Τετάρτη 16 Νοέμβρη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 27
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΒΟΛΟΣ
Νέα χαράτσια και στη στάθμευση

Ανακοίνωση - καταγγελία της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Βόλου

Με πρόσχημα την άμεση βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών στο κέντρο της πόλης, η Δημοτική Αρχή Βόλου (υποστηρίχτηκε από το ΠΑΣΟΚ), αποφάσισε μια σειρά μέτρων, που αντίθετα, θα επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο τις μετακινήσεις των κατοίκων και θα μετατρέψουν το κέντρο σε περιοχή πρόσβασης γι' αυτούς που θα έχουν να πληρώσουν τα πανάκριβα Συστήματα Ελεγχόμενης Στάθμευσης, (ΣΕΣ), είτε τα ιδιωτικά είτε του δήμου. Επιβάλλουν νέα χαράτσια σ' όσους βρεθούν στη ανάγκη να μετακινηθούν για να εξυπηρετήσουν ανάγκες σε μια σειρά από υπηρεσίες που λειτουργούν στο κέντρο της πόλης (ιατρικές, οικονομικές, δημοτικές, νομικές, κ.ά.). Κάτι που, όπως καταγγέλλει σε ανακοίνωσή της η «Λαϊκή Συσπείρωση» Βόλου δημιουργεί «μια ιδιότυπη κοινωνική - ταξική διάκριση, μια μορφή "διοδίων"».

Αυτές τις αρνητικές συνέπειες θα έχουν ως αποτέλεσμα η απόφαση της Δημοτικής Αρχής για πεζοδρομήσεις και μετατροπή των υπόλοιπων οδών του κέντρου σε οδούς ήπιας κυκλοφορίας, μέτρα που επιφέρουν την κατάργηση στο κέντρο συνολικά 228 θέσεων στάθμευσης, η απόφασή της να «κλείσει» κεντρικές οδούς δημιουργώντας 181 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και η επέκταση του ΣΕΣ που προβλέπει 1.396 νέες θέσεις, δηλαδή, συνολικά, 1.500 θέσεις στάθμευσης με πληρωμή. Επί της ουσίας, δηλαδή, οι δρόμοι σε όλο το κέντρο της πόλης, θα αποτελούν τα νέα όρια του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ). Την ίδια πολιτική έχουν αποφασίσει να εφαρμόσουν και για το κέντρο της Νέας Ιωνίας.

Στην ανακοίνωσή της η «Λαϊκή Συσπείρωση» Βόλου, μεταξύ των άλλων, επισημαίνει ότι «η δημοτική αρχή όχι μόνο δε διώχνει αυτοκίνητα από το κέντρο, αλλά το μετατρέπει σε ένα απέραντο χώρο στάθμευσης, με εισπρακτική - ανταποδοτική λογική, πιστή στο "καλλικρατικό" όραμά της για μετατροπή του δήμου σε επιχείρηση και προσφορά υπηρεσιών με ανταποδοτικότητα».

Και τονίζει: «Μέτρα όπως φθηνή, τακτική, ασφαλής αστική συγκοινωνία που να καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης όλων των κατοίκων του δήμου, που να λειτουργεί ανταγωνιστικά στη χρήση του αυτοκινήτου, μέτρα για τη διασφάλιση ασφαλούς και απρόσκοπτης διέλευσης των πεζών προς το κέντρο, με κατασκευή, αποκατάσταση και διαπλάτυνση πεζοδρομίων, τη μετατροπή σε πεζόδρομους ή σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας ορισμένων κάθετων οδών από το ύψος της Γ. Δήμου, την αποκέντρωση υπηρεσιών, την κατασκευή δωρεάν χώρων στάθμευσης περιμετρικά του κέντρου, την ολοκλήρωση του βολιώτικου "γεφυριού", του περιφερειακού, και άλλων υποδομών μετατίθενται στο απώτερο μέλλον».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ