυτό θα εξαγγείλει από τη ΔΕΘ ο Καραμανλής και σε αυτό ακριβώς συμφωνεί και το ΠΑΣΟΚ. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που συμφωνεί και για τις ιδιωτικοποιήσεις και για την κατάργηση του 8ωρου και για την «ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας».