Αλλού, πιο καλυμμένα βγάζει τα θετικά σημεία των νομοσχεδίων ή κάνει μια ψευτοκριτική, που όμως εύκολα μπορεί να υιοθετηθεί από την κυβέρνηση, αφού ούτε στο ελάχιστο δεν αγγίζει την αντιεκπαιδευτική ουσία τους! Ετσι, για παράδειγμα, η «κριτική» της για το νομοσχέδιο περί ισοτίμησης δεν είναι ότι υποβαθμίζει τις σπουδές και τα πτυχία, αλλά: «Σίγουρα, η κίνηση αυτή από το υπουργείο μόνο θετικά μπορεί να κριθεί...». Σπουδαία κριτική! Σείονται τα θεμέλια της κυβέρνησης!
Στο νομοσχέδιο για τα Ινστιτούτα Διά Βίου Εκπαίδευσης η «κριτική» εκτονώνεται στο να είναι αυτά δωρεάν (όχι για όλους, βέβαια, αλλά για τους πολύ φτωχούς!). Την ίδια ακριβώς «κριτική» κάνει και η ΠΑΣΠ, ενώ τα ΕΑΑΚ, πιο «αριστερά», λένε: «Να είναι στην ευθύνη της επιχείρησης»! Το ότι με την ίδρυσή τους θέλουν να μας κάνουν να τρέχουμε μέχρι να πεθάνουμε για να παίρνουμε τις δεξιότητες που θέλει κάθε φορά ο εργοδότης και ότι αυτό υποβαθμίζει και το ίδιο το πτυχίο ...το κάνουν όλοι τους γαργάρα!
Τέλος, το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση. Εδώ με υπογραμμισμένα γράμματα η ΔΑΠ τονίζει: «Να γίνεται αυστηρά με ακαδημαϊκά κριτήρια και από ανεξάρτητη αρχή (κομματικά ακηδεμόνευτη)»... Ας θυμίσουμε την αξιολόγηση που έγινε στο Πανεπιστήμιο Πατρών από την οργάνωση των ευρωπαϊκών πανεπιστημίων (ανεξάρτητη αρχή) και συγκεκριμένα από τρεις πρυτάνεις (ακαδημαϊκά κριτήρια). Οι συστάσεις τους; Αυτονομία, αυτοχρηματοδότηση για να απαλλαγεί το κράτος από τις δαπάνες για την Παιδεία και «πλήρης κοστολόγηση» των λειτουργιών του ιδρύματος. Στα απλά ελληνικά σημαίνει δίδακτρα, εξάρτηση από επιχειρηματίες και έσοδα από παροχή υπηρεσιών. Αύξηση του αριθμού των εργαζομένων με καθεστώς μερικής απασχόλησης. Μείωση της συμμετοχής στα ακαδημαϊκά όργανα και εφαρμογή των αρχών του μάνατζμεντ στη διοίκηση του πανεπιστημίου. Εξισορρόπηση μεταξύ της ακαδημαϊκότητας και της επιχειρηματικότητας. Υπέρβαση των αντιεπιχειρηματικών θέσεων των παραδοσιακών ακαδημαϊκών και αντιμετώπιση διαφόρων πολιτικών που είναι ενάντια στο επιχειρηματικό πνεύμα.
Αυτές οι προτάσεις πρέπει να μαυριστούν από τους φοιτητές.