Το Rally στηρίζεται στο Punto HGT των 130 ίππων. Σε αυτή τη βάση το Fiat Auto Corse έκτισε με βάση τις αγωνιστικές προδιαγραφές ένα χαμηλότερο, φαρδύτερο και σαφέστατα ισχυρότερο αυτοκίνητο.
Το Rally έχει φαρδύνει κατά 122 χιλ. και έχει χαμηλώσει 40 χιλ. Η χρήση συνθετικών υλικών είναι ευρεία και απλώνεται σε σπόιλερ, φτερά και προφυλακτήρες. Ο κινητήρας των 1.800 κυβικών του HGT έχει κατέβει στα 1.579 κ.εκ. και έχει ελαφρύτερο στρόφαλο και βολάν.
Πιστόνια, μπιέλες, σύστημα εισαγωγής και εξάτμιση είναι αγωνιστικά, ενώ η ανάφλεξή και ο ψεκασμός έχουν εξελιχθεί από την Magnetti Marelli. Τα «πειράγματα» έχουν ως αποτέλεσμα 215 ίππους στις 9.000 σ.α.λ.
Ο συμπλέκτης αποτελείται από ένα μεταλλικό - κεραμικό δίσκο. Το σειριακό κιβώτιο είναι έξι ταχυτήτων και μέσω ενός αυτόματα ελεγχόμενου διαφορικού μεταβλητού εμπλοκής μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η ανάρτηση είναι προσαρμοσμένη στις ελληνικές ανάγκες από την PROFLEX και φυσικά πλήρως ρυθμιζόμενη. Οι ζάντες είναι ΟΖ racing ελαφρού κράματος διαστάσεων 6Χ15 ειδικές για χώμα. Οι σύνδεσμοι είναι τύπου Uniball, ενώ τα δισκόφρενα της Brembo, με τις τεράστιες δαγκάνες, ρυθμίζονται εσωτερικά από τον οδηγό.
Στο μπάκετ, λοιπόν, η Fiat εμπιστεύτηκε τον πλέον ταλαντούχο Ελληνα οδηγό, τον Πάνο Χατζητσοπάνη, τον οποίο συνδράμει ο πολύπειρος συνοδηγός Κωστής Στεφανής. Τιμ-μάνατζερ ο Νίκος Ταγκούλης και επικεφαλής μηχανικός ο Στάθης Μάγος, πλαισιωμένος από νεαρούς μηχανικούς που έχουν ξεκινήσει τα αγωνιστικά τους βήματα από την Fiat.