Σάββατο 23 Οχτώβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΤΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ
Αυτή είναι η αλήθεια για τον 22ο Μαραθώνιο

Αποστομωτική απάντηση του Τμήματος στους ισχυρισμούς του προέδρου του ΣΕΓΑΣ

Από την περσινή διοργάνωση του Μαραθωνίου

Sportidea

Από την περσινή διοργάνωση του Μαραθωνίου
Να δικαιολογήσει τ' αδικαιολόγητα προσπάθησε, σε συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, Β. Σεβαστής, αναφορικά με την αλλοίωση της φυσιογνωμίας του Μαραθωνίου Δρόμου, που είναι αφιερωμένος στη μνήμη του Γρηγόρη Λαμπράκη. Επιχειρώντας ν' ανασκευάσει τις αλγεινές εντυπώσεις που έχει προκαλέσει η προβολή του ιδιώτη χορηγού και η υποβάθμιση - σε βαθμό εξαφάνισης - του τιμώμενου, αλλά και ν' απαντήσει σε τοποθέτηση της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκας Παπαρήγα, ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ χρησιμοποίησε «μισές αλήθειες» και ανακρίβειες, προχωρώντας, μάλιστα, και σε προσωπικές υποδείξεις πολιτικής συμπεριφοράς, στη Γραμματέα του Κόμματος. Σε ανακοίνωσή του, το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού της ΚΕ του ΚΚΕ, επισημαίνει τα εξής:

«Την ομιλία της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκας Παπαρήγα, στη Βουλή κατά τη διάρκειας της βράβευσης των Ελλήνων Ολυμπιονικών και συγκεκριμένα την αναφορά της στον 22ο Μαραθώνιο δρόμο "Γρηγόρης Λαμπράκης", σχολίασε σε χτεσινή του συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στον Τύπο, ο Πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Β. Σεβαστής, λέγοντας μάλιστα ότι όσα ανέφερε η ΓΓ της ΚΕ δεν έχουν καμία σχέση με την αλήθεια. Προς αποκατάσταση της αλήθειας, παραθέτουμε τα πραγματικά στοιχεία.

Η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ στην ομιλία της ανέφερε: "Την Κυριακή στις 7 Νοέμβρη, τώρα σε λίγες μέρες, πραγματοποιείται ο 22ος Κλασικός Μαραθώνιος Αθηνών και ο αγώνας των 10.000μ. Μάλιστα, υπάρχει διαφήμιση με δηλώσεις συμμετοχής έως τις 18 Οκτωβρίου, πληροφορίες και τάδε τηλέφωνο. Ποιος οργανώνει τον 22ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών και τον Αγώνα των 10.000μ.; Από όσο με πληροφόρησαν - ομολογώ και εγώ ότι δεν το έχω παρακολουθήσει στη διαδρομή - είναι ο ΣΕΓΑΣ. Και αυτός ο μαραθώνιος φέρει το όνομα προς τιμήν του Γρ. Λαμπράκη. Τι λέει η διαφήμιση; Ολα τα άλλα πλην την αναφορά στο όνομα του ΣΕΓΑΣ και βεβαίως το όνομα του Γρ. Λαμπράκη, του αθλητή αγωνιστή για τη δημοκρατία και την πρόοδο, έχει παραλειφθεί. Υπάρχει όμως ένα όνομα: ALPHA BANK. Νομίζω δε λέει τίποτα άλλο".

Το 1935 στους Βαλκανικούς Αγώνες της Κωνσταντινούπολης
Το 1935 στους Βαλκανικούς Αγώνες της Κωνσταντινούπολης
Πράγματι, εδώ και δέκα μέρες στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων υπάρχει διαφήμιση, η οποία αναφέρει τα παρακάτω: "22ος Κλασικός Μαραθώνιος Αθηνών και Αγώνας δρόμου 10.000μ. - ATHENS CLASSIC MARATHON ALPHA BANK, Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2004, δηλώσεις συμμετοχής έως τις 18 Οκτωβρίου, πληροφορίες στο 210 - 9358489 και στο www.athensclassicmarathon.gr". Αυτά είναι όσα αναφέρονται στη διαφήμιση.

Σε τι, λοιπόν, είπε ψέματα η Αλέκα Παπαρήγα; Ούτε το όνομα Γρ. Λαμπράκης αναφέρεται στη διαφήμιση, ούτε καν ο ΣΕΓΑΣ. Ψέματα, άρα, είπε ο κ. Β. Σεβαστής, όταν, προσπαθώντας να κουκουλώσει την απρέπεια, ανέφερε στη συνέντευξη: "Σε καμιά περίπτωση ο ΣΕΓΑΣ, αλλά ούτε και ο χορηγός δε σκέφτηκε όχι μόνο να περιορίσει αλλά πολύ περισσότερο να εξαλείψει το όνομα του Γρ. Λαμπράκη".

Οσο για την υπόδειξη του κ. Σεβαστή στην Αλέκα Παπαρήγα, να ασχοληθεί με τα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν τον ελληνικό αθλητισμό σε σχέση με τη χρηματοδότησή του, παραθέτουμε ένα άλλο απόσπασμα της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, από την ίδια εκδήλωση στη Βουλή, το οποίο προφανώς ο πρόεδρος δεν αντιλήφθηκε: "Επομένως, χρειάζονται δραστικά μέτρα για να σταματήσουν τα πολύχρονα φαινόμενα της κρατικής μιζέριας απέναντι στα ερασιτεχνικά σωματεία. Τρία και τέσσερα χρόνια καθυστερεί η απόδοση και αυτών των πενιχρών ποσών στα ερασιτεχνικά σωματεία".

Τέλος, επειδή η προσπάθεια του κ. Σεβαστή στη συνέντευξη ήταν αγωνιώδης, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, λέγοντας ότι αν διώξουμε χορηγούς που σέβονται σύμβολα και παραδόσεις, όπως η ALPHA BANK, θα ψάχνουμε να βρούμε αθλητισμό, θα του υπενθυμίσουμε τι έλεγε για το ίδιο θέμα πριν κάποια χρόνια: "Ο γιγαντισμός των αγώνων έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο οικονομικό κόστος διοργάνωσης (...). Προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα τεράστια έξοδα, στις πολυεθνικές και διαφημιστικές εταιρίες παραχωρούν δικαιώματα που αλλοιώνουν το μήνυμα των αγώνων. Ετσι αυτοί που παρακολουθούν τους αγώνες από τα στάδια ή την τηλεόραση μαθαίνουν πρώτα απ' όλα ποιο είναι το επίσημο αναψυκτικό των αγώνων ή ποια πολυεθνική έχει αναλάβει τις χρονομετρήσεις» (Ομιλία Β. Σεβαστή στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού). Μιλώντας δε ο κ. Σεβαστής για κάποιους ανθρώπους του αθλητισμού σημείωνε: "Προκειμένου να σταθούν στην επικαιρότητα και τις καρέκλες τους, έχουν κάνει συνεχείς μικρές και μεγάλες παραχωρήσεις"».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ