Παρασκευή 20 Δεκέμβρη 2013
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Τα ναυπηγεία

Πολύς ντόρος έγινε στον αστικό Τύπο χθες με την εξεταστική για τα υποβρύχια και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Αλλά δεν αναδείχτηκε το πραγματικό πρόβλημα των ναυπηγείων. Οπως δεν αναδείχτηκε και στη Βουλή, ούτε από την κυβέρνηση ούτε από τον ΣΥΡΙΖΑ. Το ΚΚΕ ναι μεν συμφώνησε να αναδειχτούν οι πολιτικές και τυχόν ποινικές ευθύνες, που συγκαλύφτηκαν, αλλά μίλησε για τα ίδια τα ναυπηγεία ως επιχείρηση στρατηγικής σημασίας, τη διαχείρισή τους από το κράτος, τις κυβερνήσεις, την ΕΕ, που τα είχαν κρατικοποιήσει πληρώνοντας τα χρέη του πρώην ιδιοκτήτη τους Νιάρχου και μετά τα συρρίκνωσαν, τα ιδιωτικοποίησαν, τα οδήγησαν στη σημερινή απραξία, αφού η ΕΕ απαγορεύει τη ναυπήγηση εμπορικών και επιβατηγών πλοίων, επιτρέποντας μόνο πολεμικά. Ταυτόχρονα, οι εφοπλιστές, συνάπτοντας μεγάλα συμβόλαια μεταφορικού έργου με Κίνα και άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, ναυπηγούν εκεί τα καράβια τους. Τη νύφη την πληρώνουν οι εργαζόμενοι. Και αυτή η εμπειρία δείχνει την αναγκαιότητα να γίνουν τα ναυπηγεία, όπως και τα πλοία, κοινωνική ιδιοκτησία, με εργατική, λαϊκή εξουσία.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ