Παρά την προπαγάνδα των εγχώριων αστικών ΜΜΕ για τα «καλά» της «πολιτιστικής χορηγίας», τις «αγνές» προθέσεις του κεφαλαίου όταν δίνει μερικά «ψίχουλα» των υπερκερδών του για την πολιτιστική κληρονομιά και για το ότι «χορηγία» ...«δεν» σημαίνει διαφήμιση και εμπορευματοποίηση του πολιτισμού, η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρόθεση της ιταλικής κυβέρνησης να προχωρήσει στα μεγάλης κλίμακας και αναγκαία έργα συντήρησης του σπουδαίου και πασίγνωστου μνημείου στη Ρώμη, του Κολοσσαίου, με χρηματοδότηση από «χορηγούς» και με αντάλλαγμα τη διαφήμισή τους ...πάνω στο μνημείο! Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του «Fox News», που επικαλείται το ιταλικό...