Λευκά: Ρδ1, Βζ5, Ιδ5, Αγ2, Πβ8, Στρ. α2, ε4 (7)
Μαύρα: Ργ4, Πε6, Ιβ5, Αγ3, Στρ. γ5 (5)
Το ισχυρό:
Λευκά: Ρβ8, Πβ1, Ιδ6, Ιε6, Αδ5, Αε5, Στρ. β3 (7)
Μαύρα: Ρε3, Αα1, Στρ. β2, ε4 (4)
Αλλο ένα τεχνικό πρόβλημα του Β. Σίνκμαν (1897) με τα άσπρα να παίζουν και να κάνουν ΜΑΤ σε (4) τέσσερις κινήσεις.
Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ
Λευκά: Ρζ1, Βδ8, Ιζ6, Αβ7, Στρ. γ6, ε6 (6)
Μαύρα: Ρθ1, Αβ8, Στρ. δ7, θ4 (4)
Παίζουν τα λευκά και κάνουν ΜΑΤ σε (2) δύο κινήσεις.
1. Ιη4 Αγ7 (για να εμποδίσει την αποκάλυψη με 2. γ7), αλλά 2. γδ7+ματ!
Αν 1...δε6 2. γ7+ ματ.
Αν 1...δ5 2. Βδ5+ ματ!
Η λύση του ισχυρού:
1. Ργ3 (κίνηση αναμονής) 1...Ρε7 2. δ8=Ι Ρδ8 3. ζ8=Β Ργ8 4. Αγ6+ ματ! Αν 2...Ρζ8 3. Ιε6+ Ρε7 4. ζ8=Β+ ματ!