Η «castadiva» (η πιο κακοποιημένη άρια από τη «Νόρμα» του Μπελίνι) που ακούγεται καθώς πέφτουν οι τίτλοι της αρχής, προϊδεάζει για επερχόμενη, «σοφιστικέ» όμως χροιάς, γενικότερη «κακοποίηση», στο ερωτικολογοτεχνικό θρίλερ των αδελφών Λαριέ, κινηματογραφημένο στα χιονισμένα ελβετικά υψόμετρα. Η ίντριγκα - στο διανοητικό θρίλερ που αναμειγνύει υβριδικά σουρεαλιστικές επιρροές, υπέρβαση και αιμομειξία χωρίς όμως να κατορθώνει την παραμικρή πρωτοτυπία - ηχεί ψεύτικα και δε σώζεται ούτε από την αστική κομψότητα ούτε από τη ραφιναρισμένη σκηνοθετική οπτική και το επιτηδευμένο ύφος. Και δε σηκώνεσαι να φύγεις από την αίθουσα γιατί παρελαύνει η μια ωραία γυναίκα μετά την άλλη. Μόνο γι' αυτό...