Τρίτη 27 Νοέμβρη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Χωρίς συγκοινωνία ο Λαγκαδάς

Ερωτήματα για τις μεθοδεύσεις του ΚΤΕΛ

Χωρίς συγκοινωνία είναι από χτες οι οικισμοί της Επαρχίας Λαγκαδά στη Θεσσαλονίκη, καθώς η διοίκηση των ΚΤΕΛ του νομού έβαλε σε εφαρμογή την απειλή της για διακοπή των δρομολογίων.

Η διοίκηση του ΚΤΕΛ ισχυρίζεται ότι δεν έχει χρήματα ούτε για την αγορά πετρελαίου ώστε να κινηθούν τα οχήματα. Και δηλώνει ότι τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν και πάλι όταν πληρωθεί για το συγκοινωνιακό έργο που έχει εκτελέσει.

Σημειώνουμε ότι η μετακίνηση στους οικισμούς της Επαρχίας Λαγκαδά γίνεται με λεωφορεία του ΚΤΕΛ, με αστικό εισιτήριο, με την προϋπόθεση ότι το υπόλοιπο του κόστους θα πληρώνεται από τον ΟΑΣΘ, μέσω της χρηματοδότησής του από το κράτος.

Στο μεταξύ, ο ΟΑΣΘ ισχυρίζεται ότι δεν έχει να πληρώσει και απειλεί και ο ίδιος ότι από την 1η Δεκέμβρη θα διακόψει τα δρομολόγια, καθώς η κυβέρνηση του οφείλει περίπου 80 εκατ. ευρώ.

Η κυβέρνηση και οι δύο ιδιωτικές εταιρείες που παρέχουν το συγκοινωνιακό έργο στο Νομό Θεσσαλονίκης έχουν καταδικάσει σε αποκλεισμό ολόκληρη την επαρχία Λαγκαδά και σε λίγες μέρες και όλο το νομό.

Αποκαλύπτεται άλλη μια πτυχή των συνεπειών των αντιλαϊκών μέτρων της κυβέρνησης στις εργατικές - λαϊκές οικογένειες, αλλά και το πού οδηγεί η «ελεύθερη» οικονομία και η παράδοση σε ιδιώτες (με μόνο φυσικά κίνητρο το κέρδος) του δικαιώματος για ελεύθερη και φτηνή συγκοινωνία για το λαό.

Σήμερα έρχεται στο προσκήνιο με τον πιο δραματικό τρόπο η αναγκαιότητα της πρότασης του ΚΚΕ για ενιαίο αποκλειστικά δημόσιο φορέα συγκοινωνιών που θα εξασφαλίζει τακτική, συχνή και φτηνή συγκοινωνία για τους εργαζόμενους, που δε θα μετατρέπει το δικαίωμα αυτό σε αντικείμενο κερδοσκοπίας από κανέναν ιδιώτη μεγαλοεπιχειρηματία.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ