Τετάρτη 19 Μάη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Στις ράγες της ιδιωτικοποίησης

Τις επόμενες βδομάδες οι αποφάσεις της κυβέρνησης

Την παραχώρηση υπηρεσιών του ΟΣΕ σε ιδιώτες, τη σημαντική αύξηση των εισιτηρίων και τη μετάταξη εργαζομένων σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες προβλέπει το σχέδιο της κυβέρνησης για τον ΟΣΕ, το οποίο, όπως δήλωσε χτες ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, θα παρουσιαστεί μέσα στις επόμενες βδομάδες.

Βέβαια, από τη διατύπωση και μόνο των παραπάνω, γίνεται φανερό ότι η κυβέρνηση κινείται με απόλυτη σταθερότητα στη γραμμή που είχε χαράξει η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ, η οποία είχε παρουσιάσει ακριβώς ένα παρόμοιο σχέδιο αντιμετώπισης του προβλήματος του ΟΣΕ. Ενα σχέδιο, που, με πρόσχημα τα μεγάλα ελλείμματα, παραδίνει το σιδηρόδρομο βορά στα ιδιωτικά συμφέροντα.

Ο Δ. Ρέππας έκανε λόγο χτες για την «τραγική εικόνα» που παρουσιάζει ο ΟΣΕ και ανέφερε ότι «χρειάζεται ένα νέο μοντέλο στη δομή και λειτουργία του», ένα μοντέλο που στόχο θα έχει τη μετατροπή του φορέα σε κερδοφόρο. Αυτό θα γίνει με τρόπους σαν και αυτούς που είχε παρουσιάσει πριν από ένα χρόνο η κυβέρνηση της ΝΔ. Με παραπέρα περικοπή δρομολογίων που κρίνονται ασύμφορα, με ακόμα μεγαλύτερες ανατιμήσεις στα εισιτήρια, με παράδοση της περιουσίας του Οργανισμού σε ιδιωτική εκμετάλλευση, ενώ, αν βρεθούν οι ενδιαφερόμενοι, και με παραχώρηση μέρους των υπηρεσιών του ΟΣΕ σε ιδιωτικές επιχειρήσεις. Ηδη, έχουν ακουστεί ονόματα επιχειρηματικών ομάδων, που θα ενδιαφέρονταν να βάλουν πόδι στον Οργανισμό. Ανάμεσά τους και πολυεθνικές κινεζικών συμφερόντων, οι οποίες, σύμφωνα με πληροφορίες, θα έβλεπαν με πολύ καλό μάτι ένα ολοκληρωμένο σχέδιο κερδοφόρας επένδυσης που θα συμπεριλάμβανε το λιμάνι του Πειραιά, τον εμπορευματικό σταθμό στο Θριάσιο Πεδίο και «κομμάτι» του ΟΣΕ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ