Ακόμη και τα έργα που γίνονται όπως η Εγνατία Οδός, ή μικρότερης κλίμακας γέφυρες και δρόμοι, υλοποιούνται με προχειρότητα, χωρίς τα αναγκαία συνοδευτικά αντιπλημμυρικά έργα, εμφανίζουν κακοτεχνίες, κλπ. Αυτές τις επιλογές, πληρώνουν οι κάτοικοι της περιοχής. Στο Μελισσουργό, μετά από τις πλημμύρες του 2006 και κατόπιν των πιέσεων των κατοίκων, έγιναν κάποια έργα διευθέτησης του χειμάρρου ωστόσο ήταν αποσπασματικά και δεν έλαβαν υπόψη τη συνολική λεκάνη απορροής και τον όγκο των υδάτων που κατεβάζει ο συγκεκριμένος χείμαρρος. Ετσι, η γέφυρα του οικισμού που έγινε μετά το 2006 καθώς και η γέφυρα στο δρόμο προς το Στανό (παραδόθηκε στην κυκλοφορία τον Αύγουστο του 2011) λειτούργησαν ως φράγματα, έφραξαν το χείμαρρο και έπνιξαν τους κατοίκους.
Για την αποκατάσταση των ζημιών στο οδικό δίκτυο, σε Ασπροβάλτα, Βρασνά, Σταυρό, Μικρή Βόλβη και Μελισσουργό, εργάζονται μόλις 5 συνεργεία του Δήμου με τη συνδρομή της Περιφέρειας κυρίως στις εργασίες αποκατάστασης των προβλημάτων στην Εγνατία Οδό.
Ο Θ. Κωνσταντινίδης, ενημέρωσε για τις αλλεπάλληλες παρεμβάσεις που έχει κάνει το ΚΚΕ για την ανάγκη σχεδιασμού και υλοποίησης έργων αντιπλημμυρικής προστασίας στην περιοχή. Σημείωσε ότι δεν είναι μοιραίο οι κάτοικοι της περιοχής να ζουν σ' αυτές τις συνθήκες, να καίγονται σε κάθε ξηρασία και να πνίγονται σε κάθε βροχή. Οι πολιτικές που δημιούργησαν αυτές τις συνθήκες διαβίωσης είναι οι ίδιες που πλήττουν το εισόδημα, φορτώνουν χαράτσια, αφαιρούν δικαιώματα και πρέπει να τους σταματήσουμε.
Κάλεσε τον εργαζόμενο λαό της περιοχής, να πάρει τη μεγάλη απόφαση. Να μη διεκδικήσει μόνο τις άμεσες αποζημιώσεις για τις καταστροφές που έχουν υποστεί, αλλά να μπουν μπροστά και να διεκδικήσουν αλλαγή πολιτικής. Να εγκαταλείψουν τα κόμματα που στήριζαν ως σήμερα και τους έχουν οδηγήσει σε αυτή την κατάσταση και να συστρατευθούν με το ΚΚΕ, για ριζικές αλλαγές, ριζικές ανατροπές, για εξουσία λαϊκή με κεντρικό σχεδιασμό στο επίπεδο των υποδομών και της οικονομίας, με εργατικό λαϊκό έλεγχο.