Πέμπτη 24 Αυγούστου 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τροχοδρομούν την «ανταγωνιστικότητα»

Για την κερδοφορία του ΟΣΕ στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, όπου οι πληρότητες των τρένων αγγίζουν το 95%, υπερηφανεύεται όπου... βρεθεί κι όπου σταθεί η διοίκηση του Οργανισμού.

Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει απλά ότι ενόψει του προωθούμενου διαχωρισμού της υποδομής από την εκμετάλλευση (έχει υπογραφεί το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα) οι ιδιώτες θα μπορούν να δρομολογούν ελεύθερα δικά τους τρένα στις γραμμές - «φιλέτα» του ΟΣΕ, εκτελώντας μεταφορικό έργο. Και, σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΣΕ, δεν είναι λίγοι αυτοί οι ιδιώτες που έχουν ήδη εκδηλώσει ζωηρό ενδιαφέρον να δραστηριοποιηθούν στις σιδηροδρομικές μεταφορές, μόλις «απελευθερωθεί» πλήρως και ο σιδηρόδρομος, όπως προβλέπει οδηγία της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Οι αρμόδιοι της κυβέρνησης και του ΟΣΕ, ως πιστοί υπηρέτες κάθε «ιδιωτικής πρωτοβουλίας», επιταχύνουν μάλιστα τις διαδικασίες, ώστε έως το τέλος του έτους να υπάρχει το θεσμικό πλαίσιο που απαιτείται για την «εισβολή» των ιδιωτών στα σιδηροδρομικά «φιλέτα».

Για όσους αποπροσανατολιστικά προβάλλουν τον ισχυρισμό ότι η εξέλιξη αυτή (ο ανταγωνισμός και στο σιδηρόδρομο) θα ωφελήσει το επιβατικό κοινό, η απάντηση έρχεται από το - κατ' ουσία - «καρτέλ» των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες θησαυρίζουν παρέχοντας πανάκριβες υπηρεσίες. Κι όλα αυτά, φυσικά, σε συνθήκες «ελεύθερου ανταγωνισμού»!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ