Το διπλασιασμό των κομίστρων των ταξί σε τρεις δόσεις, με απαρχή τον ερχόμενο μήνα και τελευταία δόση το Μάη του 2010, καθώς και την ελεύθερη κυκλοφορία των ταξί σε λεωφορειολωρίδες εκτός «δακτυλίου» - τις ώρες μη αιχμής - αποφάσισε η κυβέρνηση.
Με την απόφαση αυτή, η κυβέρνηση επιβαρύνει δραματικά - και, μάλιστα, σε περίοδο οικονομικής κρίσης - το επιβατικό κοινό που χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του το ταξί, το οποίο στην Ελλάδα δε λειτουργεί ως «μέσο πολυτελείας», αλλά ως συμπληρωματικό των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Σύμφωνα με τις εξαγγελίες - για πολλούς προεκλογικού χαρακτήρα - που έκανε χτες ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Ευρ. Στυλιανίδης, μετά τη συνάντησή του με εκπροσώπους της ΠΟΕΙΑΤΑ (Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί και Αγοραίων):
Οι εκπρόσωποι της «Ενωτικής Προοδευτικής Συνεργασίας» (ΕΠΣ) επισημαίνουν ότι οι αυξήσεις αυτές - στις οποίες δε θα μπορέσει να ανταποκριθεί το επιβατικό κοινό - δεν έχουν στόχο να καλύψουν το χαμένο εισόδημα των εργαζομένων στα ταξί, αλλά, αντίθετα, επιδίωξη είναι να ενταχθεί το ταξί στην «ειδική μεταφορά» κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα, ώστε να εξυπηρετηθούν τα οικονομικά συμφέροντα με την προωθούμενη λειτουργία των εταιρειών ταξί.