Πέμπτη 20 Ιούλη 2023
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΠΑΙΔΕΙΑ
Να μπει τέλος στην ομηρία των νεοδιόριστων και των αναπληρωτών

Συζητήθηκε η Επίκαιρη Ερώτηση του ΚΚΕ με την οποία ζητά την άμεση μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών που διορίστηκαν από το 2020

Να ικανοποιηθεί άμεσα και πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς το δίκαιο αίτημα για άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ζήτησε, κατά τη συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης προς το υπουργείο Παιδείας, ο βουλευτής του ΚΚΕ Γ. Δελής. Ανέδειξε ότι η σύνδεση της μονιμοποίησης με την αξιολόγησή τους αποτελεί «ωμό εκβιασμό προκειμένου να περάσει ο ασφυκτικός έλεγχος των εκπαιδευτικών, για να υλοποιηθούν οι αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις».

Παρουσιάζοντας την Επίκαιρη Ερώτηση, ο βουλευτής του ΚΚΕ σημείωσε πως παρότι οι εκπαιδευτικοί διορίστηκαν το 2020 και το 2021 και ολοκληρώθηκε η διετής δοκιμαστική υπηρεσία, εκκρεμεί η μονιμοποίησή τους, με αποτέλεσμα να βρίσκονται σε καθεστώς ομηρίας και ανασφάλειας. Οπως υπογράμμισε, πολλοί από αυτούς τους εκπαιδευτικούς έχουν υπηρετήσει στο δημόσιο σχολείο για πάνω από δεκαπέντε χρόνια, έχουν «αλωνίσει» από άκρη σε άκρη όλη τη χώρα, είναι αυτοί που και σε πολύ δύσκολες συνθήκες, όπως την περίοδο της πανδημίας, κράτησαν το σχολείο και την Εκπαίδευση όρθια. «Ως ΚΚΕ θεωρούμε ότι άμεσα και πριν από την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς, η κυβέρνηση, και η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, οφείλει να τοποθετηθεί και να ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις αυτών των εκπαιδευτικών, δίνοντας επιτέλους τέλος στην αγωνία χιλιάδων ανθρώπων».

Η υφυπουργός Παιδείας, Δόμνα Μιχαηλίδου, επιχειρώντας να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για το καθεστώς ανασφάλειας στο οποίο έχουν φέρει τους νεοδιόριστους οι κυβερνητικές επιλογές, στάθηκε στο ζήτημα των διορισμών που έκανε η κυβέρνηση μετά από χρόνια αδιοριστίας, σημειώνοντας ότι «γι' αυτούς τους εκπαιδευτικούς καθεστώς ανασφάλειας ήταν το status του αναπληρωτή». Εγινε δε σαφές ότι η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, παρά τις διαφοροποιήσεις στους χειρισμούς και... συνθήματα του τύπου «και η αξιολόγηση αξιολογείται», επιμένει στην τακτική ομηρίας συνδέοντας τη μονιμοποίηση και έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών με την αξιολόγησή τους και γενικότερα την εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής «αξιολόγησης».

Απαντώντας στην προσπάθεια της υφυπουργού να εμφανίσει την «αξιολόγηση» ως όρο βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος και «προόδου», ο Γ. Δελής τόνισε στη δευτερολογία του ότι το ΚΚΕ κρίνει την αξιολόγηση ως αντιεκπαιδευτική, ως απειλή για τα ίδια τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, που «είναι αυτό που τελικά εμάς μας ενδιαφέρει πρώτα και κύρια», όπως είπε. Θύμισε πως διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης είχαν αρχίσει από το 2022 από αρκετές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ωστόσο «ακυρώθηκαν με παρέμβαση του υπουργείου με ένα κυριολεκτικά "πισώπλατο χτύπημα" απέναντι σε αυτούς τους εκπαιδευτικούς, για τους οποίους είπατε ότι έχει σταματήσει η ανασφάλειά τους. Πώς έχει σταματήσει η ανασφάλειά τους από τη στιγμή που δεν έχουν μονιμοποιηθεί;», σημείωσε χαρακτηριστικά ο βουλευτής του ΚΚΕ. Θύμισε παράλληλα ότι πέρυσι, παρά τους διορισμούς, είχαν προσληφθεί 40.000 - 45.000 και για να δοθεί τέλος στην ανασφάλειά τους, η κυβέρνηση οφείλει να διορίσει όσους εργάζονται στην Εκπαίδευση.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ