Είτε Γάλλος είτε Κινέζος είναι ο στρατηγικός επενδυτής που τελικά θα επικρατήσει στις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ για την πώληση του 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι αρνητικές επιπτώσεις για τους εργαζόμενους της χώρας μας θα είναι πολλαπλές. Το προσωπικό στην επιχείρηση θα μειωθεί δραστικά. Μισθοί και άλλες καταχτήσεις των εργαζομένων θα καρατομηθούν. Οι τιμές των εισιτηρίων θα αυξηθούν κατακόρυφα, αφού πια η τιμολογιακή πολιτική θα ασκείται με «όρους αγοράς». Οι λεγόμενες «άγονες γραμμές», αυτές που κρίνονται οικονομικά ασύμφορες θα μειωθούν ακόμα περισσότερο. Αυτά θα είναι, με λίγα λόγια, τα αποτελέσματα από όσα προβλέπονται στο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για την «εξυγίανση»...
Σαν εφιαλτικό τοπίο για εκατομμύρια εργαζόμενους και αυτοαπασχολούμενους της χώρας προβάλλει το 2011, με τις κυβερνητικές προβλέψεις ακόμα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του προσχεδίου που, μετά την παρουσίασή του στο υπουργικό συμβούλιο, δόθηκε χτες στη δημοσιότητα, προβλέπεται συνέχιση της οικονομικής κρίσης, ραγδαία αύξηση της ανεργίας, νέα δραστική μείωση των λαϊκών εισοδημάτων, μεγάλη αύξηση της φορολογικής αφαίμαξης των εργαζομένων, συμπληρωματικοί φόροι από τεκμήρια και αύξηση του ΦΠΑ. Ενδεικτικό του τόπου που πιάνουν οι θυσίες, όπως ξεδιάντροπα λέει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, είναι ότι το ποσοστό της επίσημα καταγεγραμμένης ανεργίας από 9,5% το 2009 και 11,6% το 2010, τον επόμενο χρόνο θα...