Κυριακή 28 Οχτώβρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
4η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Πρωτοεμφανιζόμενα μοντέλα ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

LEXUS SC 430. Οσο κι αν μοιάζει αμερικάνικο, έχει βάλει το χέρι του ο Ελληνας σχεδιαστής Σωτήρης Κοβός. Εντυπωσιακό, κάτι ανάμεσα σε roadster και coupe, αλλά σίγουρα για λίγους, αφού διαθέτει κινητήρα 4,3 λίτρων. Στοχεύει να ανταγωνιστεί τις MERCEDES, γι' αυτό και διαθέτει μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, όπως η SLK
LEXUS SC 430. Οσο κι αν μοιάζει αμερικάνικο, έχει βάλει το χέρι του ο Ελληνας σχεδιαστής Σωτήρης Κοβός. Εντυπωσιακό, κάτι ανάμεσα σε roadster και coupe, αλλά σίγουρα για λίγους, αφού διαθέτει κινητήρα 4,3 λίτρων. Στοχεύει να ανταγωνιστεί τις MERCEDES, γι' αυτό και διαθέτει μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, όπως η SLK
Ενας ολόκληρος κόσμος δήλωσε «παρών» στην 4η Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Αθήνας που σήμερα κλείνει τις πύλες της και περνά στην ιστορία... Ηταν χωρίς αμφιβολία ένα επιτυχημένο για τα ελληνικά δεδομένα «σαλόνι», τόσο διότι συγκέντρωσε το σύνολο σχεδόν των κατασκευαστών και πάνω από 20 νέα μοντέλα, αλλά και γιατί σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς συγκέντρωσε πάνω από 250.000 επισκέπτες σύμφωνα με τις πρώτες ανεπίσημες εκτιμήσεις. Μόνιμη παραφωνία ο ίδιος ο χώρος του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας ο οποίος παρ' όλες τις φιλότιμες προσπάθειες των διοργανωτών και τα χρήματα που δαπάνησαν οι εκθέτες δεν μπόρεσαν να κρύψουν τις αδυναμίες του. Τα 35.000 τμ που καλύφθηκαν, στο επόμενο σαλόνι ίσως να είναι περισσότερα, ίσως να είναι καλύτερα διαμορφωμένα, το σίγουρο είναι ότι θα βρίσκονται κάπου αλλού. Το πού αλλού, δεν έγινε γνωστό, αφού η διοργανώτρια εταιρία ΕΧΡΑ κράτησε τα χαρτιά της κλειστά αν και διαβεβαίωνε ότι υπάρχει μια πρώτη συμφωνία με τους αρμοδίους κρατικούς παράγοντες για νέο εκθεσιακό χώρο, αφού στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας θα πραγματοποιηθούν έργα για τους Ολυμπιακούς αγώνες. Στο περιθώριο της γιορτής, κυρίαρχο θέμα συζήτησης η πορεία της αγοράς. Ο προβληματισμός ήταν πασίδηλος, αλλά οι εκτιμήσεις δεν είναι απαισιόδοξες. Αν και οι μέρες που ακολούθησαν την 11η Σεπτέμβρη μοιάζουν παγωμένες, η πρόβλεψη που ακούσαμε από τον πρόεδρο του Συνδέσμου Εισαγωγέων για μια ετήσια μείωση της τάξης του 4% και περίπου 285.000 πωλήσεις είναι πολύ κοντά στις αρχικές αισιόδοξες προβλέψεις. Ανάμεσα στις αναμενόμενες πωλήσεις πρωταγωνιστικό ρόλο αναμένεται να παίξουν και κάποια από τα νέα μοντέλα που πρωτοπαρουσιάστηκαν στη Διεθνή Εκθεση και μερικά από αυτά φιλοξενούμε σήμερα.


OPEL ASTRA CABRIO. Ενα cabrio όλων των εποχών και όχι μόνο του καλοκαιριού προσφέρει η OPEL στους φίλους των ξεσκέπαστων αυτοκινήτων. Αψογος σχεδιασμός, ποιότητα αλλά και ανάλογες τιμές θα κάνουν το όνειρο για πολλούς... θερινό
OPEL ASTRA CABRIO. Ενα cabrio όλων των εποχών και όχι μόνο του καλοκαιριού προσφέρει η OPEL στους φίλους των ξεσκέπαστων αυτοκινήτων. Αψογος σχεδιασμός, ποιότητα αλλά και ανάλογες τιμές θα κάνουν το όνειρο για πολλούς... θερινό

FIAT STILO. Το μοντέλο που φιλοδοξεί να σηματοδοτήσει τη νέα εποχή για τον ιταλικό κολοσσό. Τρίθυρο, πεντάθυρο, μοντέρνος σχεδιασμός, αναβαθμισμένη ποιότητα, αλλά και γερμανικές επιρροές. Κινητήρες από 1,2 λίτρα και κιβώτιο 6 ταχυτήτων για την ικανοποίηση όλων των απαιτήσεων
FIAT STILO. Το μοντέλο που φιλοδοξεί να σηματοδοτήσει τη νέα εποχή για τον ιταλικό κολοσσό. Τρίθυρο, πεντάθυρο, μοντέρνος σχεδιασμός, αναβαθμισμένη ποιότητα, αλλά και γερμανικές επιρροές. Κινητήρες από 1,2 λίτρα και κιβώτιο 6 ταχυτήτων για την ικανοποίηση όλων των απαιτήσεων

NISSAN PRIMERA. Το νέο ευρωπαϊκό PRIMERA, πολύ πιο μοντέρνο σχεδιαστικά, αποτελεί ένα τολμηρό βήμα μιας κατά τα άλλα συντηρητικής εταιρίας. Η NISSAN στοχεύει στην κατάκτηση της αγοράς της μεσαίας κατηγορίας και λανσάρει το νέο PRIMERA σε τρεις εκδόσεις (σεντάν, χάτσμπακ και στέισον), ενώ ο βασικός κινητήρας είναι αυτός των 1,8 λίτρων
NISSAN PRIMERA. Το νέο ευρωπαϊκό PRIMERA, πολύ πιο μοντέρνο σχεδιαστικά, αποτελεί ένα τολμηρό βήμα μιας κατά τα άλλα συντηρητικής εταιρίας. Η NISSAN στοχεύει στην κατάκτηση της αγοράς της μεσαίας κατηγορίας και λανσάρει το νέο PRIMERA σε τρεις εκδόσεις (σεντάν, χάτσμπακ και στέισον), ενώ ο βασικός κινητήρας είναι αυτός των 1,8 λίτρων

ALFA 156 GTA. Ενα μυθικό όνομα φορτωμένο με αγωνιστικές περγαμηνές επαναφέρει η ALFA ROMEO στην ήδη επιτυχημένη 156. Το GTA διαθέτει αρκετά σπορτίφ στοιχεία στο αμάξωμα, ενώ ο V6 κινητήρας των 3,2 λίτρων, που αποδίδει 250 ίππους, υπόσχεται έντονες συγκινήσεις. Θα διατίθεται σε έκδοση σεντάν και στέισον
ALFA 156 GTA. Ενα μυθικό όνομα φορτωμένο με αγωνιστικές περγαμηνές επαναφέρει η ALFA ROMEO στην ήδη επιτυχημένη 156. Το GTA διαθέτει αρκετά σπορτίφ στοιχεία στο αμάξωμα, ενώ ο V6 κινητήρας των 3,2 λίτρων, που αποδίδει 250 ίππους, υπόσχεται έντονες συγκινήσεις. Θα διατίθεται σε έκδοση σεντάν και στέισον

FORD FIESTA. Πρόκειται για το μικρό αδελφάκι του Focus και του μοιάζει αρκετά. Δεν έχει ξεφύγει βέβαια από τα σχεδιαστικά πρότυπα της FORD και δεν μπορεί να χαρακτηριστεί επιθετικό. Η ποιοτική αναβάθμιση είναι εμφανής, αλλά δε συνοδεύεται τουλάχιστον αρχικά από ανάλογα αναβαθμισμένους κινητήρες. Βασικός αυτός των 1.300 κ.εκ. με απόδοση 65 ίππων, ενώ πρώτο διαθέσιμο αμάξωμα είναι το πεντάθυρο
FORD FIESTA. Πρόκειται για το μικρό αδελφάκι του Focus και του μοιάζει αρκετά. Δεν έχει ξεφύγει βέβαια από τα σχεδιαστικά πρότυπα της FORD και δεν μπορεί να χαρακτηριστεί επιθετικό. Η ποιοτική αναβάθμιση είναι εμφανής, αλλά δε συνοδεύεται τουλάχιστον αρχικά από ανάλογα αναβαθμισμένους κινητήρες. Βασικός αυτός των 1.300 κ.εκ. με απόδοση 65 ίππων, ενώ πρώτο διαθέσιμο αμάξωμα είναι το πεντάθυρο

SKODA SUPERB. Πρόκειται για ένα τεράστιο βήμα της SKODA προς τη νέα ποιοτικότερη εποχή. Βασίζεται στο PASSAT, είναι μεγάλο, με μήκος 4,8 μέτρα και εφοδιάζεται με κινητήρες από 2 έως 2,8 λίτρα. Το «διαβατήριο» της SKODA για το άνοιγμα της αγοράς σε μεγαλύτερες κατηγορίες
SKODA SUPERB. Πρόκειται για ένα τεράστιο βήμα της SKODA προς τη νέα ποιοτικότερη εποχή. Βασίζεται στο PASSAT, είναι μεγάλο, με μήκος 4,8 μέτρα και εφοδιάζεται με κινητήρες από 2 έως 2,8 λίτρα. Το «διαβατήριο» της SKODA για το άνοιγμα της αγοράς σε μεγαλύτερες κατηγορίες

HYUNDAI COUPE. Με πιο ώριμη, αλλά πάντα σπορτίβ εμφάνιση, περισσότερο στιβαρό και ευρωπαϊκό, το μόνιμο best seller της κατηγορίας επιτίθεται. Για τους πολλούς τα 116 άλογα του κινητήρα των 1.600 λίτρων. Γι' αυτούς που δε θέλουν απλώς να φαίνεται, αλλά να είναι σπορ, θα υπάρξει αργότερα και έκδοση 2,4 λίτρων και 150 ίππων
HYUNDAI COUPE. Με πιο ώριμη, αλλά πάντα σπορτίβ εμφάνιση, περισσότερο στιβαρό και ευρωπαϊκό, το μόνιμο best seller της κατηγορίας επιτίθεται. Για τους πολλούς τα 116 άλογα του κινητήρα των 1.600 λίτρων. Γι' αυτούς που δε θέλουν απλώς να φαίνεται, αλλά να είναι σπορ, θα υπάρξει αργότερα και έκδοση 2,4 λίτρων και 150 ίππων

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ