Το ποσό των 200 εκατ. δολαρίων δίνει η «Adidas» στον Τζέιμς Χάρντεν των Χιούστον Ρόκετς, για να «ντυθεί» με το λογότυπό της. Η είδηση, που αναδεικνύει το μέγεθος της εμπορευματοποίησης και της σαπίλας του επαγγελματικού αθλητισμού, δημοσιοποιήθηκε χτες. Ο Χάρντεν, που ήρθε δεύτερος στην ψηφοφορία για MVP τη σεζόν που ολοκληρώθηκε, μετά τον Στεφ Κάρι, έκανε ένα εντυπωσιακό πρωτάθλημα με 27,4 πόντους, 7 ασίστ και 5,7 ριμπάουντ μέσο όρο και είναι πλέον «ελεύθερος» από βασικό χορηγό, καθώς έληξε το συμβόλαιό του με τη «Nike». Η «Adidas» προσφέρει στον Αμερικανό ΝΒΑer 200 εκατ. δολάρια για να φοράει τα ρούχα και τα παπούτσια της για τα επόμενα 13 (!) χρόνια (όταν δηλαδή θα έχει φτάσει αισίως στα 38). Παράλληλα, δελεάζει τον 25χρονο γκαρντ με το προνόμιο ότι θα αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της εταιρείας, ρόλος που αρχικά προοριζόταν για τον Ντέρικ Ρόουζ, πριν από τους αλλεπάλληλους τραυματισμούς του.