Κυριακή 5 Μάρτη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί

ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΙΚΗ η χρονιά που πέρασε για την Opel που κατάφερε να διπλασιάσει τις πωλήσεις της και να ανέβει στη δεύτερη θέση της αγοράς. Σε ανάλογο κλίμα φυσικά και το συνέδριο διανομέων Opel, Cadillac και Chevrolet που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Το μήνυμα του συνεδρίου για το 2000 είναι «Προτεραιότητα στον πελάτη», κάτι που θα γίνει εφικτό με την ολοκλήρωση των επενδύσεων από πλευράς των διανομέων και την ποιοτική αναβάθμιση των προδιαγραφών λειτουργίας τους, όπως δήλωσε και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Opel Hellas κ. Γιάννης Πασσάδης, ο οποίος πρόσθεσε ότι ανάμεσα στις προκλήσεις του 2000 είναι η εδραίωση της μάρκας Opel στη δεύτερη θέση.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ