Ενα αναπτυξιακό σχέδιο του οποίου γνώμονας είναι «έργα» για την ανάπτυξη, δηλαδή την ενίσχυση και τη θωράκιση της κερδοφορίας των μονοπωλιακών ομίλων, ύψους 1 δισ. ευρώ, μετατρέποντας ταυτόχρονα το λιμάνι σε γκέτο της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας, κάτι που ήδη έχει αρχίσει το μονοπώλιο της COSCO στο οποίο παραδόθηκε ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ στην προβλήτα ΙΙ, και έχει επεκταθεί στην Ακτή Ξαβέρη όπου δένουν τα κρουαζιερόπλοια των οποίων τα πληρώματα είναι χαμηλόμισθοι και ανασφάλιστοι ναυτεργάτες.
Ο Γ. Ανωμερίτης παρουσίασε στοιχεία που καταγράφουν αύξηση κατά 13,73% των αφίξεων των κρουαζιερόπλοιων και κατά 34,89% των επιβατών στο λιμάνι του Πειραιά. Ομως δεν κατάφερε να πει πώς εξηγείται ότι ενώ υπάρχει αυτή η αύξηση, τα μαγαζιά γύρω από το λιμάνι, αλλά και σε όλη την περιφέρεια του Πειραιά βάζουν λουκέτο το ένα μετά το άλλο, ούτε αν αυτή η αύξηση και τα έσοδα που παρουσιάζει ο ΟΛΠ έχουν προσφέρει έστω και ένα όφελος στο λαό του Πειραιά, ή μία θέση εργασίας σταθερή και μόνιμη, με πλήρη εργασιακά δικαιώματα.
Επίσης δεν ανέφερε ποιο θα είναι το όφελος για τους εργαζόμενους από τα «έργα» που αφορούν επεκτάσεις προβλητών, μετατροπή του εκθεσιακού κέντρου του ΟΛΠ («παγόδα») σε ξενοδοχείο 5 αστέρων, το οποίο θα παραχωρηθεί σε ιδιώτες, από τα «έργα» για τη λεγόμενη Πολιτιστική Ακτή, που εντάσσεται στο «αναπτυξιακό σχέδιο του ΟΛΠ» όπου αφανίζεται κάθε παραγωγική δραστηριότητα του ΟΛΠ, ενώ ακόμα και οι πέτρινες δεξαμενές, «εργαλείο» για τη δραστηριότητα της ναυπηγοεπισκευής, μετατρέπονται σε μουσιακούς χώρους.
Οσον αφορά τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη, ενώ ρωτήθηκε να πει συγκεκριμένα αν θα διατηρηθεί, εκσυγχρονιστεί και χωροθετηθεί, όπως διεκδικούν οι εργαζόμενοι, ή θα συρρικνωθεί, η απάντηση ήταν... ότι «είμαστε σε καλό δρόμο»!