Τρίτη 31 Δεκέμβρη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 7
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΕ
Να παρθούν πίσω οι απολύσεις συνδικαλιστών και εργαζομένων

Κλιμακώνει την επίθεση στους εργαζόμενους και στο Σωματείο τους η εργοδοσία των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, που ανήμερα Χριστουγέννων ανακοίνωσε απολύσεις 8 οδηγών.

Στους 8 απολυμένους περιλαμβάνονται τα 3 από τα 7 μέλη της διοίκησης του νεοσύστατου Σωματείου Εργαζομένων στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (πρόεδρος, αντιπρόεδρος και γενικός γραμματέας), ένας εργαζόμενος από τα 21 ιδρυτικά μέλη του Σωματείου και 4 ακόμη εργαζόμενοι, εκ των οποίων ο ένας μέλος επίσης του Σωματείου. Οι εργαζόμενοι απασχολούνται με συνεχώς ανανεούμενες συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, εδώ και 5 χρόνια, οι οποίες βαφτίζονται ανανεώσεις ορισμένου χρόνου και δεν έχουν μετατραπεί σε αορίστου, κατά παράβαση της κείμενης εργατικής νομοθεσίας.

Οπως καταγγέλλει το Σωματείο, στόχος είναι το ίδιο το Σωματείο. «Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να κλείσουν το στόμα των εργαζομένων και να εξαφανίσουν την πιθανότητα να διεκδικήσουμε μέσω του Σωματείου μας τα νόμιμα δικαιώματά μας! Είναι ξεκάθαρος ο στόχος τους να διαλύσουν το Σωματείο μας, γεγονός που αποδεικνύεται περαιτέρω από το ότι τις ελάχιστες μέρες που μεσολάβησαν από την ανακοίνωση σε εμάς στις 24.12.2024, ότι δεν θα μας ανανεώσουν τις συμβάσεις εργασίας μας, έχουν εξαπολύσει μπαράζ τηλεφωνικών απειλών στα μέλη του Σωματείου, περί τα 105, τα οποία προσπαθούν να υποχρεώσουν να αιτηθούν την διαγραφή τους από το Σωματείο, με την απειλή ότι σε περίπτωση που δεν το κάνουν, θα έχουν τη δική μας τύχη».

Αναδεικνύοντας την απαράδεκτη πρακτική της εργοδοσίας σημειώνει τις συνθήκες «τρόμου» μέσα στις οποίες αναγκάζονται να δουλεύουν οι οδηγοί:

Λεωφορεία που αυτοαναφλέγονται στους δρόμους, που δεν υπάρχει καν συνεργείο επισκευής τους. Δρομολόγια του τρόμου με πόρτες που δεν κλείνουν, που διαβαίνουν γέφυρες με αντοχές κατώτερες του βάρους των λεωφορείων κενών. Που με το μαστίγιο της έγκαιρης εκτέλεσης των δρομολογίων σε μια πόλη που ασφυκτιά από τον κυκλοφοριακό φόρτο λόγω του fly over, κάτι που σημαίνει ότι οι οδηγοί δεν έχουν χρόνο ούτε για τις φυσικές τους ανάγκες. Επίσης, οι οδηγοί καλούνται με δική τους πάντα ευθύνη να παραβιάσουν τον ΚΟΚ για να προλάβουν την έγκαιρη εκτέλεση των δρομολογίων, να είναι ταυτόχρονα και εισπράκτορες, επισκευαστές, πλύντες, με τη λέξη «υπερωρία» να είναι άγνωστη. Μπροστά σε αυτήν την κατάσταση, η εργοδοσία «έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο, με το που πληροφορήθηκε την ίδρυση του Σωματείου μας», σημειώνεται στην ανακοίνωση του Σωματείου απαιτώντας την ανάκληση όλων των απολύσεων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ