Αρχισαν εργασίες για γκαράζ στα οικόπεδα της «Υπεραγοράς». Καταγγελία από την κίνηση «Πειραιάς - Αναγέννηση»
Ο επικεφαλής της Κίνησης «Πειραιάς - Αναγέννηση»,Παναγιώτης Σαλπέας, σημειώνει: «Ο δήμαρχος το δήλωσε στο Συμβούλιο της 22/6/2000. Ξεκινά την κατασκευή υπόγειου γκαράζ κλπ. στην "Υπεραγορά". Στις 20/7/2000 γίνονται εργασίες περίφραξης στα δύο οικοδομικά τετράγωνα και είχε εγκατασταθεί κοντέινερ γραφείο χωρίς καμία ταμπέλα ή άλλη ένδειξη, ποιος κάνει και τι έργο, άδεια οικοδομής κλπ, όπως ο νόμος ορίζει. Εάν πράγματι ο Δήμος ξεκινά αυτό το έργο πρόκειται για ξεκίνημα έργου σε πρωτοφανείς συνθήκες παρανομίας. Ιδού πώς:
Συνεχίζει με προφορικές συνεννοήσεις έξω από τις νόμιμες διαδικασίες της Δημόσιας Διαχείρισης ένα έργο κατασκευής γκαράζ 400 θέσεων, Εμπορικού Κέντρου 2.500 τμ κλπ. κτισμάτων που γίνονται με άδεια εκσκαφής και είχαν σταματήσει πριν 5 χρόνια.
Παρόλο που επισημάναμε στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι δεν υπάρχει άδεια οικοδομής ή ότι αν υπάρχει χωρίς τις απαιτούμενες από το νόμο μελέτες και εγκρίσεις δε θα είναι νόμιμη και του ζητήσαμε (του δημάρχου) να ενημερώσει για το θέμα αυτό το Δημοτικό Συμβούλιο, αν έχει την άδεια, σιώπησε. Και για να δοθεί αυτή η άδεια πρέπει να αλλάξει το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο. Πρέπει να υπάρχουν μελέτες και εγκρίσεις από πολλές αρχές για τη λειτουργία γκαράζ και μάλιστα δίπλα σε σχολεία.
Επαναδραστηριοποιεί παράνομα και με χίλια κενά μια σταματημένη τυπικά και ουσιαστικά εργολαβία, με αντικείμενο έργου που δεν έχει άδεια οικοδομής, χωρίς γνώση γι' αυτό του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημαρχιακής Επιτροπής, βάζοντας σε τεράστιο κίνδυνο και οικονομικές υποχρεώσεις το Δήμο.
Φτιάχνει τεράστιο γκαράζ δίπλα σε σχολείο που απαγορεύεται ουσιαστικά από το ΠΔ 455/76. Και σε κάθε περίπτωση χωρίς τις ειδικές μελέτες που απαιτεί ο νόμος γι' αυτό.
Επιβάλλει με τόσες παρανομίες τον παραλογισμό του κυκλοφοριακού μοντέλου: να φτιάχνουν γκαράζ ακόμα και στο κορεσμένο κέντρο του Πειραιά, εκεί που τις ώρες αιχμής η ουρά των αυτοκινήτων είναι 500 μέτρα, για να έλξει περισσότερα αυτοκίνητα σ' αυτό και να εμποδιστούν καθοριστικότερα οι 15 περίπου νευραλγικές λεωφορειακές γραμμές του Πειραιά.
Πιστεύουμε ότι κανείς από τους παραπάνω φορείς δε θα είναι άμοιρος ευθυνών, εάν μια στιγμή ο πειραϊκός λαός αντιμετωπίσει την παρουσία των συνεργείων στα οικόπεδα. Εμείς δηλώνουμε ότι θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να αποτρέψουμε την παρανομία. Οσο και αν υπάρχει ασυδοσία και κατηφόρα στα θέματα παράνομης άλωσης των ελεύθερων χώρων, των ελάχιστων που μας απόμειναν, ο πειραϊκός λαός δεν πρέπει να μείνει αδρανής σε τέτοιου θρασύτατες ενέργειες, έναντι στη ζωή και ανάσα του».