Τρίτη 19 Μάη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Και νέα στοιχεία για το ΔΥΣΤΟΣ

Στη μυστηριώδη έκρηξη που ακολούθησε το τουμπάρισμα του μοιραίου τσιμεντάδικου, συγκεντρώνεται τώρα το ενδιαφέρον

Υπαίτιοι για τον άδικο χαμό 17 ναυτεργατών, 2 γυναικών και ενός 10χρονου κοριτσιού που επέβαιναν στο μοιραίο τσιμεντάδικο ΔΥΣΤΟΣ, το οποίο στις 28 Δεκέμβρη 1996 ανατράπηκε ανοιχτά της Κύμης,αναδείχτηκαν για μια ακόμα φορά με ατράνταχτα επιχειρήματα η πλοιοκτήτρια εταιρία ΑΝΕ - ΗΡΑΚΛΗΣ (θυγατρική της ΑΓΕΤ) και ο Ελληνικός Νηογνώμονας,που τροφοδοτούσε με ψευδή πιστοποιητικά αξιοπλοϊας αυτό το σαπιοκάραβο, στο Τμήμα Εργατικών Διαφορών του Μονομελούς Πρωτοδικείο Πειραιά κατά τη χθεσινή εκδίκαση της κύριας αγωγής που κατέθεσαν 5 οικογένειες των πνιγμένων. Ωστόσο, εκτός από τις εγκληματικές ευθύνες της εταιρίας και του Νηογνώμονα, που ήδη έχουν αποδειχθεί, αφού εναντίον τους έχουν ασκηθεί ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος, τώρα οι οικογένειες των θυμάτων - σε συνεργασία με τον τεχνικό τους Σύμβουλο Γιάννη Αγγελάκη και τον δικηγόρο τους Μικέ Κουντούρη - διερευνούν και τις αιτίες κάτω από τις οποίες έγινε η γνωστή έκρηξη στο πλοίο και αφού αυτό είχε πλέον βυθιστεί...

Από τις οικογένειες πιστεύεται ότι η έκρηξη έγινε τόσο για να αποκρυφτούν στοιχεία, όσο και για να αποδοθεί σε αυτή η κατάρρευση τοιχωμάτων του πλοίου και το ρήγμα που έχει εντοπιστεί στην αριστερή πλευρά του πλοίου πάνω στο οποίο βρίσκεται τοποθετημένο επίθεμα (λαμαρινένιο μπάλωμα), με εγκληματικά πρόχειρο τρόπο. Από τους δικηγόρους ειπώθηκε ότι θα ζητηθεί να διεξαχθεί εισαγγελική έρευνα για την υπόθεση της έκρηξης.

Επιπλέον, στη διάρκεια της χθεσινής του κατάθεσης, ο Γιάννης Αγγελάκης ανέφερε ότι ένας από τους δύτες, ο κ. Μαυρόπουλος, στη διάρκεια της κατάθεσής του ανέφερε ότι αυτός μετέφερε μπουκάλες οξυγόνου στο βυθό όπου βρισκόταν το πλοίο, χωρίς όμως να αποκλείσει το ενδεχόμενο ότι οι μπουκάλες αυτές περιείχαν άλλο αέριο, που προοριζόταν για την έκρηξη. Πάντως σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, αυτός ακριβώς ο δύτης θεωρείται ότι προκάλεσε την έκρηξη. Πρέπει ακόμα να σημειωθεί ότι δύτης του Λιμενικού δε συμμετείχε σε καμία αποστολή στο πλοίο. Ολοι οι δύτες και το ρυμουλκό που βρισκόταν στο πλοίο πληρώνονταν από την εταιρία Μάτσας και η ίδια από την ΑΓΕΤ!

Χτες πάντως αποδείχτηκε, εκτός των άλλων, ξανά ότι το επίθεμα είχε κολληθεί στο πλοίο πριν ναυαγήσει. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί επίσης και η διαβεβαίωση του εκπροσώπου της ΑΓΕΤ - ΗΡΑΚΛΗΣ Αντώνης Ματθαίου,κατά τη χθεσινή του κατάθεση, ότι δεν υπάρχουν πιστοποιητικά που αποδεικνύουν ότι ελέγχθηκαν τα διπύθμενα του πλοίου, τόσο τα παλιά όσο και τα νέα που δημιουργήθηκαν μετά τη μετασκευή του που έγινε το 1985.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ