Τρίτη 24 Δεκέμβρη 2019
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αγωνιστικό τριήμερο δράσης για τις αστικές συγκοινωνίες

Τα σωματεία συγκέντρωσαν εκατοντάδες υπογραφές κάτω από το πλαίσιο πάλης τους
Τα σωματεία συγκέντρωσαν εκατοντάδες υπογραφές κάτω από το πλαίσιο πάλης τους
Με παραστάσεις διαμαρτυρίας στα γραφεία της διοίκησης του ΟΑΣΘ και στο πρωθυπουργικό γραφείο στο υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης ολοκληρώθηκε χτες το τριήμερο δράσης για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, που πραγματοποίησαν σωματεία που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ.

Το Σαββατοκύριακο, δεκάδες μέλη των σωματείων πραγματοποίησαν ενημερωτικές παρεμβάσεις και συλλογή υπογραφών στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (πεζόδρομος Αγ. Σοφίας, στάση ΟΑΣΘ πλατεία Αριστοτέλους) και στους τερματικούς σταθμούς Αριστοτέλους με Εγνατία, ΙΚΕΑ και ΟΣΕ.

Η πρωτοβουλία των σωματείων βρήκε μαζική απήχηση στον εργαζόμενο λαό, που βιώνει καθημερινά τις επιπτώσεις της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στις αστικές συγκοινωνίες με ευθύνη των κυβερνήσεων. Εκατοντάδες υπέγραψαν κάτω από το πλαίσιο πάλης που προβάλλουν τα ταξικά σωματεία, αποτυπώνοντας τη θέλησή τους να πλαισιώσουν τον αγώνα για σύγχρονες, ασφαλείς και φτηνές συγκοινωνίες.

Χτες, αντιπροσωπεία εκλεγμένων συνδικαλιστών από τα Σωματεία Οικοδόμων, Τηλεπικοινωνιών - Πληροφορικής, Εργολαβικών Καθαριστριών και Φύλαξης, Εμποροϋπαλλήλων, Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Επισιτισμού - Τουρισμού επέδωσε τις υπογραφές που συγκεντρώθηκαν στον πρόεδρο του ΟΑΣΘ. Στη συνέχεια επέδωσε αντίγραφο των υπογραφών και στο πρωθυπουργικό γραφείο στο ΥΜΑΘ.

Συνεχίζουμε τον αγώνα για φθηνές, σύγχρονες και ασφαλείς συγκοινωνίες

Σε δήλωσή του ο Θανάσης Κουτσουράς, πρόεδρος του Συνδικάτου Οικοδόμων Θεσσαλονίκης, ανέφερε μεταξύ άλλων:

«Μετά από 6 μήνες διακυβέρνησης της ΝΔ, το χάλι με τον ΟΑΣΘ συνεχίζεται. Για να μετακινηθείς με τα αστικά λεωφορεία περιμένεις πολλή ώρα, πολλά λεωφορεία είναι ακινητοποιημένα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και αναλώσιμων, η έλλειψη προσωπικού είναι εμφανής. Στο τέλος οι οδηγοί πολλές φορές γίνονται στόχος για τα χάλια της συγκοινωνίας.

Η κυβέρνηση προχωρά ολοταχώς στην ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ μέσα από το πέρασμα γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, δείχνοντας ότι αυτό που την ενδιαφέρει είναι να μειωθεί η κρατική επιδότηση (...) Την ίδια περίοδο μετράμε νέες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου του Μετρό. Κι εμείς περιμένουμε ατελείωτα λεπτά στις στάσεις, στριμωχνόμαστε σαν σαρδέλες στα λεωφορεία - γεγονός που μας προσβάλλει - ή πληρώνουμε (όποιος έχει) τα κόμιστρα του ταξί.

Για όλα αυτά υπάρχει υπεύθυνος και είναι η πολιτική που ακολούθησαν όλες οι κυβερνήσεις, όπως και να τη βάφτιζαν. Αυτή την πολιτική ακολούθησε τα προηγούμενα χρόνια και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, στις ίδιες ράγες κινείται και η ΝΔ.

Με τις κινητοποιήσεις των προηγούμενων ημερών, το μάζεμα εκατοντάδων υπογραφών που καταθέσαμε, αναδεικνύουμε όλα αυτά τα προβλήματα και προβάλλουμε τις διεκδικήσεις μας.

Απαιτούμε: Αμεσα μείωση της τιμής του εισιτηρίου στο μισό. Οχι στην κρατική επιδότηση των ΚΤΕΛ με εκχώρηση γραμμών από τον ΟΑΣΘ. Δωρεάν μετακίνηση των εργαζομένων και των μαθητών τις ώρες που μετακινούνται από και προς τη δουλειά και τα σχολεία. Συντήρηση του στόλου από μόνιμο προσωπικό. Προσλήψεις εργαζομένων με πλήρη δικαιώματα. Αξιοποίηση των εγχώριων δυνατοτήτων για κατασκευή νέων οχημάτων. Συχνές, τακτικές αστικές συγκοινωνίες με ανθρώπινες συνθήκες. Κάλυψη της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Η λύση για το λαό είναι ένας ενιαίος κρατικός φορέας Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, που θα ικανοποιεί την ανάγκη για ασφαλή, σύγχρονη μετακίνηση με ΜΜΜ στην πόλη.

Συνεχίζουμε τον αγώνα για φθηνές, σύγχρονες και ασφαλείς συγκοινωνίες για όλους».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ