ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ανοίγουν με το τηλεχειριστήριο, μοιάζει σαν γλάρος έτοιμος να πετάξει. Κάπως σαν πέταγμα προς το μέλλον μοιάζει το πρωτότυπο BMW Z9 gran turismo. Εχει ενσωματώσει όλη την τεχνολογία, υιοθετώντας ταυτόχρονα μια αισθητική που συγκινεί. Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα από αλουμίνιο, ενώ το αμάξωμα από ανθρακονήματα, διατηρώντας το βάρος εξαιρετικά χαμηλά, κάτι που σε συνδυασμό με τον 8κύλινδρο κινητήρα χαρίζει πρωτόγνωρες εντυπώσεις. Οσο για τις πόρτες, συνδυάζουν το συμβατικό άνοιγμα με το άνοιγμα προς τα πάνω, ενώ οι αλλαγές ταχυτήτων του κιβωτίου stepteonic, γίνονται και από το τιμόνι.
ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΙΚΗ η χρονιά που πέρασε για την Opel που κατάφερε να διπλασιάσει τις πωλήσεις της και να ανέβει στη δεύτερη θέση της αγοράς. Σε ανάλογο κλίμα φυσικά και το συνέδριο διανομέων Opel, Cadillac και Chevrolet που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Το μήνυμα του συνεδρίου για το 2000 είναι «Προτεραιότητα στον πελάτη», κάτι που θα γίνει εφικτό με την ολοκλήρωση των επενδύσεων από πλευράς των διανομέων και την ποιοτική αναβάθμιση των προδιαγραφών λειτουργίας τους, όπως δήλωσε και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Opel Hellas κ. Γιάννης Πασσάδης, ο οποίος πρόσθεσε ότι ανάμεσα στις προκλήσεις του 2000 είναι η εδραίωση της μάρκας Opel στη δεύτερη θέση.
ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ διείσδυσή της στην ιαπωνική αγορά επιχειρεί η Peugeot. H γαλλική εταιρία που ξεκίνησε με την εταιρία Inchape το 1993 την εισαγωγή και διακίνηση των προϊόντων της, πέρσι κατέκτησε το 2,9% της ιαπωνικής αγοράς. Το πρώτο βήμα είναι η απόκτηση της πλήρους ιδιοκτησίας της Inchape, ενώ στόχοι για το 2000 είναι η αύξηση των πωλήσεων στις 10.000 ταξινομήσεις για το 2000 από τις 7.145 του 1999. Για τα επόμενα πέντε χρόνια η στόχευση είναι τα 20.000 αυτοκίνητα. Ενα από τα σημαντικότερα όπλα της Peugeot είναι το 206, το οποίο βραβεύτηκε ως «εισαγόμενο αυτοκίνητο της χρονιάς», αλλά και τα 92 σημεία πώλησης που διαθέτει η εταιρία στην Ιαπωνία.
Το Cypact είναι εξοπλισμένο με μια σειρά συστήματα τεχνολογίας ITS, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα χρήσης πολυμέσων αλλά και μια σειρά πληροφοριών που διευκολύνουν τον οδηγό σε μια τουριστική περιπλάνηση ή την ευκολότερη προσέγγιση στον προορισμό του. Αν ο οδηγός θέλει, μπορεί να χρησιμοποιήσει σύστημα πλοήγησης με τη βοήθεια φορητού PC, το οποίο τροφοδοτεί με πληροφορίες για τη διαδρομή. Χαρακτηριστικό και το σύστημα επείγουσας κλήσης που ειδοποιεί ένα κέντρο ελέγχου αν παρουσιαστεί πρόβλημα κατά την ανίχνευση του συστήματος διόγκωσης του αερόσακου. Ανάμεσα στα άλλα το Cypact διαθέτει στο τιμόνι του διακόπτες που δέχονται φωνητικές εντολές... ενώ χάρη σε μια συσκευή επικοινωνίας με το σημείο είσπραξης διοδίων πληρώνει χωρίς να αναγκάσει τον οδηγό σε στάση.
Ο εξωτερικός αλλά και ο εσωτερικός σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από μια απλότητα σχεδόν μινιμαλιστική, που αποκτά χαρακτήρα χάρη στις λεπτομέρειες που μοιάζουν με πινελιές του προικισμένου ζωγράφου. Οι γρίλιες στην «ποδιά» του προφυλακτήρα δίνουν συνέχεια και όγκο στο εμπρός τμήμα. Στο εσωτερικό κάτι ανάλογο επιτυγχάνεται με τη συγκέντρωση όλων των οργάνων στο κέντρο του ταμπλό, όπου βασιλεύει η ψηφιακή τεχνολογία.
Οι θήκες, τα κρυφά συρτάρια και τα ντουλαπάκια υπάρχουν σχεδόν παντού, ακόμα και στο πορτ - μπαγκάζ όπου βρίσκεται το Modubox, ένα πτυσσόμενο καλάθι κατάλληλο για πολλές χρήσεις. Εντύπωση προκαλεί και η θέση του επιλογέα ταχυτήτων που βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας και συνδυάζεται με τη θέση οδήγησης, ώστε να διευκολύνει τις αλλαγές.
Το Picasso με στάνταρ αερόσακους οδηγού - συνοδηγού και πλευρικούς, καθώς και ABS, κοστίζει στην έκδοση των 1.600 κ.εκ. 5.550.000 δρχ., μια τιμή που σίγουρα κρίνεται ανταγωνιστική.