Τετάρτη 7 Μάη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΔΕΗ
Συμβολικές αποζημιώσεις προς τους καταναλωτές

Στάχτη στα μάτια των καταναλωτών επιχειρεί να ρίξει η κυβέρνηση για τα παράπονα κατά της ΔΕΗ, με το σύστημα των λεγόμενων υποχρεώσεων της επιχείρησης προς τους πελάτες της, η παραβίαση των οποίων θα σημαίνει την καταβολή... αποζημίωσης. Η προστασία των καταναλωτών και η προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών σε κάθε περίπτωση είναι ζητούμενο, αξίζει όμως να σημειώσει κανείς ότι τέτοιες ρυθμίσεις τίθενται σε εφαρμογή σε περιόδους που η κυβέρνηση με κάθε τρόπο υπονομεύει το έργο της ΔΕΗ, αφαιρώντας της τις δυνατότητες για πραγματική ανάπτυξη και βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών. Οι αποζημιώσεις - πρόστιμα θα είναι συμβολικά της τάξης των 5.000 ανά περίπτωση, που θα καταβάλλονται αν δεν τηρούνται από τη ΔΕΗ δεσμεύσεις όπως:

  • Η απάντηση σε γραπτά αιτήματα και παράπονα μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες, όταν δεν απαιτείται επιτόπια επίσκεψη στο ακίνητο του πελάτη, ή μέσα σε 15 εργάσιμες ημέρες όταν απαιτείται επίσκεψη.
  • Η μελέτη της απλής παροχής δε θα ξεπερνάει τις 15 εργάσιμες μέρες ή τις 25 εργάσιμες όταν απαιτείται δίκτυο.
  • Η κατασκευή της απλής παροχής θα γίνεται μέσα σε 30 εργάσιμες ημέρες, ενώ όταν πρόκειται για τοποθέτηση σύνδεση - σύνδεση μετρητή, μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ