Σάββατο 24 Φλεβάρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Μερική εμπλοκή στη διαφήμιση

Εντός της ερχόμενης εβδομάδας θα καταλήξει ο ΕΟΤ στο ποιος θα αναλάβει τη διαφημιστική εκστρατεία για την προβολή της Ελλάδας στην Ανατολική Ευρώπη για το 1996, μετά την άρνηση της προώθησης των σχετικών διαφημιστικών προγραμμάτων από τις εταιρίες MAΣ και ΣΠΟΤ ΤΟΜΠΣΟΝ. Το μεγάλο δίλημμα που θα κληθεί τώρα να αντιμετωπίσει ο ΕΟΤ, είναι αν θα προχωρήσει σε διαφήμιση στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης μέσα από τα ήδη εγκατεστημένα γραφεία του στην εκεί περιοχή, ή θα αναθέσει την εργασία αυτή σε άλλη διαφημιστική εταιρία (και συγκεκριμένα στην αμέσως επόμενη στη σειρά κατάταξης του διαγωνισμού που είχε προηγηθεί για την ανάδειξη των ανάδοχων της διαφήμισης εταιριών).

Ο προβληματισμός των υπευθύνων στον ΕΟΤ, προκειμένου να βρεθεί η καλύτερη λύση μεταξύ των δύο εναλλακτικών, θα εστιαστεί σε δύο βασικά σημεία: Πρώτο, στη μη καλή οργάνωση και στελέχωση των δύο γραφείων που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή (ένα στη Ρωσία και ένα στην Τσεχία) - και στην ως εκ τούτου ενδεχόμενη αποτυχία της διαφημιστικής εκστρατείας - και δεύτερο στη διαπίστωση ότι η τουριστική αγορά της Ανατολικής Ευρώπης είναι ταχέως ανερχόμενη, γεγονός που μεταφράζεται σε ρίσκο στην περίπτωση που επιλεγεί η "από μέσα" διαφήμιση.

Η αιτία της νέας εμπλοκής, δηλαδή η άρνηση αποδοχής των προτάσεων του ΕΟΤ από τις MAΣ και ΣΠΟΤ ΤΟΜΠΣΟΝ, σύμφωνα με πληροφορίες είναι οικονομικής φύσης, καθώς αυτές φαίνονται "ριγμένες" από τη μοιρασιά των ανά τον κόσμο περιοχών διαφημιστικής ευθύνης των 4 κοινοπραξιών που ανέλαβαν το σύνολο της διαφημιστικής πίτας για το 1996. Στα πλαίσια αυτά, ανατέθηκε στις πιο πάνω εταιρίες η περιοχή της Ανατολικής Ευρώπης, ενώ οι υπόλοιπες τρεις κοινοπραξίες μοιράστηκαν τους χώρους της Κεντρικής Ευρώπης και των Σκανδιναβικών χωρών, της Μεσογείου και της Αμερικής, που παρουσιάζουν βέβαια και τη μεγαλύτερη τουριστική κίνηση.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ