Στο στόχο για αύξηση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής οπτικοακουστικής βιομηχανίας έναντι της αμερικανικής πρέπει να υποταχθεί ο ελληνικός οπτικοακουστικός τομέας, σύμφωνα με τη χτεσινή παρουσίαση της μελέτης «Ο οπτικοακουστικός τομέας στην Ελλάδα», που συνέταξε το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων του υπουργείου Τύπου, σε συνεργασία με την αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα. Οσο και αν οι ομιλητές προσπάθησαν να αποκρύψουν το γεγονός πως ο παραπάνω στόχος θα εξυπηρετήσει μόνο την κερδοφορία αυτών των βιομηχανιών, εμπορευματοποιώντας πλήρως την πολιτιστική δημιουργία και τη διαχείριση της πληροφορίας - με ταυτόχρονη χρήση τους και ως μέσων ιδεολογικής χειραγώγησης - τα...