Στο λιμάνι, στη Ζώνη, στα Ναυπηγεία, στις εργατογειτονιές του Πειραιά διαδόθηκε χτες ο «Ριζοσπάστης»
Την πρόταση που αποδεικνύει περίτρανα ότι ο παραπέρα σφαγιασμός των εργασιακών θέσεων στα βαπόρια, στη Ζώνη, στα ναυπηγεία, η διάλυση της ναυπηγοεπισκευής, το ξεπούλημα των λιμανιών, όλα όσα εκτρωματικά σχεδιάζουν αυτές τις μέρες οι 25 υπουργοί Ναυτιλίας και Μεταφορών τηε Ευρωπαϊκής Ενωσης, ανάμεσά τους και οι Ελληνες αρμόδιοι υπουργοί, με την άτυπη Σύνοδό τους, σε βάρος των εργαζομένων, δεν είναι «νομοτελειακά». Οτι υπάρχει λύση: «Να ενισχυθεί το ΚΚΕ, για να δυναμώσει η ελπίδα, να κτίσουν οι εργαζόμενοι το δικό τους μέτωπο ενάντια στον πραγματικό αντίπαλο, τον ιμπεριαλισμό και την πλουτοκρατία, για να ανοίξει ο δρόμος για μια άλλη φιλολαϊκή πολιτική», που θα δημιουργήσει τον Εθνικό Οργανισμό Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, τον Ενιαίο Φορέα Ναυπηγοεπισκευαστικής Βιομηχανίας, με δημόσια λιμάνια, με εργατικό κοινωνικό έλεγχο.
Η εξόρμηση συνεχίστηκε στο πορθμειακό κλειστού τύπου πλοίο «ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2». Ενας από τους μηχανικούς καθώς έπαιρνε την εφημερίδα είπε: «Το βλέπετε αυτό το πλοίο; Είναι από τα καλύτερα της ακτοπλοΐας. Κατασκευάστηκε στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη και έπεσε στη θάλασσα στις 13 Μάη 1997. Εχει διπλά διπύθμενα, στεγανή υποδιαίρεση, σταθμό διάσωσης επιβατών με γλίστρες όπως τα αεροπλάνα - ό,τι δηλαδή δεν είχε το "ΣΑΜΙΝΑ" που φτιάχτηκε σε ξένα ναυπηγεία - και είναι 1.670 κοχ. Πληροί ακόμα και την πιο λεπτομερή προδιαγραφή που περιέχουν όλες οι διεθνείς συμβάσεις και ακόμα περισσότερα. Είναι λοιπόν εγκληματίες που σκοτώνουν τη ναυπηγοεπισκευή στην Ελλάδα ή δεν είναι»; Την ίδια ώρα εξορμήσεις με ανάλογη ανταπόκριση γινόταν στα επισκευαζόμενα καράβια της Ζώνης, στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, στον ΟΛΠ, αλλά και στις γειτονιές του Περάματος.