Οπως επισημαίνει, «απέναντι στο διαχρονικό αίτημα για την υπογείωση του σιδηροδρομικού δικτύου οι κυβερνήσεις και ο ΟΣΕ επικαλούμενοι "το μεγάλο οικονομικό κόστος" αρνούνταν την υπογείωση των σιδηροδρομικών γραμμών, που διέρχονται μέσα από το κέντρο της πόλης.
Τεράστιες, όμως, είναι οι ευθύνες και σε ό,τι αφορά στην κατασκευή όλων εκείνων των απαραίτητων έργων που θα εξασφαλίζουν την ασφαλή διάβαση πεζών αλλά και των τροχοφόρων μέσων, αφού σε πολλά τμήματα του δικτύου δεν υπάρχει καν περίφραξη, οι υφιστάμενες υπόγειες και υπέργειες διαβάσεις είναι "σε κακά χάλια" και ανεπαρκείς σε αριθμό ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες των κατοίκων».
Να σημειώσουμε, για παράδειγμα, ότι στο σημείο που έχασε τη ζωή του το 10χρονο τσιγγανόπουλο, υπάρχει υπόγεια διάβαση πεζών, η οποία, όμως, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν βρέχει, γιατί συγκεντρώνονται εκεί νερά, ούτε και τα βράδια, αφού δεν διαθέτει τον απαιτούμενο φωτισμό. Το ίδιο προβληματική είναι η υπέργεια διάβαση στο τέρμα της οδού Υψηλάντου, την οποία, και λόγω του μεγάλου ύψους και λόγω των κατασκευαστικών προβλημάτων της, είναι πολύ δύσκολο να χρησιμοποιήσουν ιδιαίτερα όσοι έχουν κινητικά προβλήματα, αλλά και οι ηλικιωμένοι.
Το ΚΚΕ ρωτά τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών σε τι ενέργειες θα προβεί ώστε:
-- Να δρομολογηθεί η υπογείωση των σιδηροδρομικών γραμμών που διέρχονται από τη Λάρισα.
-- Να ολοκληρωθεί η περίφραξη του σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς και όλα τα αναγκαία έργα ώστε να εξασφαλιστεί η ασφαλής διέλευση των πεζών αλλά και των τροχοφόρων μέσων.