Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης βρήκε το χαρακτήρα του... Στην πρόσοψή του κυριαρχεί το ουίσκι. Στους χώρους υποδοχής αυτοκινητοβιομηχανίες. Στο εσωτερικό του εταιρείες μπίρας, τράπεζες, πλυντήρια κλπ! Στις αίθουσες προβολής, απελπισία! Ο ήχος ή χάνεται ή ξεκουφαίνει. Η προβολή τρέμει. Προβολές αναβάλλονται, ανειδοποίητα. Προβολές δεν τελειώνουν, καθώς όλο και κάτι ανάποδο συμβαίνει! Εισιτήρια δεν αντιστοιχούν σε θέσεις. Στριμωξίδι και φασαρία. Οι διοργανωτές παριστάνουν το Χόλιγουντ, ενώ δεν έχουν κατακτήσει ούτε μια τριτοκοσμική οργάνωση. Κολακεύονται με υψηλούς προσκεκλημένους. Στους χώρους του Τύπου γίνεται χαμός για ένα κομπιούτερ. Ξοδεύονται αμύθητα ποσά, αλλά δε βρίσκεις χώρο να γράψεις για...