Τετάρτη 17 Σεπτέμβρη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΥΒΟΙΑ
Πολύμορφα προβλήματα στα σχολεία

Με ιδιαίτερα οξυμένο το πρόβλημα της σχολικής στέγης, σε ακατάλληλα σχολικά κτίρια και με ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά στην Εύβοια. Μάλιστα, σύμφωνα με τη Νομαρχία Εύβοιας χρειάζονται 5 εκ. ευρώ το χρόνο για 5 χρόνια προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες.

Στα δημοτικά της Χαλκίδας, πάνω από 1.500 παιδιά «στοιβάζονται» σε νοικιασμένες ακατάλληλες αίθουσες χωρίς προαύλιους χώρους. Την ίδια στιγμή, όπως δείχνουν τα στοιχεία που συγκέντρωσε η ΝΕ Εύβοιας του ΚΚΕ, τα σχολεία στην Εύβοια ξεκίνησαν με 35 κενά καθηγητών (20 φιλόλογοι) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στην πρωτοβάθμια, παρότι μέσα στο καλοκαίρι «κόπηκαν» 16 θέσεις δασκάλων ύστερα από μειώσεις τμημάτων, κατάργηση τάξης υποδομής, διαπιστώθηκαν ελλείψεις 11 δασκάλων, 20 νηπιαγωγών, 5 Αγγλικών ενώ δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων στα ολοήμερα. Την ίδια στιγμή, τα περισσότερα τμήματα λειτουργούν με 25, ακόμα και 26 παιδιά.

Προβλήματα υπάρχουν και στην ειδική αγωγή καθώς ελλείψεις σε προσωπικό αντιμετωπίζουν τα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ενώ στη Χαλκίδα λειτουργούν φέτος μόνο δύο ειδικά σχολεία με 40 παιδιά, όταν οι ανάγκες είναι πολύ μεγαλύτερες.

Παράλληλα, δεν έχει ξεκινήσει ακόμα ο δευτεροβάθμιος προσεισμικός έλεγχος σε 90 περίπου σχολικά κτίρια σε όλο το νομό. Την ανάγκη συσπείρωσης, συντονισμού και δράσης για τη δημιουργία ισχυρού κινήματος επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η ΝΑΣ Ευβοίας που προώθησε το πρόβλημα του αντισεισμικού ελέγχου και της προστασίας για συζήτηση στο νομαρχιακό συμβούλιο επισημαίνοντας τις εγκληματικές ευθύνες των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.

Απέναντι στην πολιτική που γεννά τα προβλήματα, τη θέση για την παιδεία των λαϊκών αναγκών μετέφερε, με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς και την παρουσία του στο 21ο δημοτικό σχολείο, ο Γ. Μαρίνος μέλος του ΠΓ και βουλευτής που τόνισε απευθυνόμενος σε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς τονίζοντας τα παρακάτω: «Με την ευκαιρία της νέας σχολικής χρονιάς στέλνουμε στους μαθητές και τις οικογένειές τους τις καλύτερες ευχές. Γνωρίζουμε όλοι καλά τις βαριές συνέπειες που προκαλεί η χρόνια αντιλαϊκή πολιτική της εμπορευματοποίησης, ιδιωτικοποίησης της Παιδείας που εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Γνωρίζουμε όλοι καλά τα εμπόδια, τους φραγμούς που βάζει αυτή η πολιτική σε βάρος του δικαιώματος της μόρφωσης των παιδιών των λαϊκών οικογενειών και για το λόγο αυτό χρειάζεται πιο αποφασιστική λαϊκή δράση. Το ΚΚΕ είναι κοντά στα παιδιά, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς και μαζί μ' αυτούς θα συνεχίσει τον αγώνα για αποκλειστικά δημόσια - δωρεάν Παιδεία, για πραγματική μόρφωση στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών», σημείωσε.

ΜΑΘΗΤΕΣ - ΓΟΝΕΙΣ ΛΟΥΤΣΑΣ
Δε συμβιβάζονται με την άθλια κατάσταση

Ενα από τα κοντέινερ που στήθηκε για να καταφέρουν να χωρέσουν τους 600 μαθητές των δύο γυμνασίων
Ενα από τα κοντέινερ που στήθηκε για να καταφέρουν να χωρέσουν τους 600 μαθητές των δύο γυμνασίων
Κλειστά παρέμειναν και χτες δεύτερη ημέρα όλα τα σχολεία (Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκειο) της Λούτσας, μετά από απόφαση της Ενωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων με αίτημα ανθρώπινα σχολεία αντί για κοντέινερ. Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί δήλωσαν και με την προχτεσινή μαζική τους κινητοποίηση, ότι δε θα ανεχτούν άλλη κοροϊδία από τους αρμόδιους, που εδώ και χρόνια προσπαθούν να λύσουν το τραγικό πρόβλημα της έλλειψης σχολείων με «μπαλώματα».

Οι περίπου 2.500 μαθητές της Λούτσας, φέτος αυξήθηκαν κατά 350 χωρίς να έχει κατασκευαστεί ούτε μισό σχολείο, με αποτέλεσμα να στοιβάζονται μέσα σε άθλια κτίρια και κοντέινερ τα οποία αυξάνονται συνεχώς ώστε να μην εφαρμοστεί η διπλοβάρδια. Είναι χαρακτηριστικό, ότι τα έξι από τα εφτά δημοτικά συστεγάζονται (1ο-5ο, 2ο-6ο, 3ο-7ο) ενώ το 4ο είναι σε άθλια κατάσταση. Ακόμα όμως και τα συστεγασμένα δεν μπορούν να χωρέσουν τους περίπου 450 μαθητές που έχει το καθένα. Και είναι χαρακτηριστικό, ότι αν και έχει αρχίσει η σχολική χρονιά γίνονται ακόμα τώρα άρον άρον εργασίες για εγκατάσταση κοντέινερ, όπως στο 3ο και 7ο Δημοτικό. Στα δε δύο γυμνάσια με 600 μαθητές συνολικά τα κοντέινερ στήθηκαν σε διπλανό χωράφι το οποίο μάλιστα καταπατήθηκε! Τέλος, το Λύκειο μπορεί να μην έχει κοντέινερ αλλά διαθέτει μόνο τάξεις με 30 μαθητές.


Υπάρχουν πολλοί μαθητές στη Λούτσα που ως αίθουσα διδασκαλίας ξέρουν μόνο αυτή του κοντέινερ!
Υπάρχουν πολλοί μαθητές στη Λούτσα που ως αίθουσα διδασκαλίας ξέρουν μόνο αυτή του κοντέινερ!

Αρον άρον ρίχνουν μπετό σε οικόπεδο δίπλα στο 3ο Δημοτικό για να τοποθετηθούν ακόμα πέντε κοντέινερ και να μην εφαρμοστεί η διπλοβάρδια
Αρον άρον ρίχνουν μπετό σε οικόπεδο δίπλα στο 3ο Δημοτικό για να τοποθετηθούν ακόμα πέντε κοντέινερ και να μην εφαρμοστεί η διπλοβάρδια
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Χρειάζονται 41 επιπλέον νηπιαγωγεία!

Καταγγελία της Ομοσπονδίας Γονέων Πειραιά που αποκαλύπτει τις ελλείψεις στην προσχολική αγωγή

Σαράντα ένα επιπλέον νηπιαγωγεία χρειάζονται στους δήμους του Πειραιά, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες, σύμφωνα με τα αποκαλυπτικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ομοσπονδία Ενώσεων Συλλόγων Γονέων Μαθητών Νομαρχίας Πειραιά. Οπως σημειώνει η Ομοσπονδία, σήμερα, νήπια 4 - 6 ετών αναγκάζονται να μένουν για 8 και 9 ώρες στριμωγμένα σε ακατάλληλους χώρους 50 τ.μ., σε παμπάλαια μισθωμένα κτίρια, σε αποθήκες... Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ομοσπονδίας για την κάλυψη των αναγκών, με βάση 25 νήπια ανά νηπιαγωγό, απαιτείται ανά δήμο η δημιουργία των παρακάτω νηπιαγωγείων:

  • Δήμος Περάματος: 4 2θέσια Νηπιαγωγεία
  • Δήμος Κερατσινίου: 7 2θέσια Νηπιαγωγεία
  • Δήμος Δραπετσώνας: 2 2θέσια Νηπιαγωγεία
  • Δήμος Νίκαιας: 8 2θέσια Νηπιαγωγεία
  • Δήμος Κορυδαλλού: 5 2θέσια Νηπιαγωγεία
  • Δήμος Πειραιά: 12 2θέσια Νηπιαγωγεία
  • Δήμος Αγ. Ι. Ρέντη: 3 2θέσια Νηπιαγωγεία.

Αν ληφθούν υπόψη οι επιστημονικές υποδείξεις για 15 παιδιά ανά νηπιαγωγό απαιτείται η δημιουργία διπλάσιων από τα παραπάνω νηπιαγωγεία ανά δήμο. Κι όλα αυτά την ίδια ώρα που η κυβέρνηση δηλώνει ευθαρσώς ότι δεν υπάρχει πρόβλημα κι ότι τα δημόσια νηπιαγωγεία επαρκούν κι έχουν απορροφήσει όλα τα νήπια...

Η Ομοσπονδία Γονέων Πειραιά έχει προτείνει προς την Πολιτεία να προχωρήσει και σε αναγκαστικές απαλλοτριώσεις, λόγω του ότι δεν υπάρχουν χώροι και επισημαίνει πως το νηπιαγωγείο μπορεί να έγινε υποχρεωτικό αλλά συνεχίζει να μην είναι δημόσιο, παραμένει ο «αδύνατος κρίκος» της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και προετοιμάζεται να αποσπαστεί από τη δημόσια δωρεάν παροχή. Τέλος, τονίζει πως απαίτηση γονέων και εκπαιδευτικών, χρόνια τώρα, είναι η καθιέρωση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής, με σύγχρονη υποδομή σε παιδαγωγικά μέσα και προσωπικό, και σκοπό, εκτός από την ασφαλή φροντίδα και φύλαξη, την καλλιέργεια των βασικών ικανοτήτων και πλευρών του ψυχισμού και την ανάπτυξη κοινωνικών αρετών των νηπίων, με σεβασμό στον ψυχισμό των παιδιών.

ΑΓΡΙΝΙΟ
Σχολείο σε προκάτ

Ιδιαίτερα οξυμένο είναι το κτιριακό πρόβλημα στο 2ο Δημοτικό Σχολείο και στο σχολικό συγκρότημα «Κοσμάς ο Αιτωλός» στο Αγρίνιο όπως επισημαίνει η ΝΕ Αιτωλοακαρνανίας του ΚΚΕ. Με αφορμή την επίσκεψη κλιμακίου της με επικεφαλής τον βουλευτή του ΚΚΕ Ν. Μωραΐτη, η ΝΕ του ΚΚΕ αναφέρεται στο στεγαστικό πρόβλημα στο 2ο Δημοτικό το κτίριο του οποίου έχει κριθεί ακατάλληλο. «Και όμως, το μόνο που έγινε, και παρά τις διαμαρτυρίες των γονέων την προηγούμενη σχολική χρονιά, είναι να μην στεγάζονται οι αίθουσες διδασκαλίας στο δεύτερο όροφο, παρά μόνο στον πρώτο. Ο κίνδυνος από μια τέτοια επιλογή είναι προφανής... Η λύση που έχει δοθεί μέχρι στιγμής είναι η στέγαση αιθουσών σε προκατασκευασμένες αίθουσες - κλουβιά», σημειώνει η ΝΕ Αιτωλοακαρνανίας, τονίζοντας ότι «οι δυσκολίες στη λειτουργία των σχολείων είναι πολιτική επιλογή, ακόμα και αν κάποιοι δε θέλουν να το παραδεχτούν. Οι ελλείψεις που εμφανίζονται είναι γνωστές στο υπουργείο εδώ και χρόνια, δεν εμφανίστηκαν μέσα σε μια στιγμή. Οι κυβερνώντες καλύπτονται κάθε χρονιά πίσω από την υποτιθέμενη προσπάθειά τους, μόνο που τα προβλήματα εμφανίζονται ξανά και ξανά», αναφέρει μεταξύ άλλων, καλώντας σε πάλη για ενιαίο 12χρονο υποχρεωτικό σχολείο και αύξηση των κρατικών δαπανών για την παιδεία στο 15% του προϋπολογισμού.

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
Μόνη διέξοδος η πάλη για ριζικές αλλαγές

Πλατύ κάλεσμα αγωνιστικής συστράτευσης στους νεοεισαχθέντες φοιτητές και σπουδαστές

«Μπορούν τα χρόνια των σπουδών σου να είναι ωραία χρόνια. Να μάθεις πολλά, μα πάνω απ' όλα μέσα από τις σπουδές και την πείρα που θα αποκτήσεις, μέσα από τις προσπάθειές σου αλλά και τη συλλογική διεκδίκηση να δεις πως αυτή η κοινωνία που παρακολουθείς εδώ και χρόνια να σαπίζει μπορεί να αλλάξει και θα αλλάξει. Πως η μόνη διέξοδος είναι η πάλη για ριζικές αλλαγές». Τα παραπάνω επισημαίνει η ΚΝΕ με ανακοίνωσή της προς τους νέους φοιτητές και σπουδαστές, οι οποίοι αυτές τις μέρες εγγράφονται στις σχολές.

Η ΚΝΕ απευθύνει πλατύ κάλεσμα συστράτευσης στους νέους φοιτητές, ανατροπής των συσχετισμών και ενίσχυσης της ΠΚΣ, «για συλλόγους και φοιτητικό - σπουδαστικό κίνημα οργανωμένο και μαζικό σε πανελλαδικό επίπεδο, που θα παλεύει μαζί με την εργατική τάξη και όλο το λαό ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΕΕ». Και υπογραμμίζει ότι «η ΚΝΕ και τα μέλη της θα είναι μπροστά στις διεκδικήσεις για μόρφωση, δουλειά, ζωή. Για να μην περάσουν τα νέα αντιδραστικά μέτρα. Στην πάλη για το σχολείο και τις σπουδές που έχουν ανάγκη τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών. Στην πάλη για μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα για όλους τους νέους. Στην πάλη ενάντια στους πολέμους και τις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις. Στην πάλη για μια άλλη κοινωνία, όπου αυτό που παράγεται θα το καρπώνεται η συντριπτική πλειοψηφία και όχι μια χούφτα πλουτοκράτες. Οπου η παιδεία θα αποτελεί δικαίωμα όλων και η επιστήμη θα βρίσκεται στην υπηρεσία της ευημερίας του συνόλου».

Η ΚΝΕ απευθύνεται στους νέους φοιτητές και σπουδαστές, επισημαίνοντας ότι «είναι δικαίωμά σου οι δωρεάν σπουδές, η σίτιση - στέγαση, τα συγγράμματα, οι συγκοινωνίες. Να μη χρειαστεί να εργαστείς για να τα βγάλεις πέρα», «το βασικό σου δικαίωμα, να πάρεις πτυχίο που να είναι η μόνη προϋπόθεση για δουλειά στο αντικείμενο σπουδών σου υπονομεύεται. Φέτος, με την αναγνώριση των ψευτοκολεγίων έρχεται νέο χτύπημα», «απαίτησε κατάργηση της επιχειρηματικής δραστηριότητες στα ΑΕΙ - ΤΕΙ για να μπορούν να επιτελέσουν τον κοινωνικό τους ρόλο». Ακόμα, σημειώνει ότι «η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως πριν του ΠΑΣΟΚ, έχει οδηγό τις κατευθύνσεις της ΕΕ και των εταιρειών. Εφαρμόζει μια πολιτική ιδιωτικοποίησης και υποβάθμισης των σπουδών στον αντίποδα των αναγκών σου, αλλά και των δυνατοτήτων που υπάρχουν σήμερα. Κερδισμένοι βγαίνουν οι επιχειρηματίες και οι βιομήχανοι που αποκομίζουν τεράστια κέρδη στις πλάτες μας. Βάζουν χέρι στην εκπαίδευση και ελέγχουν το περιεχόμενό της, απαιτούν φτηνούς και ευέλικτους απόφοιτους».

Στην ανακοίνωσή της, η ΚΝΕ επισημαίνει ότι «η κυβέρνηση της ΝΔ φρόντισε να σε υποδεχτεί εξισώνοντας τις σπουδές σου με τα ΚΕΣ και κάθε είδους ψευτοκολέγια» και ξεκαθαρίζει ότι το ΠΑΣΟΚ «ταυτίζεται με την κυβέρνηση στη δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων ενώ επί κυβερνήσεώς του ψηφίστηκε η παρόμοια οδηγία 89/48 για την αναγνώριση των ψευτοκολεγίων». Ακόμα, καλεί φοιτητές και σπουδαστές να μην εμπιστεύονται τον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, καθώς «ήταν ο Αλ. Αλαβάνος που σαν ευρωβουλευτής καλούσε την ΕΕ να πάρει μέτρα για την αναγνώριση των ψευτοκολεγίων, ενώ πουθενά στις θέσεις του δε μιλάει για κατάργηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και της επιχειρηματικής διείσδυσης στην Παιδεία».

«Απομόνωσε τους εκπροσώπους αυτής της πολιτικής μέσα στις σχολές», καλεί τους νέους φοιτητές η ΚΝΕ και τονίζει ότι «θα σε πλησιάσουν, θα σε κολακέψουν, θα σου τάξουν... με έναν και μοναδικό στόχο: Την παραίτησή σου, την υποταγή σου σε αυτήν την πολιτική που θίγει εσένα και την οικογένειά σου. Καταδίκασέ τους και δώσε συνέχεια με αλλαγή των συσχετισμών στους Συλλόγους και Ισχυρή ΠΚΣ, την παράταξη που στηρίζει η ΚΝΕ».

ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
«Η αξιολόγηση εντός των τειχών»

Πιο κοντά φέρνει την εφαρμογή της αξιολόγησης η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας με την οποία καλούνται οι εκπαιδευτικοί των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να προχωρήσουν στον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου. Ο προγραμματισμός, όπως τον εννοεί το υπουργείο, είναι ένας αυταρχικός έλεγχος με παιδαγωγικά προσχήματα που πολύ απέχει από τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών και ανομολόγητο στόχο έχει την προώθηση της αξιολόγησης, την υποταγή δηλαδή της εκπαίδευσης στις επιλογές του μεγάλου κεφαλαίου. Προκειμένου να γίνει προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες, απαιτείται κατ' αρχάς ένα σχολείο που δε θα είναι ξένο στις ανάγκες εκπαιδευτικών και μαθητών αλλά και συμμετοχή των ίδιων.

«Δε λογοδοτούμε στο μεγάλο κεφάλαιο για τους κερδοφόρους σχεδιασμούς του στην εκπαίδευση, που τους βαφτίζει ποιότητα και αξιολόγηση», δηλώνει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών, και καλεί σε συλλογική ακύρωση στην πράξη της «εγκυκλίου ασφυκτικής δέσμευσης για τον προγραμματισμό τάχα του εκπαιδευτικού έργου» και όλων των αντιδραστικών μέτρων, απαιτώντας πλήρη συνδικαλιστική, πολιτική και νομική κάλυψη από τα ΔΣ των ΕΛΜΕ, των Συλλόγων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ.

Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών κατονομάζει έναν προς έναν τους στόχους που υπηρετεί η συγκεκριμένη εγκύκλιος:

«Στόχος πρώτος: Η κυβέρνηση και το ΥΠΕΠΘ, αξιοποιώντας τη θεωρία της χαλαρότητας των εκπαιδευτικών, να μεταθέσουν τις διαχρονικές ευθύνες των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ για την υποβάθμιση και την κατάντια των σχολείων στους "τεμπέληδες" εκπαιδευτικούς και να παρουσιάσουν μια καλύτερη εικόνα της κατάστασης με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, πιστεύοντας πως έτσι θα κερδίσουν πόντους στην κοινή γνώμη.

Στόχος δεύτερος: Να προωθήσουν πτυχές της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, όπως την εξώθηση σε δημιουργία τμημάτων με πάνω από 25 μαθητές, επιλογή που κατοχυρώνει το ακόμα πιο χαμηλό κρατικό κόστος για την εκπαίδευση. Φυσικό επακόλουθο οι υπεραριθμίες, οι υποβαθμίσεις και οι συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων. Εξάλλου, η προτροπή - εντολή για εφαρμογή ευέλικτων καινοτόμων προγραμμάτων με εταιρείες σκοπό έχει τη στενότερη πρόσδεση του σχολείου με την αγορά. Ολα αυτά θα εξαναγκάσουν πολύ γρήγορα τα σχολεία να λειτουργούν ανταγωνιστικά για να επιβιώσουν, αναζητώντας ιδιωτικούς πόρους και χορηγούς και κρατώντας στο ένα χέρι το δίσκο του εράνου και στο άλλο το λιβανιστήρι της υποταγής στις επιχειρήσεις. Αρα, κάθε άλλο παρά για τον προγραμματισμό και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων ενδιαφέρεται η κυβέρνηση.

Στόχος τρίτος: Οι απαιτήσεις του συντάκτη της εγκυκλίου να καταγράφονται στο πρακτικό του συλλόγου (δημόσιο έγγραφο) η ύλη των μαθημάτων, οι δήθεν επιστημονικές και διδακτικές μέθοδοι και να κοινοποιούνται στους συμβούλους αντίγραφα των θεμάτων από τεστ και διαγωνίσματα αποτελούν κριτήρια αξιολόγησης του εκπαιδευτικού από το διευθυντή και το σύμβουλο», σημειώνει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών, και προειδοποιεί ότι «ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα σχολεία και στους εκπαιδευτικούς θα εντείνεται, καλός θα θεωρείται αυτός που κάλυψε ποσοτικά την ύλη όπως όπως και υλοποίησε τις εγκυκλίους και τις κατευθύνσεις του ΥΠΕΠΘ και κακός όποιος καθυστερεί και δεν πειθαρχεί. Το μόνο που δε θα συνυπολογίζεται είναι οι μορφωτικές ανάγκες των παιδιών και οι ελλείψεις τους».

«Η αξιολόγηση βρίσκεται ήδη εντός των τειχών της εκπαίδευσης και προχωράει», τονίζει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών, και υπογραμμίζει τις ευθύνες της πολιτικής των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που μεταλλάσσουν την εκπαίδευση σε γυμναστήριο δεξιοτήτων, εργαλείο της καπιταλιστικής οικονομίας και επιχείρηση, δηλώνει ότι οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να εμπιστευτούν τους υπηρέτες του δικομματισμού και τους ψευτοαριστερούς ΣΥΝεταίρους του και τις συμβιβασμένες πλειοψηφίες σε ΔΟΕ - ΟΛΜΕ. Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών, τέλος, καλεί σε αντίσταση, πάλη και αγώνα με το ΠΑΜΕ για την Παιδεία και την κοινωνία των σύγχρονων αναγκών και οραμάτων.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ