Τρίτη 23 Δεκέμβρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΠΑΙΔΕΙΑ
Κυβερνητική αδιαφορία για την ειδική εκπαίδευση

Ερώτηση του ΚΚΕ

Ενώ έχουν περάσει πάνω από τρεις μήνες από την έναρξη του σχολικού έτους, ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί ειδικός εκπαιδευτικός στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας, με αποτέλεσμα η σχολική χρονιά να μην έχει ξεκινήσει ακόμα για την τυφλή μαθήτρια του σχολείου. Στο θέμα αναφέρονται με Ερώτησή τους προς τον υπουργό Παιδείας οι βουλευτές του ΚΚΕ Γ. Χουρμουζιάδης και Αγγ. Τζέκης σημειώνοντας ότι «πρόκειται για συχνό φαινόμενο που αποκαλύπτει την αδιαφορία της πολιτείας προς τα παιδιά με ειδικές ανάγκες, τα οποία, στο όνομα της "ένταξης", στέλνονται στα κοινά σχολεία, με αποτέλεσμα την πλήρη περιθωριοποίηση και τον αποκλεισμό τους από τη μόρφωση, την εργασία και τη ζωή».

Οι κομμουνιστές βουλευτές ρωτούν τον υπουργό Παιδείας τι μέτρα θα πάρει για την επίλυση του προβλήματος στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας και αν θα επιμείνει στην ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στα κοινά σχολεία, όπου, όπως σημειώνουν, «συνήθως ούτε ειδικοί δάσκαλοι υπάρχουν, ούτε υποδομές και το απαιτούμενο βοηθητικό προσωπικό διατίθενται».

Με άλλη Ερώτηση προς τους υπουργούς Παιδείας και Εργασίας, οι ίδιοι βουλευτές αναφέρονται στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και εκπαιδευτικοί στην τεχνική σχολή εκπαίδευσης και κατάρτισης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες εφήβων στη Λακκιά Ν. Θεσσαλονίκης και λειτουργεί ενταγμένη στον ΟΑΕΔ από το 1985. Οπως σημειώνουν οι βουλευτές του ΚΚΕ, «παρά τη σημαντική προσφορά της όλα αυτά τα χρόνια στα Ατομα με Ειδικές Ανάγκες και στις οικογένειές τους, η σχολή χαρακτηρίζεται αδιαβάθμητη, με αποτέλεσμα το πτυχίο των μαθητευόμενων να μην έχει καμία ουσιαστική ισχύ, αλλά και η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών να μην αναγνωρίζεται (δεν εντάσσονται στον πίνακα αναπληρωτών)».

Οι βουλευτές επισημαίνουν τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης για την αλλαγή του νομοθετικού καθεστώτος του ΟΑΕΔ και το πέρασμα των σχολών αυτών σε ανώνυμες εταιρίες, γεγονός που έχει ολέθριες επιπτώσεις σε μαθητές και εργαζόμενους. Σημειώνοντας την ανάγκη οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητευόμενοι της συγκεκριμένης σχολής να αντιμετωπίζονται ισότιμα με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους και συμμαθητές τους άλλων αντίστοιχων σχολών, που παρέχουν ίδιες εκπαιδευτικές υπηρεσίες, οι δύο βουλευτές ρωτούν αν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης να διατηρήσει το δημόσιο χαρακτήρα της σχολής και να την εντάξει στο υπουργείο Παιδείας και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ