Τι είναι όμως αυτό το "θαύμα" μπροστά στις ρήσεις, εξαγγελίες και, προπαντός, τις υπερθαυματουργές πράξεις των ηγετών του ΠΑΣΟΚ, που, στη λυσσασμένη ζήλια της η ηγεσία της ΝΔ σπεύδει να τις υπερακοντίσει; Και πρώτα- πρώτα η μετατροπή του παπανδρεϊκού ΠΑΣΟΚ σε νέο ΠΑΣΟΚ (του Σημίτη). Και εννοούν ότι το ξαναγέννησαν. Οπως, μ' άλλα λόγια, η ΝΔ βγήκε απ' το κεφάλι της ΕΡΕ και κείνη απ' τα σπλάχνα του... Εθνικού Συναγερμού.
Και είναι τόση η έκπληξη χιλιάδων οπαδών του ΠΑΣΟΚ που, μαζί με αριστερούς, νεοδημοκράτες εργάτες, υπάλληλους και άλλους εργαζόμενους, κατεβαίνουν σε μαζικές απεργίες υπερασπιζόμενοι τα δίκαιά τους από τη λαίλαπα της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ.
- Αλήθεια; με ρώτησε κάποιος όχι και τόσο ενημερωμένος.
- Ακουσε, να δεις τι είπε: "Αυτά που ξέρατε και ξέρουμε τι ήταν και τι έκανε το ΝΑΤΟ στο παρελθόν, αφήστε τα στην πάντα. Αυτά πέρασαν. Είμαστε, συμπλήρωσε, σε μια ριζικά διαφορετική εποχή, η οποία δεν έχει καμιά σχέση πλέον με τις συνθήκες και τους όρους λειτουργίας αυτού του οργανισμού εκείνης της εποχής".
Διαλεκτική που θα τη ζήλευε και ο Χέγκελ, δε λες;
- Δηλαδή, κατά το νέο ΠΑΣΟΚ και η Νέα Δομή του ΝΑΤΟ;
- Και για να αποδείξει του λόγου του το αληθές, τι είπε, λες, αυτός ο μάγος υπουργός: "Τέτοιοι οργανισμοί έχουν την ευθύνη να απαντούν αποφασιστικά, ειρηνικά, όχι μόνο σε εστίες κρίσης, αλλά και σε συμπεριφορές κρατών, τα οποία λειτουργούν αποσταθεροποιητικά στην ευρύτερη περιοχή".
- Πάλι θα ρωτήσω: Αμα υπάρξει νέα κρίση, το ΝΑΤΟ θα απαντά αποφασιστικά και ειρηνικά με τη φωτιά και το ρημαδιό όπως στη Βοσνία, απ' όπου ξεχείλισαν τα αίματα, μπήκαν στην Αλβανία και χύνονται τώρα στο Κόσσοβο;
- Αποσταθεροποιητική είναι η στάση του Βελιγραδίου σ' αυτή την επαρχία του, αποφαίνεται η μαντάμ Ολμπράιτ. Θα το καθοδηγήσουμε σύμφωνα με τις ειρηνιστικές μας επιδιώξεις, τη συμπληρώνει ο Χόλμπρουκ - το ταξιδιάρικο αυτό θωρηκτό της καουμπόικης διπλωματίας. Διπλωματίας, της οποίας από τους πιο ένθερμους υπηρέτες της αναδείχνεται ο "Ακης μας", που αναλαβαίνει και το κόστος των πιο ανθελληνικών ενεργειών της Ουάσιγκτον, όπως είναι και η δημιουργία Διεθνούς Ταξιαρχίας Ταχείας Επέμβασης του ΝΑΤΟ από Ελληνες φαντάρους και αξιωματικούς! Αυτός είναι ο Ακης ο δαχτυλοδεικτούμενος ως ιδιαίτερα ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ.
-
- Την απάντηση στην υπολανθάνουσα ερώτησή σου πιστεύω την έδωσαν οι φιλειρηνικές δυνάμεις μας με τις πρόσφατες, τις πιο απαιτητικές και μαζικές μαραθώνιες πορείες ειρήνης που αντήχησαν σ' όλη την Ελλάδα.
Παρίσης ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
Με εντολή των Βρυξελλών πρόκειται να παγιωθεί η ιδιωτικοποίηση όλων των δημοσίων έργων που θα γίνονται από δω και στο εξής στη χώρα μας! Η ιδιότυπη αυτή ιδιωτικοποίηση των δημοσίων έργων, έχει βέβαια ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια, με τη μέθοδο της ληστρικής συγχρηματοδότησης διαφόρων λεγόμενων "μεγάλων έργων", όπως του Αεροδρομίου στα Σπάτα, της Λεωφόρου Σταυρού - Ελευσίνας και της ζεύξης Ρίου - Αντιρρίου. Τώρα όμως προετοιμάζεται το έδαφος για την καθιέρωση του συστήματος αυτού για όλα τα δημόσια έργα, τα οποία, βέβαια, θα γίνονται μόνο αν έχουν επενδυτικό ενδιαφέρον οι ιδιώτες (τράπεζες και κατασκευαστές), οι οποίοι θα αποφασίζουν με μοναδικό γνώμονα το κέρδος και όχι την κοινωνική διάσταση.
Το νέο αυτό μοντέλο αυτοχρηματοδότησης, που προωθείται από τις Βρυξέλλες, έχει τον τίτλο Public Private Prozect (PPP), που σημαίνει σε ελεύθερη μετάφραση "Δημόσια Ιδιωτικά Εργα". Το σύστημα αυτό προβλέπει τη συμμετοχή των ιδιωτών με αντιπαροχή στα δημόσια έργα, τα οποία θα τα εκμεταλλεύονται οι ίδιοι με συμβάσεις παραχώρησης για δεκαετίες. Και πάλι όμως τη μερίδα του λέοντος στο κόστος του έργου θα καλύπτει είτε ο κρατικός προϋπολογισμός, είτε κονδύλια της ΕΕ, είτε τα δάνεια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Ο έλεγχος του κράτους (Βουλή, Τοπική Αυτοδιοίκηση, ακόμη και κυβέρνηση) στη διαδικασία εκτέλεσης και λειτουργίας των "δημοσίων" αυτών έργων περιορίζεται δραστικά, αφού τη διαχείρισή τους θα αναλάβουν επίσης Ανώνυμες Εταιρίες και ιδιώτες σύμβουλοι. Από την άποψη αυτή είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα του ξένου συμβούλου (ένα από τα 14 μεγαλύτερα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα του κόσμου που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον) που πρόκειται να προσλάβει κατόπιν διαγωνισμού το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας για τη διαχείρισης όλων των μεγάλων οδικών έργων που θα γίνουν στη χώρα την επόμενη πενταετία. Ο σύμβουλος αυτός θα αναλάβει ουσιαστικά τη διαχείριση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της χώρας, το πρόγραμμα χρηματοδότησης των έργων, φτάνοντας στο σημείο να αναθέτει ακόμη και τις εργολαβίες. Ουσιαστικά, δηλαδή, υποκαθιστά και καταργεί το υπουργείο Δημοσίων Εργων!
Εργα που αναμένεται να ανατεθούν με το σύστημα αυτό και από τον συγκεκριμένο σύμβουλο θα είναι η ζεύξη του Μαλιακού, η παράκαμψη των Τεμπών, ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος - Πάτρα, τμήματα της Εγνατίας, καθώς και τμήματα του δυτικού άξονα, δηλαδή Καλαμάτα - Ρίο - Αντίρριο - Ηγουμενίτσα - Κακαβιά.
Η εφαρμογή του συστήματος αυτού θα έχει ασφαλώς δύο παρενέργειες:
Στόχος των Βρυξελλών είναι να εδραιώσουν το σύστημα PPP σε ολόκληρη την ΕΕ. Αλλωστε, σύμφωνα με πληροφορίες, επιτελικά στελέχη της Επιτροπής πρόκειται να συναντηθούν σε λίγες βδομάδες στην Ισπανία, προκειμένου να εξετάσουν ακριβώς αυτό το θέμα.
Στόχος - και για τη χώρα μας - είναι να καθιερωθεί η ιδιωτικοποίηση των δημοσίων έργων, όχι μόνο στα οδικά, αλλά και σε άλλα έργα κοινωφελούς σημασίας, όπως σχολεία, νοσοκομεία, φυλακές. Τα έργα αυτά θα αναλαμβάνει να κατασκευάζει και να τα λειτουργεί ο ιδιώτης ή το κράτος που στην περίπτωση αυτή θα πληρώνει τεράστια ενοίκια, καθώς αυτά θα πρέπει να καλύπτουν και την εξαγορά της κατασκευής και το κέρδος του ιδιώτη...
Ν. Π.
Ιδιωτικοποιούνται, με ό,τι κόστος σημαίνει αυτό, όλα τα μεγάλα έργα κατ' εντολή των Βρυξελλών, βέβαια...