Τρίτη 14 Νοέμβρη 2017
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΛΑΡΙΣΑ
Κινητοποίηση για τα δυστυχήματα στις σιδηροδρομικές γραμμές

Κι άλλος νεκρός στα Διαβατά Θεσσαλονίκης

ICON

Σε μαζική κινητοποίηση στις σιδηροδρομικές γραμμές, στο χώρο όπου την Πέμπτη 9 Νοέμβρη έγινε ένα ακόμα σιδηροδρομικό δυστύχημα, με θύμα αυτή τη φορά ένα 10χρονο αγόρι, προχώρησαν την περασμένη Κυριακή οι κάτοικοι της συνοικίας Νέας Σμύρνης της Λάρισας, απαιτώντας, εδώ και τώρα, μέτρα για την ασφαλή διέλευση από τις σιδηροδρομικές γραμμές που διασχίζουν την πόλη.

Στο μεταξύ, σε μια προσπάθεια να αποκρύψει τις δικές της ευθύνες για το πρόβλημα, η δημοτική αρχή Λάρισας οργάνωσε χτες το πρωί διευρυμένη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του δήμου, στην οποία, παρουσία και αντιπροσωπείας του Συλλόγου Ρομά της συνοικίας Νέας Σμύρνης, συζητήθηκε το θέμα. Ο δήμαρχος Απ. Καλογιάννης, ενημερώνοντας για τις επαφές που είχε με τον ΟΣΕ, ανέφερε ότι μέσα σε ενάμιση μήνα θα υπάρξει πόρισμα του Οργανισμού σχετικά με το τι προτίθεται να πράξει για την αντιμετώπιση του προβλήματος της ασφαλούς διέλευσης από τις γραμμές, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα ότι στους σχεδιασμούς του ΟΣΕ προβλέπεται και η υπογειοποίηση των γραμμών από τον σταθμό της Λάρισας έως και την έξοδο από τη πόλη μετά τη συνοικία της Νέας Σμύρνης. Επεσήμανε, όμως, ότι το έργο θα έχει ορίζοντα εξαετίας και θα χρειαστεί μελέτη σκοπιμότητας και αναζήτηση πόρων για τη χρηματοδότηση.

Υπενθυμίζουμε ότι στην παρέμβασή της αμέσως μετά το δυστύχημα με θύμα το 10χρονο τσγγανόπουλο, η Τομεακή Επιτροπή Λάρισας του ΚΚΕ απέδιδε την ευθύνη στην κυβέρνηση και την Τοπική Διοίκηση, που δεν λαμβάνουν όλα τα μέτρα που απαιτούνται, ώστε η πόλη να μη θρηνεί συνεχώς θύματα στις σιδηροδρομικές γραμμές, σημειώνοντας ότι σε τμήματα του δικτύου που διέρχονται από το κέντρο της πόλης δεν υπάρχει καν περίφραξη, ενώ κι εκεί που υπάρχει είναι διάτρητη, με τρύπες και κενά. Ταυτόχρονα, σε κακά χάλια είναι ως επί το πλείστον οι υπόγειες και οι υπέργειες διαβάσεις, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται πολύ η διέλευση των πεζών και πολλοί να αναγκάζονται να περνούν μέσα από τις γραμμές, θέτοντας τη ζωή τους σε άμεσο κίνδυνο.

Και η ανακοίνωση τονίζει: «Οι ευθύνες γι' αυτήν την απαράδεκτη και επικίνδυνη κατάσταση βαραίνουν τις κυβερνήσεις, τον ΟΣΕ και την Τοπική Διοίκηση. Οι κυβερνήσεις και ο ΟΣΕ, επικαλούμενοι το "μεγάλο οικονομικό κόστος", αρνούνται την υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών που διέρχονται μέσα από το κέντρο της πόλης (ένα αίτημα που τίθεται από παλιά), αλλά και την κατασκευή των άμεσων έργων για την ασφαλή διάβαση των πεζών. Και η σημερινή δημοτική αρχή της "πρώτης φοράς αριστερά" του κ. Καλογιάννη, ακολουθώντας τον "ντορό" των προηγούμενων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, αδιαφορεί πλήρως και προκλητικά γι' αυτό το θανατηφόρο πρόβλημα που ταλαιπωρεί την πόλη και "περί άλλα τυρβάζει"».

Τραγικό θάνατο βρήκε την περασμένη Κυριακή και ένας 20χρονος ο οποίος φέρεται να παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία στην περιοχή των Διαβατών Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με την αστυνομία, ο 20χρονος παρασύρθηκε, από άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους, από διερχόμενη αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ