Παρασκευή 22 Γενάρη 2016
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Ζητά άμεση αποκατάσταση της γέφυρας στην Καλαμπάκα

Παγωνιά χτες σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα

Eurokinissi

Την άμεση αποκατάσταση της γέφυρας Διάβας στην Καλαμπάκα που κατέρρευσε από την πρόσφατη κακοκαιρία ζητά με Ερώτησή του προς τους υπουργούς Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το ΚΚΕ. Η Ερώτηση που υπογράφεται από τους βουλευτές Γιώργο Λαμπρούλη και Κώστα Στεργίου αναφέρει:

«Η κατάρρευση της γέφυρας Διάβας Καλαμπάκας, στον Πηνειό, προκλήθηκε μετά από συνεχή βροχόπτωση το Σάββατο 16 Ιανουαρίου. Η έντονη βροχόπτωση και οι όγκοι νερού που συγκεντρώθηκαν δεν μπορούν να δικαιολογήσουν την κατάρρευση της γέφυρας, αφού κατά το παρελθόν είχαν σημειωθεί πολύ πιο έντονα καιρικά φαινόμενα. Ερωτηματικά δημιουργούνται από την κατάρρευση, δεδομένου ότι η γέφυρα κατασκευάσθηκε το 1982, από το γεγονός ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν πάρθηκε κανένα ουσιαστικό μέτρο πρόληψης και συντήρησης της γέφυρας παρότι υπήρχαν αναφορές για κίνδυνο κατάρρευσης καθώς και από την έλλειψη αντιπλημμυρικών έργων.

Ερωτώνται οι υπουργοί: Τι μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση για την άμεση αποκατάσταση της γέφυρας και για τη διερεύνηση των αιτιών που προκάλεσαν την κατάρρευση, για τον έλεγχο και τη λήψη των αναγκαίων μέτρων συντήρησης στις γέφυρες της περιοχής και για τον σχεδιασμό και την κατασκευή των αναγκαίων αντιπλημμυρικών έργων στον Πηνειό και την περιοχή Καλαμπάκας».

Στη Βόρεια Ελλάδα

Στη Βόρεια Ελλάδα η χαμηλότερη θερμοκρασία καταγράφηκε το πρωί στη Φλώρινα, όπου ο υδράργυρος «έπεσε» στους -12 βαθμούς, ενώ λίγο πριν τις 12.00 η θερμοκρασία «έδειχνε» -8 βαθμούς. Συνθήκες παγετού επικρατούσαν από νωρίς στους υπόλοιπους νομούς της Δυτικής Μακεδονίας. Στην Καστοριά το θερμόμετρο έδειχνε -5 βαθμούς και στην Πτολεμαΐδα -10. Λόγω της χιονόπτωσης των τελευταίων ημερών και του παγετού που ακολούθησε ήταν απαραίτητη η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων για τους οδηγούς που κινούνταν σε σημεία του ορεινού οδικού δικτύου της Βόρειας Ελλάδας. Συγκεκριμένα, στη Δυτική Μακεδονία, αλυσίδες απαιτούνταν στην επαρχιακή οδό Καστοριάς - Φλώρινας (μέσω Βιτσίου). Εξάλλου, στη Χαλκιδική, με αλυσίδες πρέπει να ήταν εφοδιασμένοι οι οδηγοί που κινούνταν στην παλαιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Ιερισσού (μέσω Χολομώντα), στους επαρχιακούς δρόμους Νεοχωρίου - Βαρβάρας και Βαρβάρας - Ολυμπιάδας, στο οδικό δίκτυο του Αθωνα (Καρυές - Δάφνη - Λαύρα - Αγιος Παύλος) και από τον Πολύγυρο έως τον Ταξιάρχη (μέσω Τσουκαλά).

Το ίδιο ίσχυε στην Ημαθία, στην παλαιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Κοζάνης (μέσω Καστανιάς, από το 81ο έως το 98ο χιλιόμετρο), καθώς επίσης στους επαρχιακούς δρόμους Βέροιας - Σελίου (από το 14ο χιλιόμετρο, διασταύρωση Κουμαριάς, έως το 26ο χιλιόμετρο, Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου) και Βέροιας - Δασκίου (από το 21ο χιλιόμετρο, Πολυδένδρι, έως το 43ο χιλιόμετρο, Δάσκιο).

Στην Πέλλα, οι αλυσίδες ήταν αναγκαίες στους επαρχιακούς δρόμους που οδηγούν προς το Χιονοδρομικό Κέντρο Βόρας (από Αρνισσα και Κερασιά), ενώ στο Κιλκίς στον επαρχιακό δρόμο Γουμένισας - Λειβαδίων (από το 17ο χιλιόμετρο).


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ