Τετάρτη 25 Φλεβάρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 35
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Να εφαρμοστεί ο νόμος

Να εφαρμοστεί ο νόμος που θέλει το 30% της κρατικής διαφήμισης, κατά την προεκλογική περίοδο, να υλοποιείται από τα περιφερειακά ΜΜΕ, απαιτεί με εξώδικο στον υπηρεσιακό υπουργό Εσωτερικών, που έστειλε στις 19 Φλεβάρη 2004, η Ενωσις Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου (ΕΙΕΤ). Σε αντίθετη περίπτωση η ΕΙΕΤ, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, «θα προσφύγει στην αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Τύπου για να μπλοκάρει την πληρωμή της συγκεκριμένης καμπάνιας».

Σύμφωνα με την ΕΙΕΤ, «η εκλογική καμπάνια, που αφορά την ενημέρωση των ψηφοφόρων της Επικράτειας, δόθηκε με εντολή του υπουργείου Εσωτερικών (πριν αναλάβει υπηρεσιακός υπουργός), μόνο στα ΜΜΕ του Λεκανοπεδίου Αττικής». Απόφαση που δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στην ενημέρωση των κατοίκων της επαρχίας, δεδομένων και των περιορισμένων αθηναϊκών φύλλων, που φτάνουν στην περιφέρεια, αναλογικά με τον πληθυσμό. Η ΕΙΕΤ, στην ανακοίνωσή επισημαίνει ότι πριν προχωρήσει στο εξώδικο, εξάντλησε όλα τα περιθώρια επαφών με τα πολιτικά κόμματα, χωρίς αποτέλεσμα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ