Το 1500, είναι η νέα τηλεφωνική γραμμή του υπουργείου Εσωτερικών για την εξυπηρέτηση του πολίτη, σύμφωνα με χτεσινή ανακοίνωση του υφυπουργού Εσωτερικών Χρ. Ζώη. Η νέα τηλεφωνική γραμμή που θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, επιλέχθηκε ούτως ώστε να είναι εύκολα απομνημονεύσιμη από τον πολίτη, δεδομένου ότι ύστερα από έρευνα αποδείχτηκε ότι κάτι τέτοιο δε συνέβαινε με την παλαιότερη (1564). Ο 1500 θα είναι πανελλήνιος αριθμός κλήσης, με αστική χρέωση, και μέσω αυτού θα διεκπεραιώνονται τηλεφωνικά 95 πιστοποιημένες διαδικασίες των ΚΕΠ οι οποίες δεν απαιτούν δικαιολογητικά από πλευράς του πολίτη ή των επιχειρήσεων ή απαιτούν δικαιολογητικά που μπορούν να αναζητηθούν αυτεπάγγελτα υπηρεσιακώς.
Επίσης, μέσω του 1500 θα υπάρχει ενημέρωση για θέματα όπως: αρμοδιότητας του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, προστασίας κακοποιημένων γυναικών, μεταναστών, αποτελέσματα Πανελλαδικών Εξετάσεων, εξέλιξη καταγγελιών και την πορεία υποθέσεων στην Επιτροπή Αποζημίωσης Πολιτών.