Τρίτη 2 Ιούλη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
Υποτονική η χτεσινή "πρώτη"

Μέρα βολιδοσκόπησης η πρώτη μέρα των εκπτώσεων

"Μια συνηθισμένη Δευτέρα" χαρακτήριζαν οι περισσότεροι έμποροι τη χτεσινή πρώτη επίσημη μέρα των θερινών εκπτώσεων, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές περιορίζονταν στην απλή βολιδοσκόπηση των τιμών και λίγοι ήταν οι εκείνοι οι "τολμηροί" που περνούσαν τα κατώφλια των καταστημάτων για να κάνουν αγορές. Κι αυτό, παρά το γεγονός ότι τα ποσοστά των εκπτώσεων που φιγουράρουν από χτες στις βιτρίνες των εμπορικών καταστημάτων είναι αρκετά ελκυστικά, ξεκινώντας από 10% και ξεπερνώντας σε πολλές περιπτώσεις και το 50%,στην προσπάθεια των εμπόρων να προσελκύσουν τις ισχνές οικονομίες του καταναλωτικού κοινού και παρά το ότι χτες 1η του μήνα ήταν ημέρα πληρωμής για τους περισσότερους εργαζόμενους.

"Δεν περιμένουμε πολλά πράγματα, αφού όσο και να ρίξουμε τις τιμές, όσο υψηλά ποσοστά εκπτώσεων κι αν πραγματοποιήσουμε, ο κόσμος δυσκολεύεται να πλησιάσει τα μαγαζιά. Δεν υπάρχουν χρήματα για να ζεσταθεί η αγορά", είπε στο "Ρ" η Β. Ναούμη,ιδιοκτήτρια καταστήματος γυναικείων υποδημάτων στην οδό Ιπποκράτους. Η Φ. Γιαλαμά,που διατηρεί κατάστημα γυναικείων ρούχων, επίσης, στο κέντρο της Αθήνας, μάς είπε ότι "η κίνηση για την πρώτη ημέρα εκπτώσεων ήταν απογοητευτική και εάν πρόκειται να υπάρξει κάποια κίνηση, αυτό θα γίνει μόνο τις πρώτες ημέρες". Η ίδια, όμως, πρόσθεσε ότι "δεν μπορούμε παρά να εξαντλήσουμε κάθε περιθώριο εκπτώσεων που επιτρέπει η νομοθεσία, ελπίζοντας σε κάποια προσωρινή ανάκαμψη".

"Δεν κινείται φύλλο", μας είπε και ο Γ. Πατηνιώτης,ιδιοκτήτης καταστήματος υποδημάτων, ο οποίος υποστήριξε ότι "το να εξαντλείται το δίμηνο των εκπτώσεων δεν έχει καμία πρακτική αξία, αφού όσοι είναι να κάνουν αγορές, θα τις κάνουν μέσα στις πρώτες ημέρες, επομένως με το να διαρκούν τόσο καιρό οι εκπτώσεις χάνουν την αξία τους και για τους καταναλωτές. Δεν μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς όμως, όταν τα μεγάλα καταστήματα πραγματοποιούν εκπτώσεις όλο το χρόνο ουσιαστικά". Ο ίδιος απέδωσε τις ευθύνες γι' αυτό το φαινόμενο στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι "δε θέλει να θεσμοθετήσει αυστηρά πλαίσια εκπτώσεων και προσφορών για να εξυπηρετεί τις πολιτικές της σκοπιμότητες".

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της Αθήνας Αλ. Δρακάτος με χτεσινές δηλώσεις του επισήμανε μεταξύ άλλων ότι "οι ελπίδες του εμπορικού κόσμου για ανάκαμψη μέσα στις εκπτώσεις είναι λιγοστές, καθώς οι καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές τους στα τελείως απαραίτητα" και επέστησε την προσοχή των καταναλωτών στις παραπλανητικές προσφορές.

Μ. Ζ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ