«Οχημα» εξεύρεσης νέων κεφαλαίων και αγορών για τα οπτικοακουστικά μονοπώλια της Ευρωπαϊκής Ενωσης, πάντα για αύξηση της καπιταλιστικής ανταγωνιστικότητας, αποτελεί το πρόγραμμα της ΕΕ «MEDIA International», που δεν είναι τίποτε άλλο παρά η διεθνής «εκδοχή» του γνωστού κοινοτικού χρηματοδοτικού προγράμματος «MEDIA» για την εντός ΕΕ οπτικοακουστική αγορά. Η ΕΕ «πανηγυρίζει» για «τα πρώτα παγκόσμια βήματα στο πλαίσιο του προγράμματος στήριξης της ευρωπαϊκής κινηματογραφίας» και για τη «μεγάλη ζήτηση» για «συνεργασία» από Ασία και Λ. Αμερική. Η ίδια θα διαθέσει περίπου 2 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση 18 σχεδίων, στα οποία συμμετέχουν «εταίροι» από Καναδά, Λ. Αμερική, Ινδία, Κίνα, Ν. Κορέα...